Ga naar het forum
Mijn Sportstrading ...

Meldingen
Alles wissen

Mijn Sportstrading blog

236 Berichten
44 Gebruikers
0 Reacties
17.3 K Weergaven
Marple08 Topicstarter
Marple08
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Hi,

Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in het betten op voetbal. Moet wel zeggen dat ik het de laatste tijd wat minder volg. Maar door het spelen van o.a. FIFA12 begint het toch wel weer wat te kriebelen. Ik vraag me alleen af in hoeverre er een edge te halen valt op een site als Unibet. Hoeveel verstand moet je ervan hebben om hier een edge te kunnen halen? Ik wil eigenlijk sowieso met het EK redelijk wat gaan betten. In principe wil ik op iedere wedstrijd inzetten indien de odds redelijk zijn en ook op een aantal kampioenen e.d. Hiervoor wil ik wel wat inkomen door tot die tijd op andere games te betten.

Bet je veel op voetbal, en waar bet je dan op. En vooral, waarom op die games?

Ik wil zelf echt alleen op voetbal gaan betten omdat ik dit eigenlijk gewoon de enige leuke sport vind en op tennis betten zou voor mij echt "gokken om te gokken" zijn.

Ik denk dat mijn edge vooral zit in het traden. Naar aanleiding van wat opmerkingen ben ik ook gaan bijhouden wat er zou zijn gebeurd als ik niet zo hebben getraden, maar alleen gebet. Over de 20 wedstrijden die ik daar nu heb zou ik 5.5 punten slechter hebben afgesloten als ik niet getrade had.

Zoals als alles geld natuurlijk dat je die sporten moet doen die je leuk vindt. PLO spelen als je er niks aanvindt is ook niet aan te raden ;)

Beantwoorden
Citeren
Marple08 Topicstarter
Marple08
Oldschool Grinder

Zo de blog weer afgestoft na mijn vakantie in San Remo. Tevens is ook een nieuwe maand begonnen en die kan eigenlijk alleen maar beter worden, al wil ik niet jinxen.

Oktober was echt om te huilen met een verlies van 4.39pt, maar ja dat hoort er scheinbaar ook bij.

Vanavond twee wedstrijden op het programma, een kijken hoe de maand begint.

Beantwoorden
Citeren
Marple08 Topicstarter
Marple08
Oldschool Grinder

Jammer genoeg niet kunnen traden omdat ik uit eten ben geweest. Waren twee winnaars geweest.

Beantwoorden
Citeren
Marple08 Topicstarter
Marple08
Oldschool Grinder

Sportsgaming is even op een lager pitje, maar pakken we binnenkort weer op.

Wel een derde opeenvolgende cash in the bigger $55, maar weet nu wel weer waarom ik liever cash games speel dan tournooien.

Gisteren bijna 5 uur bezig geweest meer dan 5500 man overleeft en dan word je afgescheept met $160. :rage:

Ik had wel hoger kunnen eindigen maar ging op een gegeven moment zeer dun callen, in een all or nothing poging, omdat ik niet zin had om nog eens twee uur niet naar bed te kunnen en dan misschien $800 te winnen.

Natuurlijk resulteerde dat in een nothing, omdat ik AJs van QQ verloor, QJs van 33 in een blind battle, 33 van T9s waar een idioot even 30bb shovede na mijn 3bet en vervolgens was met nog 10bb KQs niet opgewassen tegen AJo.

Meh....

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Daar had ik ook nog in gecasht 2 weken terug ofzo. Ook $160. Fuck toernooien ;o.

Beantwoorden
Citeren
faithless1
PokerStrategist

erg interessante blog is dit

Beantwoorden
Citeren
Marple08 Topicstarter
Marple08
Oldschool Grinder

Thanks Faithless!

Omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan toch noch maar een trny gespeel. 20 voor de bubbel gebust.

Niet echt handen gehad maar wel goed kunnen werken met de handen die ik kreeg.

166 handen;

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Mooie sample nice chart

Beantwoorden
Citeren
Marple08 Topicstarter
Marple08
Oldschool Grinder

ja he onder het motto pimp your blog.

Beantwoorden
Citeren

Hey Coen,

Beetje dood deze blog!

Ik ben zelf net begonnen met het lezen van een 3tal boeken over sportsbetting/arbitrage. Tot nu toe lijkt het best interessant en iets om me wat verder in te verdiepen.

Wellicht kunnen we binnenkort eens samen gaan zitten om eea door te nemen. Heb nml wat last van scared money ;)

Groeten,
Leo

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Daar had ik ook nog in gecasht 2 weken terug ofzo. Ook $160. Fuck toernooien ;o.

Mwah, als ik wist dat ik elke $55 MTT een ship van $160 zou hebben, dan zou ik er voor tekenen :D

Alles is relatief

Beantwoorden
Citeren
bembere
Oldschool Grinder

wat voor brm hou je ongeveer aan?

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

BUMP hoe gaat 't ermee.

Beantwoorden
Citeren
Bokkie
PokerStrategist

mooi blog marple08
Ik zie dat er niets meer in wordt gezegd maar vind het wel een interessant idee.
Had zelf zitten kijken op betfair en had van wat random wedstrijden proberen te zoeken op futbol24 wat geschiedenis was tussen bepaalde teams maar kon er niets over vinden.
Waar vind je dat op die site.

Groetjes

Beantwoorden
Citeren
Marple08 Topicstarter
Marple08
Oldschool Grinder

Hoi Bokkie,

Je kunt bij national competitions het land en de liga uit kiezen, dan krijg je een overzicht van de wedstrijden die aanstaan.

Als je dan op de wedstrijd klikt krijg je een overzicht van de belangrijke data van die wedstrijd en de strijdende teams.

bijv: http://www.futbol24.com/team/Sweden/Atvidabergs-FF/

Helpt dit?

Coen

Beantwoorden
Citeren
Bokkie
PokerStrategist

fijn dat je nog reageert in dit topic:D

Ik zal morgen ff kijken of ik er dan wat van begrijp.
lijkt me leuk om ook wat centen te gaan (proberen) te verdienen met sportsbetting.
bedankt voor de reactie

Bjorn

Beantwoorden
Citeren