Ga naar het forum
WesleyTheMan

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WesleyTheMan

207 Berichten
27 Gebruikers
0 Reacties
3,593 Weergaven
WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
haha pas grappige hand tegen je, dat ik turn ,25 donkte 1BB die je blufraiste en river luckboxte je een split :P

haha ja ik wist niet wat ik van jou bet moest denken maar echt sterk leek het me niet :P

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Joris1973
Hoi Wesley.
Goed idee van je om een studiegroep op te willen richten over rush poker.
Ik vind het jammer dat er zo weinig topics zijn over rush,en ik denk dat het wel leerzaam zal zijn als je even kan brainstormen met wat mede rushers ;).
Mijn stem heb je in ieder geval.

Er zijn wel topics over rush poker maar daar gaat het over hoe kut je daar kan runnen etc. Heb je dus niks aan :P

Deze week doe ik het even rustig aan qua poker maar zal waarschijnlijk volgende week eens een begin maken van een studiegroep! Leuk dat je positief bent!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Laatste tijd gaat het niet zo lekker. Ik speel niet best en ik run ook niet lekker. Daarom wou ik mijn speelstyle veranderen. Ik denk dat dit allemaal te snel is gegaan en dat ik meer LAG heb gespeeld terwijl ik daar gewoon nog niet goed genoeg voor ben.

Plan is nu om gewoon weer mijn oude speelstyle aan te nemen en meer gebruik te gaan maken van stats. Ik gebruikte ze al maar heb zojuist mijn hud aangepast en kleurtjes toegekend. Erg handig! Daarom ga ik nu 1 of 2 rushtafels spelen tot ik de stats een beetje doorheb. Nieuwe indeling gaat ervoor zorgen dat ik een beetje moet gaan zoeken.

Hopelijk gaat dit allemaal leiden tot beter spel! :D

bij mij gaat het godv*rd**** ook niet

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door keesmetvlees
bij mij gaat het godv*rd**** ook niet

Tsja wat moet ik zeggen :P kwestie van tijd. <Skype skype skype>

succes man!

iets meer TAG spelen niet LAG gaan spewen, kan me handje tegen je herinneren dat je SB zat, ik BB, volges mij callde je mijn 3bet met 8Ts.
Flop K hoog ch/r je mij en shovde je de T.
Opzich kon je weinig reppen behalve maybe AK/QK, terwijl ik met mijn AK een split zou hebben. Zou persoonlijk na mijn call dan ook niet de T gejammt hebben aangezien ik dan ook 0,niks meer ga folden :)

in 3betpots ben ik namelijk met air na een ch/r instant weg hoor ;)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
succes man!

iets meer TAG spelen niet LAG gaan spewen, kan me handje tegen je herinneren dat je SB zat, ik BB, volges mij callde je mijn 3bet met 8Ts.
Flop K hoog ch/r je mij en shovde je de T.
Opzich kon je weinig reppen behalve maybe AK/QK, terwijl ik met mijn AK een split zou hebben. Zou persoonlijk na mijn call dan ook niet de T gejammt hebben aangezien ik dan ook 0,niks meer ga folden :)

in 3betpots ben ik namelijk met air na een ch/r instant weg hoor ;)

Die hand deed ik vrijwel alles fout dus free $25 voor jou haha :P
Over de hand zelf hoeven we het niet hebben was gewoon een tiltmove...

mm dacht ik al want zag je een uur later pas weer terug :coolface:

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oke alweer een slechte dag. eerst 65 up in 500 handen en 700 handen later 40 down. Hoe krijg ik het voor mekaar!

Ik zit nu dus serieus te overwegen om weer ROD's te gaan spelen. Hoe hielt ik elke maand een mooi bedrag aan over om van te leven (als student zijnde). Ik kon er leuke dingen van doen. Vorige maand heb ik de overstap gemaakt naar cashgames omdat ik dacht dat niveau hetzelfde zou zijn en door mijn cashgame kennis aan te scherpen het wel even zou beaten. Dat leek de eerste maand wel het geval en ik ging als een speer (runde ook super goed).

Deze maand is het echt het tegenovergestelde. Ik heb deze maand meer aan mn spel gedaan dan ooit eigenlijk. Toch run ik slecht en tilt ik snel. Het is dus ook de eerste maand sinds lange tijd dat ik niks over hou aan poker. Dat is opzich niet heel erg, maar toch een naar gevoel omdat ik er voor mijn gevoel echt heel veel voor gedaan heb.

Het grote verschil tussen de games zit hem denk ik erin dat er op de ROD's gewoon 80% te agro spelen en dat je met value poker gewoon makkelijk kan winnen daar. Dat is op Rush NL25 zeker niet het geval. Hier is 80% te nitty en moet ik dus ook heel anders gaan spelen.

Plan is nu om deze week rustig aan te doen qua poker om een goede mindset te creëren voor de nieuwe maand waar ik dus uitsluitend ROD's en toernooien wil gaan spelen.

Jonkie76
PokerStrategist

Weer een rush speler die de scene gaat verlaten? spijtig..
Ik speel het nu al een jaar..up en down, haha, maar mij krijg je er niet weg, de snelheid van spelen ligt me super geweldig.

wat is ROD ?? misschien domme vraag, maar die afkorting heb ik nog niet voorbij zien komen.

edit..never mind, Rush On Demand ..hehe

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
Weer een rush speler die de scene gaat verlaten? spijtig..
Ik speel het nu al een jaar..up en down, haha, maar mij krijg je er niet weg, de snelheid van spelen ligt me super geweldig.

wat is ROD ?? misschien domme vraag, maar die afkorting heb ik nog niet voorbij zien komen.

edit..never mind, Rush On Demand ..hehe

Ik vind het ook erg leuk om Rushcash te spelen hoor. Maar eigenlijk net zo leuk als toernooipoker denk ik. Daarom is de keuze niet zo heel moeilijk aangezien ik met ROD's meer $$ verdien. Misschien dat ik in een later stadium weer naar de cashtafels ga. wie weet :)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ben deze week al begonnen met ROD's

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

net weer 2 ROD's gestart en 2 keer finale tafel bereikt! Voor mij een unieke prestatie. bij 1tje ben ik al gebust als 6e voor 60 dollar en in de andere sta ik nu 1/6 met dubbele stack (ivt het gemiddelde).

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

en 1 gewonnen :) hier een mooie screenshot:

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

2e keer dit weekend. Heerlijk om zo uit een wat mindere periode te komen (qua poker).

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

lekker wesley zo maar weer lekker doorknallen!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
lekker wesley zo maar weer lekker doorknallen!

ty! Ja dit gaat me toch het beste af :tongue:

bobm78
Poker Player

Goed bezig, snap niet wrm je nu pas snapt dat toernooien leuker zijn dan cash.. had ik je ook wel kunnen vertellen, had je paar weekjes geld en frustraties gescheeld :D

Succes!!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Goed bezig, snap niet wrm je nu pas snapt dat toernooien leuker zijn dan cash.. had ik je ook wel kunnen vertellen, had je paar weekjes geld en frustraties gescheeld :D

Succes!!

thanks man!
Tja toernooipoker en cash hebben allebei zn voordelen :P vind cash nogsteeds leuk en was het proberen waard. Maar voorlopig even niet haha!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ben 3e geworden in een $12,- ROD. Goed voor $250,-. Toch lekker meegenomen.

Verlies de laatste hand met 1010 tegen A9 pfai. Als ik die won was het toernooi gewoon binnen en had ik meer dan het dubbele gewonnen. Maar ach shit happends.