Op zich wel grappig hoe er enerzijds altijd gewezen wordt naar PokerStrategy.com, als de sfeer / activiteit verminderd en er anderzijds moderators geflamed worden als ze een topic sluiten, omdat het helemaal derailed / geflamed werd. Wat wil je nou precies?
Het forum is daarnaast een plaats waar je samenkomt met andere mensen die dezelfde interesses hebben. Best bijzonder dat zoiets dan zo streng gemodereerd / aangemoedigd moet worden, of het anders helemaal verwaterd. Zegt toch ook iets over je zelf. Velen vergeten dat ze ooit zelf ook nieuw aankwamen hier, wanneer ze reageren op posts van nieuwe leden. Hoe onwetend die soms ook kunnen zijn.
Als je een straddle wil op zondag, dan doe je dat toch gewoon? Als je het ook in het nieuws wil, dan spreek je gewoon even iemand aan van de staff die altijd bereikbaar en altijd aanwezig is. Ik denk niet dat je dan ooit "nah" te horen krijgt.
Wat betreft strategische discussies, hetzelfde. Open ze gewoon (in plaats van naar het Engelse forum te lopen). Als er echt niemand is die iets zinnigs te zeggen heeft, dan zegt dat iets over deze community, maar daar kan PokerStrategy.com zelf weinig aan veranderen. (Want "Mensen die geen waarde toevoegen aan de community kunnen beter wegwezen" is een onrealistiche en arrogante eis). Wederom kan het in de community round-up (of zelfs een speciaal nieuwtje) komen, als je het zou vragen, om op die manier meer zichtbaarheid te krijgen.
Wat betreft coaches / video's (en in mindere mate) VIP events, kun je zelf inderdaad niets betekenen. Ik denk dan echter dat het beter is om een topic te openen in het feedback forum, in plaats van een "opstand" thread te maken
Er zijn zeker dingen die beter kunnen (dat is echt de rode draad doorheen alles wat gebeurd in deze industry
), maar voor mij gingen de goede intenties van dit topic meteen al verloren toen ik "opstand" las in de titel en de "we posten niets meer in NL" dreiging.
Ik snap jullie frustraties (zeker als het eerder aangekaart werd en er niets mee gebeurde), maar doe toch normaal. Als je denkt dat het kut is voor jou, moet je ook maar eens denken hoe kut het moet zijn om exact hetzelfde werk te doen, enkel nu alleen in plaats van met een team van 6. Rene toont altijd alle begrip voor jullie frustraties en tracht steeds constructief mee te werken. Misschien moet je het zelf ook op die manier trachten op te vatten.
Tot slot erger ik me ook steeds aan die "commercieel bedrijf, cared niet om community" statements. Weet je hoeveel affiliates er zijn in deze industrie? Sites die precies even "commercieel" zijn als PokerStrategy.com. Leden via banners doorverwijzen naar websites. Enkel krijg je bij 90% van die affiliates, niets terug. Als je dan ziet wat je hier krijgt, moet je toch ook begrip hebben dat er gebreken zullen zijn. Het is de prestatie van PS dat ze dit tot zoiets hebben kunnen uitbouwen, niet hun fout.
Deze post is overigens aan niemand persoonlijke gericht. Ik hoop dat er in een constructieve werkgroep een aantal zaken verwezenlijkt kunnen worden, die het voor jullie een aangenamere plek gaan maken. Ik juich zo'n initiatief ook zeker toe, maar vergeet daarbij ook zeker niet dat de "community" bij jou als individu reeds start.