Het ging best lekker met mijn selectie en jij deed het ook prima dit weekend.
Is jammer dat de voorrondes slecht gingen voor mij
Als ik niveau uit proefrondes haal weet ik dat ik prima team heb en dat bleek dit weekend ook weer. Meer vrees dat ik op lange termijn qua aanval tekort ga schieten.
Al is het ook weer zo dat er dit jaar niet echt iemand bovenuit lijkt te steken qua topscorers.
met voorlopig drie man ( waarvan twee basisspelers) in de lappenmand kan ik het wel schudden.
Hoop me in de middenmoot te kunnen handhaven, maar zou me niets verbazen als ik tijdens de winterstop ergens onderaan bungel.
Dat is vervelend voor je, maar voor hetzelfde valt het reuze mee en blijf je in de middenmoot of doe je het beter dan verwacht
Zo stond ik er in het begin ook slecht voor en nu sta ik zelfs 2de.
Dus het kan nog alle kanten op denk ik.
Ach heb nu zelfs 4 man in lappenmand en kan niet zeggen dat ik slecht ben begonnen met +400 punten uit twee spelers :coolface:.
Ik deed het afgelopen weekend ook niet slecht. Sta nu vlak achter je pcbeem
Al kan er in 2 weken tijd aardig wat veranderen met de blessuregevallen.
Dus dat is wel iets om in de gaten te houden voor de volgende speeldag lijkt mij.
Vlak is ook overdreven maar je hebt zeker lekker gescoord, zelf ook niet geheel ontvreden zeker met 4 blessures waarvan merendeel basisspeler niet te veel klagen met 1K punten :coolface:.
Ik sta er beroerd voor en was vergeten om gisteren 2 spelers eruit te halen die niet mee zouden doen. Dan maar de tweede helft vanaf januari (althans, niet echt gelezen of ze het net als vorig seizoen doen met een heel nieuw team na de transferperiode) of als het jaar daarvoor (waar je een heel seizoen met de spelers moest doen).
Jullie 2 gaan erg goed. Gelukkig heb ik de vorige keren ook een aantal keren de 1e plek gehaald, dus kan er wel mee leven
Edit: Hey, SDK. Ik had die eindscore van het WK niet meer bekeken. Hoeveelste ben je uiteindelijk geworden overal? Die PS poule van alle communities hier. Je stond heel de tijd 2e of 3e van de 2000 ofzo?
Is dit jaar gewoon 1 competitie over het hele jaar als ik me niet vergis.
Ik neem aan dat je de $50.000 Brazilië KickTipp-promotie promotie bedoeld.
Daar ben ik 2de geëindigd. Het klassement kun je hier terugvinden.
Het is inderdaad nu 1 spel voor het hele seizoen, in winterstop worden de waardes van de spelers aangepast en mag je evt. nog wat transfers doorvoeren.
Ik mag denk ik deze ronde niet klagen, ondanks dat ik twee basisspelers miste alsnog wat uitgelopen en ik trek langzaam maar zeker een gat. Maar goed het seizoen is nog lang en er kan nog heel veel gebeuren.
Daarnaast in weekspel ook nog ff 5 euro gebinkt omdat ik 3 uitslagen goed had en ook twee goals van mijn topscorers ♠_biggrin:.
Altijd leuk om 5 euro te winnen
Voor mij was het weekend wat minder goed, maar sta nog steeds 2de met ruim 500 punten achterstand op jouw.
Al zal ik komend weekend wel beter moeten scoren, want anders haalt de concurrentie mij in.
Beetje een tegenvaller dat ik 2 Ajax verdedigers in mijn team heb die nu op de bank zijn beland
Verder gaat het dit weekend tot nu toe best goed, maar doet pcbeem het nog beter.
Gaat wederom niet verkeerd maar ja als je eenmaal team hebt staan hoeft je daar verder weinig meer aan te doen he :coolface:. Heb nu zelfs weer mijn aanvoerder terug en dus voorin weer wat keuzemogelijkheden.
Zit algemeen zelfs op randje top 150 tot op heden na leuke sprong van 250 plekken en nu alweer goals van een van mijn middenvelders in het netje :pokerface:.
Dat is mooi. Je hebt nu al meer dan 900 punten op mij en dat wordt nog lastig om je in te halen.
Voorlopig proberen de 2de plek vast te houden. Dat zal lastig genoeg zijn voor mij
Had nog iets meer puntjes kunnen pakken aangezien ik te Vrede op bank had en van Weert op tribune. Die moet ik dus maar keertje wisselen dat kost me gewoon punten en dan in winterstop maar eens kijken voor goede vervanging.
Verder had ik ook Labyad op bank zitten en nog een Excelsior speler op de tribune maar goed dat is meer iets van tijdelijke aard
Geen lekker weekend voor me ondanks de 800 punten, mijn spelers deden het gewoon net stukje minder allemaal; maar heb nog alle vertrouwen in mijn jongens
Je scoorde beter dan ik. Dus je hebt weinig reden tot klagen
Hopelijk dat ik komend weekend een 1k+ score haal, maar ik verwacht van niet.
Ben aan een kleine opmars begonnen, maar denk dat het verschil te groot is met beempje om hem nog te kunnen inhalen.
Vanaf nu dus maar proberen m'n tweede plaats te consolideren.