Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Hi,Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in het betten op voetbal. Moet wel zeggen dat ik het de laatste tijd wat minder volg. Maar door het spelen van o.a. FIFA12 begint het toch wel weer wat te kriebelen. Ik vraag me alleen af in hoeverre er een edge te halen valt op een site als Unibet. Hoeveel verstand moet je ervan hebben om hier een edge te kunnen halen? Ik wil eigenlijk sowieso met het EK redelijk wat gaan betten. In principe wil ik op iedere wedstrijd inzetten indien de odds redelijk zijn en ook op een aantal kampioenen e.d. Hiervoor wil ik wel wat inkomen door tot die tijd op andere games te betten.
Bet je veel op voetbal, en waar bet je dan op. En vooral, waarom op die games?
Ik wil zelf echt alleen op voetbal gaan betten omdat ik dit eigenlijk gewoon de enige leuke sport vind en op tennis betten zou voor mij echt "gokken om te gokken" zijn.
Ik denk dat mijn edge vooral zit in het traden. Naar aanleiding van wat opmerkingen ben ik ook gaan bijhouden wat er zou zijn gebeurd als ik niet zo hebben getraden, maar alleen gebet. Over de 20 wedstrijden die ik daar nu heb zou ik 5.5 punten slechter hebben afgesloten als ik niet getrade had.
Zoals als alles geld natuurlijk dat je die sporten moet doen die je leuk vindt. PLO spelen als je er niks aanvindt is ook niet aan te raden