Ga naar het forum
Instant Cash Reward...

Meldingen
Alles wissen

Instant Cash Rewards

108 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
26.4 K Weergaven
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Het max. was specifiek voor die ene ICR. Na die 10, bleek ik gewoon een andere te krijgen bij een hoger stortingsbedrag, en die heb ik toch ook nog 3 keer kunnen doen.

Je opmerking ivm wisselkoers snap ik wel helemaal niet. Om te beginnen heeft die al niets met je value te maken, want je value is het percentage op je storting. Als je het hebt over hoeveel geld je in absolute waarde kreeg: de $ staat momenteel op het hoogste peil sinds 2 jaar, en bovendien kon je wellicht nog meerdere keren storten en/of in euro storten.

EDIT: je lijkt te suggereren dat je geld verloor door conversies. Dat is al helemaal dom, want bij Stars kun je gewoon zelf kiezen in welke munt je je storting doet. Als je een $ storting doet via een € bron, dan gaat die bron natuurlijk de conversie doen en onkosten aanrekenen. Je moet gewoon in € storten, en binnen Stars kan je dan altijd je € omzetten in $ wat bij Stars geen kosten teweeg brengt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou ik hou voor withdrawals altijd Euro account aan en ook daar worden dan wisselkoersen doorgerekend. Tijdje terug was dat inderdaad niet zo maar je ziet gewoon dat je minder krijgt dan het bedrag dat je in mijn geval in EUR naar mijn Neteller account in EUR stuurt. Waar dit dan blijft hangen geen idee maar ze verdienen daar goed op :coolface:.

De koers waarmee je stort is iig altijd veel hoger dan bij een withdrawal is mijn ervaring, zoals ik al zie vorig jaar waren die verschillen er niet maar nu ineens wel.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik snap het nog altijd niet hoor. Als je gewoon normaal deposit/cashout is er gewoon geen wisselkoers conversie, dus kan er ook nergens geld blijven hangen.
Ik heb al tig keer gestort en afgehaald op Stars, en dat via Skrill, HiPay, Sofort, Bancontact, enz... en nog nooit heb ik 1 cent verloren, en dat zijn ook allemaal Euro-accounts, terwijl ik op Stars in USD speel.

EDIT: als je $1500 en €120 staan hebt op Stars en je wil $1000 uitcashen, dan converteer je IN de Stars client dus eerst $1000 naar Euro he! Wellicht heb je dat over het hoofd gezien ? Stars rekent geen conversie-kosten aan, je kan $100 in EUR zetten, terug in USD, terug in EUR, en terug in USD, en je zal nog altijd $100 hebben (of misschien $99.99 of $100.01 door afrondingsfouten).

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

Hallo,

hebben jullie het ook al gevonden voor euro bedragen.

Want als je via bancontact stort dan moet je een euro bedrag invullen.
Ik heb al wel eens geprobeerd om het eurobedrag dan te laten matchen met 20 $ of 30 $ maar er triggerd niks bij mij.

misschien ben ik ook niet geselecteerd voor deze promo natuurlijk

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Heb je de thread wel gelezen eigenlijk ? Ik heb verschillende keren euro-bedragen gepost die bij mij triggeren want ik deposit altijd in euro.

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

okay, sorry ....

dan ga ik het nog eens proberen en ja ik had de thread gelezen alleen precies nergens iets over euro gelezen. Maar ik zal er dan wel overgelezen hebben.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

hier niets :(

heb deze bedragen geprobeerd

10, 11, 21,30 ,40 ,50 , 60 , 75, 99, 100,200 ,201. niets.
nu ik heb wel lifetime nooit één euro gedeposid en dus wel altijd meer afgehaald dan ooit deposited is, donno of dat invloed heeft.

ps promo is toch ook op pokerstars.be right of enkel NL?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Yep, ook .be, en de meesten gaan toch wellicht meer afgehaald hebben dan gedeposit ;).

Volgens mij is de kans reëel dat er momenteel geen ICR meer is, omdat er nu die Spin&Go reload bonus is. Tenzij iemand hier toch nog zijn ICR kan triggeren. Bij mij werkt het in elk geval ook niet meer.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Naja ik kon hem gisterenavond dus nog triggeren en toen liep die Spin & Go actie al wel.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

same, weer 250 opgehaald. not that it matters, kan geen allin winnen en run alweer 850 under EV. daar gaat dat gratis geld dus heen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Inmiddels ook 4e ronde kunnen completen nu met 1x $30 die $90 triggert voor $13 (deze is na 10x niet meer te gebruiken) en 4x $20 die $50 triggert voor $7,50.

En nog even stukje bewijs dat er iets niet in haak is met cashout Stars naar Neteller: ik heb vanuit Stars 253,37 euro uitgecasht via mijn EUR account en kreeg hier op Neteller maar 244,21 euro terug. Vraag me niet waarom maar er wordt ergens tussen het uitcashen en ontvangen alsnog een wisselkoers overheen gegooid terwijl mijn Neteller gewoon in EUR staat ?(.

Ach per saldo groeit mijn BR wel maar zonde dat er zoveel geld blijft hangen ergens en ik dus feitelijk minder reward krijg, ach deze rente is nog steeds niet verkeerd :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Dat is toch echt wel bizar. Zou ik toch eens navragen bij Stars en/of Neteller. Enige dat ik me kan inbeelden is dat je bij Neteller onkosten betaalt als je geld wil ontvangen.
Bij Skrill (in Euro) krijg ik toch echt exact het bedrag dat ik in PokerStars in Euro uitcashte.

EDIT: of check toch maar eens je betalingsmogelijkheden in PokerStars. De eerste keer dat je daar in Neteller/Skrill uitcasht/betaalt, moet je aangeven in welke currency je account staat. Misschien heb je daar ooit eens USD aangegeven, waardoor Stars dan inderdaad je EUR omzet in USD (gelukkig kostenloos), waarna het in USD naar Neteller gaat, die dan zelf weer converteren naar EUR (met kosten).

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik vrees idd dat dat het is, zal eens mailtje richting Stars doen en kijken of dit nog kan worden aangepast. Hij vroeg namelijk waar (deel) geld heen moest en toen stond er optie Neteller in USD.

Wel vreemd maar denk idd dat het is wat jij zegt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Net mail deur uit gedaan, zit me idd niet lekker.

Keep you posted wat het is en of er nog iets aan te doen is.

Normaal gesproken doet het niet zoveel pijn aangezien het vaak om bedrag van laten we zeggen max $50 voor mij gaat die ik vervolgens langere tijd open heb staan. Maar nu ik binnen 48 uur stort en weer withdraw zie je pas echt het resultaat en dat is niet goed :f_cry:.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Waarvoor een thread als deze al niet goed is :D. Lijkt me verder een non-issue voor hen om het aan te passen, aangezien het toch puur iets is inzake gebruiksgemak en ik dus niet zou inzien waarom ze het niet zouden willen aanpassen.

Zelf heb ik mijn laatste cashout (naar bankrekening) van mijn ICR niet uitbetaald gezien. Gisteren zag ik ineens het bedrag terug op mijn Stars account staan. Nochtans geen mail of niets gekregen dat de uitbetaling geweigerd was. Gisteren dus nog maar eens geprobeerd, benieuwd of het nu wel zal lukken. Anders zal ik toch maar kleinere bedragen moeten proberen, want mogelijk wordt er vanaf een bepaald bedrag een manuele controle uitgevoerd en hebben ze het geweigerd omwille van de hele ICR deposit/withdraw golf. Al blijf ik het vreemd dat ik er helemaal geen communicatie over gekregen heb.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het probleem schijnt hem te zitten in het feit dat ik altijd in USD stort dus als ik nu in het vervolg in EUR zou storten dan zou dit wel goed moeten gaan.

Dus dat maar eens proberen dan, Viper bij jouw werkte de volgende toch?
30,00 euro (triggert 90,00 euro + 13,50 euro bonus)
50,00 euro (triggert 150,00 euro + 20,00 euro bonus)
100,00 euro (triggert 250,00 euro + 30,00 euro bonus)

Of heb je nog meer triggers gevonden in EUR?

Althans hoop morgen nog rondje te kunnen doen en dit nog ff te testen voor de wetenschap _biggrin:.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Dus dat maar eens proberen dan, Viper bij jouw werkte de volgende toch?
30,00 euro (triggert 90,00 euro + 13,50 euro bonus)
50,00 euro (triggert 150,00 euro + 20,00 euro bonus)
100,00 euro (triggert 250,00 euro + 30,00 euro bonus)

De eerste 2 waren ahw 1 trigger bij een deposit van 18 tot 50 euro, en dus telkens oplopende rewards.
Vroeger had ik in elk geval dus ook nog 8 euro die 25+4 triggerde.

Heb me overigens ook al afgevraagd of het zelfs zo kan zijn dat een USD deposit triggert, terwijl een overeenkomstige EUR deposit niet triggert. Kan helaas niet proberen gezien ik geen enkele USD deposit manier heb.

PS: de currency waarin je je deposit maakt, kies je eigenlijk door eerst op de juiste wallet/currency in Stars te klikken. Vroeger dacht ik trouwens dat de currency je preferred currency moest zijn, maar dat is blijkbaar niet nodig. Dus in de Cashier gewoon op de grote EUR ipv USD button klikken en je deposit gaat normaal in EUR zijn.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

zal het eens proberen. men skrill en men stars zijn in USD, maar na de overstap naar stars.be vergt het maybe een eur deposit om te triggeren. kzal nog paar getalletjes proberen.

edit; eur cashier geopened, deposit gedaan (hij vraagt nog steeds om bedrag in usd in te type en vraagt dan of ik usd deposit in eur wil omzetten, klick yes, maar niets)
lukt gewoon niet om die crap te triggeren. echt disgusting om hier al die mooie bedragen te lezen en zelf gewoon niets te krijgen. i feel ripped en snap niet waarom stars hier zo geheimlijk over doet idpv open te comuniceren...

misschien toch enkel voor accounts die in eur staan (zowel prefere currency en hun skrill?)

ps kheb ook 2cent verloren door te tepositen in eur en weer uit te cashen in usd. volgens mij verschil in rate tussen beiden richtingen. is nooit 100%

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door solartje
zal het eens proberen. men skrill en men stars zijn in USD, maar na de overstap naar stars.be vergt het maybe een eur deposit om te triggeren. kzal nog paar getalletjes proberen.

edit; eur cashier geopened, deposit gedaan (hij vraagt nog steeds om bedrag in usd in te type en vraagt dan of ik usd deposit in eur wil omzetten, klick yes, maar niets)
lukt gewoon niet om die crap te triggeren. echt disgusting om hier al die mooie bedragen te lezen en zelf gewoon niets te krijgen. i feel ripped en snap niet waarom stars hier zo geheimlijk over doet idpv open te comuniceren...

misschien toch enkel voor accounts die in eur staan (zowel prefere currency en hun skrill?)

ps kheb ook 2cent verloren door te tepositen in eur en weer uit te cashen in usd. volgens mij verschil in rate tussen beiden richtingen. is nooit 100%

vraag me af of het geen BE/NL verhaal is.
ken geen enkele belg die het wel kon en geen enkele NL die het niet kon

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

Ik heb het tegen een aantal (Nederlandse) vrienden gezegd die een Stars account hebben, maar zij konden het niet :(. Dus het is niet volledig een NL/BE verhaal.

Beantwoorden
Citeren