Oorspronkelijk gepost door Darqmuse
Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
3 spellen die je onmogelijk foutloos kan spelen. Tot zover je betoog eigenlijk...Nou dan ben je nog nooit Godlike geweest in UT?
![]()
Misschien is RTS een slecht voorbeeld want volgens mij is er niemand die geen 1 game verloren heeft in de top. Omdat er zoveel mogelijkheden zijn. Maar.
Dan zeg ik dit. Jij vergelijkt top spelers die starcraft tegen elkaar spelen. Want die spelers worden met elkaar gematched op ranking. Dus het is logisch dat je niet elke match wint. Als een starcraft topper gematched zou worden met een noob beginner dan zou die topgast die beginner helemaal de pan in hakken zoveel games als ze spelen.
Het tegenovergestelde is dus waar met poker. Iemand die nog nooit poker heeft gespeelt kan aan tafel schuiven en een topspeler helemaal busten.
Je vergelijkt appels met peren. Als je met een normaal spel een pro tegenover een beginner zet wordt die beginner afgemaakt. Met poker is dat totaal anders geef toe.
Wat is je doel van deze thread? Ik denk niet dat er iemand is voor wie dat echt helder is. Als je wilt duidelijk maken dat jij poker een geluksspel vindt, dan is dat toch gelukt nu?
Lees plz me vorige reactie
Sorry, maar dit is gewoon niet zo. Op de lange termijn (waar poker om draait) gaat de n00b broke.
Ik denk dat jij qua skillset in poker er achter bent gekomen, dat je maar niet kan winnen van de n00bs, maar dat je dacht dat je (natuur)talent had. Am I right?