Ga naar het forum
Instant Cash Reward...

Meldingen
Alles wissen

Instant Cash Rewards

108 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
26.4 K Weergaven
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
ken geen enkele belg die het wel kon en geen enkele NL die het niet kon

Hoezo, gij denkt toch niet dat ik een Nederlander ben ? :)

Anyway, toch maar oppassen met die ICR te abusen, toch zeker door onmiddellijk je geld er terug af te halen.
Ik kreeg immers net volgende mail van Security:

Your cashout has been placed on hold as we have determined that the funds you are cashing out originate from recent deposits made to your account. We are not implying any wrong doing but ask that you please explain the reason for cashing out these funds.

Please be aware that if we do not receive a response from you within 30 days, your cashout will be canceled and your account frozen.

We look forward to hearing from you.

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

Oei, dan inderdaad wel oppassen.

Speel je ook met het geld wat je stort? Of stort je het enkel en haal je het er weer af?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik speel, maar niet zoveel, en geenszins met het geld dat ik stort. Ttz, wat ik al staan had is meer dan genoeg. Als winnende speler hoef je in principe sowieso zelden of nooit te storten. Al mijn deposits zijn dus sowieso al altijd voor bonuswhoring geweest, om dan later terug uit te cashen. Is zelfs zo dat al mijn deposits in EUR zijn, en het EUR bedrag in mijn Stars account dus per definitie volledig deposit is om later terug uit te cashen.

Wellicht is het een beetje opgevallen dat ik nu 13x gedeposit had, en vervolgens 3 grote bedragen uitcashte, dat allemaal op een week tijd :). Eerste 2 cashouts gingen overigens zonder probleem. 't Is de derde die nu on-hold staat.

Beantwoorden
Citeren
elektro1977
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Anyway, toch maar oppassen met die ICR te abusen, toch zeker door onmiddellijk je geld er terug af te halen.
Ik kreeg immers net volgende mail van Security:

Your cashout has been placed on hold as we have determined that the funds you are cashing out originate from recent deposits made to your account. We are not implying any wrong doing but ask that you please explain the reason for cashing out these funds.

Please be aware that if we do not receive a response from you within 30 days, your cashout will be canceled and your account frozen.

We look forward to hearing from you.

vantzelfste hier, eenmaal gestort, en kreeg bij afhalen ook die melding: heb een uitleg gegeven die aanvaardbaar was, maar krijg de ICR niet meer getriggerd (was met 150 euro storting getriggerd en 350/45 gestort/bonus)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Was dat heel recent ?

Want dit soort checks moet toch ongetwijfeld betekenen dat ze ook wel zien hoe die er met die ICR omgegaan wordt. Dus dan zou het inderdaad toch wel moeten betekenen dat dit geen per-ongeluk of buggy deal is, anders zou het toch al lang gefixt zijn.

Beantwoorden
Citeren
elektro1977
PokerStrategist

Deposit op woensdag. cashout o vrijdagavond, cashout goedgekeurd op zondag na antwoord op hun vragen, geen ICR sinds vandaag.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nog niks van ze gehoord en al 16x deposit gedaan, speel wel redelijk wat maar benieuwd wanneer ik mail krijg :coolface:. Maar wat heb je als reden opgegeven elektro als ik zo vrij mag zijn om te vragen?

Nu 3x withdraw gedaan zonder problemen.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Terug antwoord gekregen.

Eerst word ik erop gewezen dat de bedoeling van deposits is om ermee te pokeren :p.
Verder word ik erop gewezen dat deposits terug uitgecasht moeten worden langs dezelfde weg. Is me niet helemaal duidelijk maar lijkt zelfs dat dat de reden is van hun Security review. Dacht nochtans dat je dat niet eens anders kon doen via de client.

Sommige deposits waren via Bancontact maar die kaart hangt aan een andere bankrekening dan waarnaar ik wilde uitcashen. Echter, volgens mij kan je niet uitcashen naar Bancontact en volgens mij weet Stars ook niet welke rekening aan je kaart hangt. Zal wel zien wat ze nu antwoorden :p.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou vandaag heb ik iig weer zonder problemen kunnen uitcashen.

En ja voor de volgende ronde heb ik natuurlijk goede reden om te testen of de uitleg die ik heb gekregen over storten / withdrawen in euro werkt :coolface:.

Beantwoorden
Citeren
elektro1977
PokerStrategist

gewoon : heb het geld terug dringend nodig. (account niet leeggemaakt, alleen zelfde bedrag terug opgevraagd)
daarna wel een mail gekregen voor verificatie : copie van rijbewijs, een waterfaktuur en een bankafschrift doorgemaild. 's anderendaags wal alles in orde.

storten jullie meestal via netteller of zoiets?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik gebruik zelf altijd skrill voor stortingen en uitcashen, maar dan krijg je ook op een gegeven moment een ID-check van PokerStars als je 'te veel uitcashed' Dus dat is vrij normaal.
Skrill is een vergelijkbare wallet als Neteller.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

iemand al meer nieuws over de voorwaarden? echt, makes me crazy. is gewoon even een gratis smarpthone die de ene wel en de andere niet krijgt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Geen idee daar zijn ze nogal vaag in behalve dat sommige accounts het wel hebben gekregen en sommige dus niet. Zou het graag concreter willen zeggen maar ja meer info is er niet voorhanden :f_cry:.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Sommige deposits waren via Bancontact maar die kaart hangt aan een andere bankrekening dan waarnaar ik wilde uitcashen. Echter, volgens mij kan je niet uitcashen naar Bancontact en volgens mij weet Stars ook niet welke rekening aan je kaart hangt. Zal wel zien wat ze nu antwoorden :p.

Vermoedelijk zien ze echter wel de issuing bank en zien ze daar een mismatch. Want in mijn geval probeerde ik dus inderdaad wel uit te cashen naar een andere bank dan die waar mijn Bancontact kaart aan gekoppeld is.

Heb overigens alweer antwoord van Stars: "You will either have to play with the funds or cashout back to the same Skrill (Moneybookers) account you used to deposit.". Ook lekker vaag, gezien mijn deposits via Skrill al uitgecasht waren en het dus die via Bancontact waren die ik wou uitcashen.

Denk dat ik het geld gewoon maar effen zal laten staan, en nu en dan in kleine stukjes zal uitcashen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Inmiddels ik weer rondje gedaan en deze keer via EUR button gestort dus benieuwd of dat gaat helpen :tongue:.

Hij bleef bij mij nog wel ICR's in USD doorgeven maar goed er stonden nu wel bedragen in EUR onder tussen haakjes dus dat zal wel standaard zijn.

Beantwoorden
Citeren
AdJag
Elite Grinder

Geen ICR meer ... pech

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik hoop dat ik nog wat rondjes mag, heb je iedere keer zelfde bedrag geprobeerd?

Ik merkte bij mezelf dat een trigger na 10x proberen op hield dus misschien kun je nog andere bedragen proberen?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou voor mij zit het voorlopig ook op, zit aan mijn $2000 deposit limit en geen zin om deze te verhogen. Dan gaan ze waarschijnlijk account checken en daar heb ik weinig zin in _evil:.

Kortom hopelijk blijft het nog even actief.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Verder werkte het storten in EUR nog niet om het in EUR terug te krijgen maar ik vrees dat ik hier foutje gemaakt heb. Had volgens mij namelijk niet meteen op deposit moeten drukken omdat hij dan alsnog een USD storting triggert.

Als ik hier op other payment options druk en dan alsnog Neteller kies krijg ik wel optie om te storten in EUR en dan wordt het geld ook echt in EUR afgeschreven van mijn account, kortom dat lijkt dus de sleutel te zijn in mijn probleem met wisselkoersen.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

yo,

is deze promo ondertussen voorbij, of werkt dit nog steeds?

Beantwoorden
Citeren