Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Kben altijd tegen het vermoorden van iemand. Hoe slecht die persoon ook is. De slachtoffers van 9-11 krijgen er geen familielid bij. En al die amerikanen die aant juichen zijn, of door de dood van osama het allemaal beter kunnen verwerken raad ik een paar sessie bij pshychiater aan, want jullie probleem is niet opgelost. Als dit jullie wonden heelt, dan ist ondergronds nog steeds aant etteren.
Trouwens 1 man zorgt er niet voor dat er 2 torens neerstorten. Daar hebben miljoenen Amerikanen voor gezorgd.PS. Even eigenbescherming door te melden dat ik 9-11 helemaal niet goedkeur, en al quaida's actie ook niet. Kwil niet hele forum of Special Forces op men dak. Betekent niet dat er geen keerzijde is
WTF bedoel je dan.
Je snapt het niet echt he
Op wat slaat de WTF. En wat snap ik niet? Ik snap niet wat ik niet snap
Maar alle, klein beetje uitleg over de geschiedenis? Israel? Hoe is Israel ontstaan? Wij westerlingen, schaamde ons over Hitler, vonden dat we de joden terug een land voor henzelf moesten geven. We hebben ze dan maar in Israel gestoken, hun land van oorsprong. Spijtige van heel de verhuis was dat er toen moslims(palestijnen) al 100den jaren daar leefden en vonden dat het hun land was. Na enkele jaren van vrede, hebben de navo troepen(geallieerde in die tijd mss nog) zich teruggetrokken uit Israel en het gezag overgelaten aan de Israelieten. Deze besloten enkel jaren later dat de westerse wereld hen nog niet genoeg grond hadden gegeven, en zijn dan maar van de omliggende moslimlanden wat gebied gaan afpakken. Gemakkelijkste oorlog ooit, aangezien de moslimlanden weinig tot geen wapens hadden(katapulten enzo), en de Israelieten alle wapens voorhanden hadden van de westerse wereld(gratis) en daarbij komt ook nog eens dat tot op heden de westers wereld een enorm bedrag per jaar betaald aan Israel voor wat wij hen tijdens WO2 hebben aangedaan.
Grappige is dat, wij, de westerse wereld niks hebben gedaan om te verhinderen dat Israel zomaar moslimlanden aanvalt. (Tleek eerder steun)
En jaren later, als een moslimland wil uitbreiden. Irak, dan slaat de westerse wereld wel terug. Maar enkel om ervoor te zorgen dat hun geld(lees olie) veilig is. Geven om de mensen daar, nope. (Zelfs kogels gebruiken van verarmd uranium, want we geven toch om de lokale bevolking :facepalm:) Daar moeten ze nog 15jaar mee wachten, tot 'amerika' inziet dat ze ook de olie van Irak nodig hebben.
En dan maar afvragen hoe het komt dat er zovelen iets tegen Amerika, westerse wereld hebben? Mensen gaan Amerika niet zonder reden haten.
En dat van die psychiater, mensen geraken niet door hun verdriet heen doordat hun wraakgevoelens bevredigd zijn. Slaag maar een boekje over open alla. 'Hoe omgaan met de dood, een zwaar verlies, ... .
En wat zou ik niet snappen aan zeezouts zin? dat die gasten(terroristen hoop ik dat hij hier bedoeld, en niet de gewone moslimbroeder) voor een scheet in hun richting al een aanslag begaan. Wat kan hij anders bedoelen dat teroristen rap geraakt zijn? Dat ze voor het minste aanslagen plegen. Misschien zelfs spelend op die cartoons over Allah. Hoe moet ik hem anders interpreteren. Help me maar als ik het niet zou snappen.
Pff wat nen epistel