duss... bijna 2 uur gemist in een 8,80 toernooi (die ik gister shipte) en nu verdubbelt met 99 vs 66. nu weer 20 big blinds dus zo weer een dubbel en ben gewoon helemaal terug
Ondanks dat een disconnectie mij gister $70,- heeft gekost zit het toch goed met mijn mindset. Gister was ik bang voor weer een tilt-periode want ik baalde best erg :P.
Vanmiddag 2 ROD en een 90 mans KO gespeeld.
1 ROD werd ik 8e voor $66,- en eentje werd ik 5e:

Bij de 90 mans KO werd ik 45e. Ik heb 3 keer een speelbare hand gekregen en elke keer als ik kon stealen oid werd er al weer geraised voor me. de 3e hand was een 88 in de BB met 20 BB's left. BU raist ik shove BU callt met 99. Best standaard dus.
Ik ga zometeen weer spelen en hopelijk haal ik nog wat mooie resultaten. Misschien vanavond en anders morgen zal ik wat sessies reviewen van deze week.
Ik heb me toch bedacht om vanavond te gaan pokeren. Ik ga zo het 8,80 toernooi die ik won reviewen en daarna is mijn vriendin hier. Morgen heb ik keesmetvlees te gast thuis en gaan we een avondje toernooien grinden ♠_evil:
Dan hebben we Caiway internet dus daar zal het niet aan gaan liggen
Handhistory bekeken en heb een leak ondekt.
Na een BU raise in de late fase van een toernooi call ik te ligt op de BB ookal heb ik een stack rond de 40-50 BB's.
Ik heb een call gemaakt met handen als Q3o omdat ik zag dat villian elke keer een BU raise maakt. Hier had ik gewoon moeten folden en wat sterkere handen misschien moeten 3betten.
Afgelopen 2 dagen heb ik dus geshot op een hoger limiet en dat gaat me tot nu toe aardig af. Eerste dag $70,- down door disconnectie en tweede dag in 4 toernooien 2 FT's en een mooie cash.
Ik zal het limiet dat ik ga spelen af laten hangen van mijn mindset ipv dat ik me druk maak dat ik onder een agro BRM speel. Ik denk dat ik er zo sneller kom dan dat ik weer tilt buien heb op het hoogst spelende limiet.
Hopelijk kan ik deze lijn doorzetten zodat ik over een maand ofzo nog een stapje hoger kan. Ik heb het zelf in handen. Moet goed omgaan met de swings en men beste spel spelen dan moet het goedkomen!
Ik volg!
Waar heb je het boek "Winning Poker Tournaments One Hand at a Time" gekocht als ik vragen mag!? ben ook van plan wat meer te verdiepen in theorie.
Oorspronkelijk gepost door Briathos
Ik volg!Waar heb je het boek "Winning Poker Tournaments One Hand at a Time" gekocht als ik vragen mag!? ben ook van plan wat meer te verdiepen in theorie.
Beetje googlen op PDF en je hebt hem
als het niet lukt voeg me maar toe op Skype. Is misschien sowieso handig kunnen we sessies reviewen als je geintereseerd bent.
Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Ik heb me toch bedacht om vanavond te gaan pokeren. Ik ga zo het 8,80 toernooi die ik won reviewen en daarna is mijn vriendin hier. Morgen heb ik keesmetvlees te gast thuis en gaan we een avondje toernooien grinden ♠_evil:Dan hebben we Caiway internet dus daar zal het niet aan gaan liggen
![]()
F* ZIGGO/Casema!
Ik heb het potje van vannacht maar overgeslagen.
Beetje vroeg slapen dan maar dan kan ik morgen volgas ( gas on the plank ) pokeren!
Greetz,
Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Ik volg!Waar heb je het boek "Winning Poker Tournaments One Hand at a Time" gekocht als ik vragen mag!? ben ook van plan wat meer te verdiepen in theorie.
Beetje googlen op PDF en je hebt hem
als het niet lukt voeg me maar toe op Skype. Is misschien sowieso handig kunnen we sessies reviewen als je geintereseerd bent.
Okee ik zal eens zoeken morgen!
mijn skype = Marc-r2 en ben zeker geïnteresseerd! Hoor het wel!
Avondje grinden met Keesmetvlees valt nog vies tegen. Ben al 100 down in een uurtje ofzo. ene Bad beat na de andere echt niet normaal. Ik speel nu nog 1 toernooi en hou het daar even bij als ie is afgelopen een pauze en wat RODs
haha weet niet of je het zag maar zat net bij jou aan tafel bij ROD $12!
Ow nee niet gezien
Ik dacht dat je 4,40 speelde? Ben je al rolled voor de $12?
We moeten dan maar een keer paar sessie van $12 ROD van elkaar reviewen als je wilt
Vandaag een livetoernooi gespeeld in utrecht samen met keesmetvlees. Was leuk alleen het hoofdtoernooi was niks. Het was een gratis toernooi met een klote structuur
Maar ik heb iig wat live ervaring opgedaan.
Na het toernooi nog een 10 euro toernooitje geshipt
Al met al een leuke dag. Online wou niet veel lukken maar ben nu bezig met een goedmakertje. Zit aan FT van 90 mans KO.
Gisteren nog iets van 100 in de plus gekomen. Vandaag sta ik er heel goed voor in een ROD en toen gebeurde er dit:
No Limit Holdem Tournament
FullTiltPoker
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$11 + $1 Rush On Demand
Stacks:
UTG gosucash (39,809)
UTG+1 Wesleytheman (33,212)
MP1 Jeffreed1983 (22,121)
MP2 FunFun22 (12,898)
CO Fabs6914 (24,686)
BTN PDima (7,152)
SB korta15 (14,521)
BB jaytezzie25 (51,517)
Blinds: 400/800 Ante 100
Pre-Flop: (2,000, 8 players) Wesleytheman is UTG+1 5♠ 5♥
gosucash raises to 1,800, Wesleytheman calls 1,800, 6 folds
Flop: 9♠ 4♣ A♥ (5,600, 2 players)
gosucash bets 1,600, Wesleytheman raises to 4,800, gosucash calls 3,200
Turn: 7♦ (15,200, 2 players)
gosucash checks, Wesleytheman bets 7,200, gosucash calls 7,200
River: 2♠ (29,600, 2 players)
gosucash checks, Wesleytheman goes all-in 19,312, gosucash calls 19,312
Final Pot: 68,224
gosucash shows a pair of Aces
A♠ Q♥
Wesleytheman shows
5♠ 5♥
gosucash wins 68,224 (net +35,012)
Wesleytheman lost 33,212
Ik denk dat ik hier prima 2pair of een set kan reppe. Omdat hij zo weak overkomt verwacht ik dat hij vaak genoeg river zou folden maar helaas...
Vanmiddag onder het genot van wat voetbal op tv mijn geluk beproeven in de MTT's en MTTSNG's.
Op het programma:
Voetbal:
ATM FC Utrecht - Ado den haag
14:30 Ajax - Heracles
Poker:
Playing $5,50 Tournament
13:58 $8,80 Tournament
14:00 $10,- Tournament $15k Guarantee (2 entry's)
14:30 $10,- Turbo Tournament
Verder zal ik wat ROD's en KO toernooien spelen.
Uiteindelijk is dit het geworden:
$5,50 Tournament
$8,80 Tournament
$10,- Tournament $15k Guarantee (3 entry's)
$13,- 90 mans KO
Alleen nog een entry van de 15k Guarantee (160/463) en zit nog in het 8,80 toernooi (7/22).