Ga naar het forum
Zeezouts Chaostheor...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaostheorie

2,288 Berichten
48 Gebruikers
104 Reacties
172.5 K Weergaven
Wimf71
PokerStrategist

Even een vergrootglas pakken, ik kan de kleine lettertjes niet lezen :P

Ik moet zeggen dat ik wel win op 2NL, maar dat ik af en toe een blunder maak/niet op let, en dan die winst weer kwijt ben.
Gisteren had ik bijvoorbeeld pas in de gaten dat er een flush mogelijk was toen ik een bet callde .... ai...

Maargoed, van elke fout leer je, ... hoop ik ..., maar je moet natuurlijk wel weten wat je fout is ... :D

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik leer van mijn fouten vooral dat ik veel fouten maak en mijn vermogen om fouten te vermijden foutief inschat :D

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

:mdr:

Beantwoorden
Citeren

IJzersterk bezig, Zee.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

2,7k handen op NL25 is inderdaad wel weinig. Al is het dan wel lekker dat je op dat moment lekker hebt gerund.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik heb toch besloten om mijn eerste micro-MGT maar niet af te sluiten. Tenslotte draait het hele MGT-concept om die ene keer dat het allemaal lukt en je echt leuk shipt.

Sowieso heb ik in deze micro al ruim $8 profit, dus waarom niet proberen om eens echt leuk te cashen?

Net wel nog $0.70 geshipt met NL2 MSS trouwens :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Alle beetjes helpen. Zou inderdaad leuk zijn als je leuk weet te cashen.

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

:f_thumbsup: Ik duim voor je! :f_thumbsup: Laat dat leuke schip maar komen.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks folks!

Ik moet wel even een goed moment zoeken, maar ik ga er wel voor.
Alles in mij zegt: stoppen! Maar ik denk dat ik dan het gehele concept compleet om zeep help. Beter verliezen dan opgeven. Tenslotte hoef ik er niet van te leven en is dit de kans om eens echt te testen of mijn MGT reden van bestaan heeft.

Ik kies trouwens wel liever voor NL10 BSS dan NL25 MSS. Geeft iets meer ruimte.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ook de variance is natuurlijk hoger bij MSS. Dus lijkt het me een logische keuze.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Okay, dat 'goede moment' kwam na een dag hard werken + 2 leuke films + bier + wijn en resulteerde in een schamele +$0.57

In ieder geval nog wat winst geboekt met wat rare donkmoves :P

(en pissed dat die ene was in de chat zet .... :P)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

oja, + spaghetti met verse tomatensaus, champignons en heeeeeel veel verse knoflook uit de tuin :D

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Overigens snap ik van die reports van HM2 helemaal niets hoor. Had volgens HM2 een verlies van ruim $3, maar kom wel in mijn saldo op +$0.57 (weliswaar inclusief $1 cardmatch -slecht gespeeld dus- maar goed ...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad vreemd. Misschien heeft HM2 wat handen gemist.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik kwam, zag en overwon :P

$0.56 gepakt op NL10 en $2.13 in The Deal. Deed ook maar weer eens mee en pakte dat met mijn eerste beurt :)

Tied veur beddeke :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is het het alleen maar knapper dat je the Deal jackpot hebt gewonnen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren

Klasse werk, Zee!

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Helaas is het werk nu heel wat minder: Heb vannacht na lange tijd weer eens een flinke tiltbui gehad en mijn na het uitcashen zorgvuldig weer opgebouwde Stars-account erdoor gejaagd. Stond dan wel niet echt veel op, maar wel zonde. Toch bijna $40 weggedonkt :(

Voorlopig laat ik het poker even voor wat het is. Mijn mindset is er 's avonds gewoon niet goed genoeg voor.

Gelukkig zijn mijn tradeplannen -na wat vertraging door externe omstandigheden- wel erg positief en kan ik eindelijk komende week gaan draaien. In mijn langdurige tests kom ik op percentage ITM van 65-70%, waar 56% genoeg is voor break-even. In de praktijk zal dat waarschijnlijk wel wat lager uitvallen (foutjes e.d.), maar het plan ziet er nu erg solide en veelbelovend uit.

Deze week nog even de puntjes op de i zetten, het plan in een checklist omzetten en dan snel die $40 terugpakken met 2 trades :P

Komende week is de week van de waarheid :D

Beantwoorden
Citeren

Jammer man. Niet meer aan die veertig dollar denken. Gewoon lekker doorgaan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is vervelend dat je een tiltbui had. Ik ben benieuwd of je het d.m.v.het traden weet terug te verdienen, zolang het maar niet teveel aan jezelf gaat knagen zo'n slechte sessie.

Beantwoorden
Citeren