Jij bet te klein
de ander heeft niet de nuts
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Jij bet te kleinde ander heeft niet de nuts
ben ik het mee eens je kan best evengoed 4/5e pot betteb of 3/4e pot ipv 1/2e of 2/3e potbetjes
Jij bet te klein
Ben ik het wel mee eens maar dacht dat ik zo FD ook wel in de hand zou houden. Maar dat had met een 1,75 bet oid ook wel gelukt.
de ander heeft niet de nuts
Dat begrijp ik
alleen hij had zijn hand toch wel veel harder moeten spelen. Bespaard mij weer wat $$ iig..
Lelijkste daggraph ooit van mij... Jammer... Was de maand heel goed begonnen maar dit zorgt er voor dat ik qua poker nog maar $20,- winst over heb van de 250 winst deze maand...
Plan is nu om gewoon weer veel videos te gaan kijken die ik al heb gezien. Als ik een vid 1 keer zie leer ik toch niet alles wat er word verteld.
Ik zal dan vanavond weer aan de tafels verschijnen.
Ik kom jou en NijntjeNL de laatste tijd zo vaak tegen he op NL25. ♠_biggrin:
Alleen nog geen 1 keer serieus een hand gehad tegen 1 van jullie. Maar goed ook. Speel liever tegen de visjes!
Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Ik kom jou en NijntjeNL de laatste tijd zo vaak tegen he op NL25. ♠_biggrin:Alleen nog geen 1 keer serieus een hand gehad tegen 1 van jullie. Maar goed ook. Speel liever tegen de visjes!
![]()
hehe
wat is jou nick op FTP dan?
Sick flop..
$0.10/$0.25 No Limit Holdem
FullTiltPoker
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG payday365 ($31.26)
UTG+1 l_VLAD1M1R_l ($16.64)
MP1 Wesleytheman ($26.78)
MP2 0Cypher0 ($21.35)
MP3 jackunChan ($23.65)
CO smihai76 ($14.56)
BTN luzy-lu78 ($13.68)
SB haylross ($22.80)
BB PkrBoss ($9.58)
Pre-Flop: ($0.35, 9 players) Wesleytheman is MP1 Q♦ Q♥
2 folds, Wesleytheman raises to $0.75, 4 folds, haylross calls $0.65, 1 fold
Flop: A♥ Q♣ A♣ ($1.75, 2 players)
haylross checks, Wesleytheman checks
Turn: 9♣ ($1.75, 2 players)
haylross bets $1, Wesleytheman raises to $3, haylross calls $2
River: 8♦ ($7.75, 2 players)
haylross checks, Wesleytheman bets $5, haylross goes all-in $19.05, Wesleytheman calls $14.05
Final Pot: $45.85
Wesleytheman shows
Q♦ Q♥
haylross shows a full house, Aces full of Queens
Q♠ A♦
haylross wins $43.56 (net +$20.76)
Wesleytheman lost $22.80
Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Ik kom jou en NijntjeNL de laatste tijd zo vaak tegen he op NL25. ♠_biggrin:Alleen nog geen 1 keer serieus een hand gehad tegen 1 van jullie. Maar goed ook. Speel liever tegen de visjes!
![]()
hehe
wat is jou nick op FTP dan?
DannyJager
Toxicgod was al in gebruik :'(
Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Don't like the checkback on the flop met QQ.
Oke ik wou ook eigenlijk cbetten maar denk dat ie dan heel vaak fold. Misschien door een check dat hij een pairtje zou hitten of flush ofzo dat ik dan op de turn en river nog geld erin krijg. Maar je hebt gelijk had gewoon moeten cbetten.
Oke na mijn slechtste dag ooit deze week achter de rug te hebben ben ik bezig met het verbeteren van mijn spel. Ik heb een topic aangemaakt om tips te ontvangen van pokerstrategen. Dit heeft mij erg geholpen. Ik heb de leaks in een word document gezet met daarbij ook wat er moet veranderen. Ik zal dit document hier gaan posten. Nogmaals dank voor de reacties hier.
Vandaag nog geen 1000 handen gespeeld en een 10tje up. Maar ben daar niet zo zeer mee bezig. Wil me nu eigenlijk meer als voorheen bezig houden met het verbeteren van mijn spel. Ik zit ook te denken om een soort studiegroep op te richten voor FR Rush (NL25-NL50)-spelers. Als daar genoeg animo voor is.
Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Don't like the checkback on the flop met QQ.
delayed cbet omdat dan PP's eventueel wel eens gaan callen.
Punten om aan te werken
Te vaak cbetten (90%)
Ik moet de juiste flops kiezen om te cbetten. Voorheen maakte het niet echt uit ik cbette toch wel. Goed gaan letten op connected of suited flops zal al een hoop schelen imo. Ook zal ik minder vaak moeten cbetten oop. Kijken of er kaarten op de flop vallen die mijn range hitten. En andersom ook niet cbetten als de flop de range van de tegenstander goed gehit kan hebben.
Te weinig handen spelen vanaf de BU
Ik raise 20% van mn handen op de BU
Dit is zo ongeveer de range die ik nu speel vanaf de BU (22+,A2s+,K8s+,Q8s+,J9s+,T9s,A7o+,KTo+,QTo+,JTo)
Ik denk dat hier wel wat handen bij mogen komen en ik mijn range moet uitbreiden naar: 22+,A2s+,K7s+,Q9s+,J9s+,T8s+,98s,A2o+,KTo+,QTo+,JTo
Deze range komt neer op 30% van de handen. Of overdrijf ik nu???
Te veel completen op de SB en BB
Ik complete veel met handen als 10Js, QJs, KQo e.d. terwijl ik dan altijd uit positie speel. Dit moet gewoon een stuk minder worden. Alleen als er al veel callers zijn en ik goede odds krijg voor straights en flushes kan ik misschien hoge suited connectors wel callen.
Te laag squeeze percentage
Ik moet vaker op zoek gaan naar spots om te squeezen. Hierbij ga ik letten op het FoldTo3bet% van de raiser. Squeezen doe ik dan vooral op BU en CO.
Raisesize preflop
Ik raise altijd 3BB's preflop. Ik wil nu vanuit vroege positie naar 4BB's gaan raisen om zo te voorkomen dat ik multiway potten speel.
Vanavond heb ik coaching gehad van Sjengfred. Wat wel een eye-opener genoemd kan worden.
Altijd dacht ik dat heel tight spel het beste was op NL25 en ik eigenlijk heel goed speelde. Echter ben ik door Sjengfred erop gewezen looser te spelen dan ik nu doe. En zo zijn er nog wel wat meer dingen die echt moeten veranderen.
Helaas waren er wat problemen met het geluid e.d. en was er ook een vertraging. Dit zorgde er voor dat ik waarschijnlijk wat dingen gemist heb... (Sjengfred als je dit leest, zou je misschien wat punten voor mij op willen schrijven die ik hier onder niet benoemt heb?)
Minder snel quick folden. (om de situatie te kijken als ik aan de beurt ben.)
Beter letten op stacksizes van tegenstanders
Visjes isolaten met meerdere handen
Twee tafels gaan spelen
Looser gaan spelen
Net een FR video van RobbieV gekeken (Sjengfred review). Erg interessant. Goede uitleg en dergelijke. Denk dat ik toch wat meer vids moet gaan kijken
vandaag 900 handen gespeeld. Stukken losser gespeeld dan normaal. van 15/12 naar 24/20 :P. Heb er wel veel lol in omdat ik niet meer als een robot speel. Vandaag ook nog $60,- up. Morgen ga ik mn sessie reviewen en kijken of ik nog wat twijfel-handen kan vinden voor de hand judging.
Lol, ik had vandaag juist het tegenovergestelde
Ik ging van mijn 21/18 stats naar 16/14 en had $150 profit vandaag
Maar wat looser spelen is inderdaad leuker, alleen post-flop moet je wel echt decent kunnen spelen.
Blijf je zeker volgen, aangezien we lekker op dezelfde limiet rondbanjeren
Hoi Wesley.
Goed idee van je om een studiegroep op te willen richten over rush poker.
Ik vind het jammer dat er zo weinig topics zijn over rush,en ik denk dat het wel leerzaam zal zijn als je even kan brainstormen met wat mede rushers ;).
Mijn stem heb je in ieder geval.
haha pas grappige hand tegen je, dat ik turn ,25 donkte 1BB die je blufraiste en river luckboxte je een split