Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Coaching helemaalnicks

372 Berichten
76 Gebruikers
0 Reacties
32.4 K Weergaven
onmybike
BlackMember

Als andere dit ook interresant vinden. Zou ik het graag willen hebben over push spots in een late 45 mans. Zoals het voorbeeld hieronder waarbij ik een aantal dingen graag uitgelegd zou zien. Zoals waarom 44+ en niet 22+ waarom wel A2s+ maar dan pas as10+ terwijl het voor de callingranges vrijwel niet uit maakt of je A10o hebt of A5o.
Ook zou ik het leuk vinden om meer informatie te krijgen over de specifieke prijzenstructuur in een 45 mans en wat dit doet met de ranges. zo is hij van 4 naar 2 redelijk flat en veschil tussen 3 en 2 en 2 en 1 redelijk top heavy. Hoe veranderd dat de (nash) ranges en hoe kun je dit bedenken in je game.

ICM Nash Calculator Results

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door onmybike
Als andere dit ook interresant vinden. Zou ik het graag willen hebben over push spots in een late 45 mans. Zoals het voorbeeld hieronder waarbij ik een aantal dingen graag uitgelegd zou zien. Zoals waarom 44+ en niet 22+ waarom wel A2s+ maar dan pas as10+ terwijl het voor de callingranges vrijwel niet uit maakt of je A10o hebt of A5o.
Ook zou ik het leuk vinden om meer informatie te krijgen over de specifieke prijzenstructuur in een 45 mans en wat dit doet met de ranges. zo is hij van 4 naar 2 redelijk flat en veschil tussen 3 en 2 en 2 en 1 redelijk top heavy. Hoe veranderd dat de (nash) ranges en hoe kun je dit bedenken in je game.

ICM Nash Calculator Results

Perfect, daar kan ik heel duidelijk antwoord op geven volgende week, dit is precies het soort vragen die ik goed kan beantwoorden in zo'n coaching, omdat ik dan uitgebreid tijd heb wiskundige analyses te laten zien e.d., terwijl dat tijdens het spelen natuurlijk onmogelijk is. Ik zal dan ook uitgebreid aandacht besteden aan al deze zaken. Bedankt voor je vraag.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het antwoord op je vraag is vrij bizar onmybike, maar misschien daarom juíst de moeite waard. Vanavond theoriecoaching, waarin ik dus niet speel, maar probeer heel duidelijk een aantal concepten uit te leggen aan de hand van slides en voorbeelden.

Komt allen, ondanks de hitte. Tot straks.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Handje van vandaag:

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T5-253976376-29
played at "Table #1" for USD TC from 2012-07-06 19:14 until 2012-07-06 19:14

Seat 1: nicknick1985 (2,520 in chips)
Seat 2: Lancy M (625 in chips)
Seat 3: kalibas2005 (1,500 in chips)
Seat 4: airwoman666 (745 in chips)
Seat 5: sevi1001 (3,550 in chips)
Seat 6: virgin-off (4,440 in chips)
Seat 8: sonianh (1,620 in chips)

ANTES/BLINDS
sonianh posts ante (40), nicknick1985 posts ante (40), Lancy M posts ante (40), kalibas2005 posts ante (40), airwoman666 posts ante (40), sevi1001 posts ante (40), virgin-off posts ante (40), sonianh posts small blind (200), nicknick1985 posts big blind (400),

PRE-FLOP
Lancy M folds, kalibas2005 raises to 1,460 and is all-in, airwoman666 folds, sevi1001 folds, virgin-off folds, sonianh folds, PLAYER_USED_TIME_BANK
, nicknick1985 folds.

SHOWDOWN
kalibas2005 wins 1,280.

SUMMARY
Dealer: virgin-off
Pot: 1,280
nicknick1985, loses 440
Lancy M, loses 40
kalibas2005, bets 440, collects 1,280, net 840
airwoman666, loses 40
sevi1001, loses 40
virgin-off, loses 40
sonianh, loses 240

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

hand beetje verkeerd gelezen tijdens de coaching, dacht dat villain zo'n 400 minder chips had

denk dat je hier ongeveer moet callen met 20 - 25% van je range, als villain echt tight is nog iets minde

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Qubie
hand beetje verkeerd gelezen tijdens de coaching, dacht dat villain zo'n 400 minder chips had

denk dat je hier ongeveer moet callen met 20 - 25% van je range, als villain echt tight is nog iets minde

meer

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Tegen goede spelers zou ik ook zeggen meer, maar het niveau op deze tafel was niet zo hoog. Veel te weinig pushes gezien op die blind levels

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag weer een 'gewone' coaching, om 8 uur. Tot straks.

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Ben je alvast aan t spelen? If so, wil je eventueel vast join.me aanzetten?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Ben je alvast aan t spelen? If so, wil je eventueel vast join.me aanzetten?

Nee, nog niet, maar is wel een goed idee om weer eens te doen, mtt-coaching. Is het nu helaas al wat te laat voor.

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

No probs :) Ben ik er om 20.00 gewoon bij. Tot zo _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
5BetAny2
PokerStrategist

Op welke room worden deze coaches vanavond gegeven? Er staat hier dat de coaching op Partypoker gegeven wordt en er staat hier dat deze coaching op Pokerstars gegeven wordt.

Hij zal in deze coaching op Pokerstars spelen en hierbij vooral de waarom vraag achter elke beslissing beantwoorden. Deze coachings zijn zeer leerzaam en gemakkelijk te volgen voor iedereen die wil leren om succesvol Sit and Go's te spelen.

Ik ben er in ieder geval bij vanavond als het op Pokerstars is.

Beantwoorden
Citeren

maakt toch niet uit waar het is? je kunt gewoon via join.me meekijken hoor

Beantwoorden
Citeren
5BetAny2
PokerStrategist

Ik wist niet dat er gewoon een link kwam waarmee ik mee kon kijken :facepalm:. Is mijn eerste coaching die ik ga volgen en ik dacht dat ik via de room moest inloggen om mee te kunnen kijken dus vandaar de vraag. :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Ponykillaah
Ik wist niet dat er gewoon een link kwam waarmee ik mee kon kijken :facepalm:. Is mijn eerste coaching die ik ga volgen en ik dacht dat ik via de room moest inloggen om mee te kunnen kijken dus vandaar de vraag. :f_grin:

Hi,

Ik deel mijn scherm inderdaad met de kijkers, dat maakt het wat overzichtelijker. Ik speel meestal op betfair, maar ik vraag ook altijd wel of iemand een specifiek toernooi wil zien, dan kan ik naast betfair soms wel andere pokerclients openen.

Tot straks.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag gewone coaching. Misschien leuk als we binnenkort weer eens een HH-review kunnen doen.

Tot straks.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanavond om 8 uur weer coaching.

EDIT: 180 mans coaching, nu al beeld op https://secure.join.me/723-130-043

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanavond weer een gewone coaching. Mijn pokerclient werkt weer gewoon.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanavond weer coaching, als het goed is is het kraken verholpen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanavond review ik HH's van sidderaal. Wel onder wat voorbehoud, maar anders spelen we gewoon zelf nog wat. Tot straks.

Beantwoorden
Citeren