Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl10 KK

11 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
209 Weergaven
TheErwin
Oldschool Grinder

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;UTG2$6.91:26/73/4/2.6/29/0/0/40;Hero$3.12:///////;BU$3:28/43/11/1.0/50/100/-/50;[/tg]
0.05/0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with K♠, K♦
UTG2 calls $0.10, 3 folds, Hero raises to $0.60, BU calls $0.60, 2 folds, UTG2 calls $0.50.

Flop: ($1.95) T♥, 6♠, 5♦ (3 players)
UTG2 checks, Hero bets $1.39, BU raises to $2.40 (All-In), UTG2 folds, Hero calls $1.01.

Turn: ($6.75) J♠
River: ($6.75) 6♣ (2 players)

Final Pot: $6.75

Results follow (highlight to see):
Hero shows (Ks Kd)
BU shows a full-house, sixes full of fives (6h 5c)

BU wins with a full-house, sixes full of fives (6h 5c)

Ben een beetje aan het uitproberen met Elephant en dit is dan ook de eerste keer dat ik hier iets kom posten. Maar mijn vraag is heb ik hier nou slecht gespeeld?

Edit: Alstublieft niet al te ingewikkelde pokertaal gebruiken, want dan volg ik niet meer zo goed :P

10 reacties
Neoken
PokerStrategist

Waarom speel je met een stack van maar $3.12 ? Volg je de shortstacked strategy misschien? Indien zo, dan heb je er eigenlijk een ander forum voor.

In elk geval vind ik het goed gespeeld. Preflop maak ik er wel gewoon 0.50 van ipv 0.60, niet dat het zoveel uitmaakt.

Flop moet je alles erin krijgen.

Dus, nice hand.

Goed dat je je eerste handje post! Jammer dat het een cooler is. Op de flop valt hier echt niks aan te doen en moet je het erin krijgen.

Als je trouwens nog vragen over Elephant hebt, dan kun je die hier stellen

TheErwin Topicstarter
TheErwin
Oldschool Grinder

Bedankt voor jullie beoordeling. Ik baal er altijd van als ik zulke handen verlies en dan denk ik wat doe ik nu verkeerd, maar gewoon pech dus :P

En wat betreft de stack van $3.12, ik begin vaak met stacks van $2 of $4, maar ik speel meer handen dan de SSS voorschrijft, dus het is ook weer niet echt SSS.

Je was hier gwn unlucky.

Je raisede naar 60c waardoor hij met 65 wel zou moeten folden.
Maar hij called als een echte fish, en hij hit ook nog zijn FH.
Dat gebeurd uiteraard niet vaak en van zulk soort spelers die met 65 callen moet je het uiteindelijk hebben.
Geloof me van zulke mensen maak je nog genoeg winst.

Succes verder! _grin:

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door TheErwin
Bedankt voor jullie beoordeling. Ik baal er altijd van als ik zulke handen verlies en dan denk ik wat doe ik nu verkeerd, maar gewoon pech dus :P

En wat betreft de stack van $3.12, ik begin vaak met stacks van $2 of $4, maar ik speel meer handen dan de SSS voorschrijft, dus het is ook weer niet echt SSS.

Erwin, ik kan je alleen maar aanraden van ofwel voor SSS ofwel voor BSS te kiezen en niet iets in between. Als het puur gaat om "als ik minder inkoop kan ik minder verliezen" dan ga je beter een limiet naar beneden om daar wel gewoon BSS te spelen.

As played ga je natuurlijk all-in op de flop maar uiteindelijk moet je gewoon zorgen dat niet met zo'n stacksize speelt omdat het gewoon sub-optimaal is.

TheErwin Topicstarter
TheErwin
Oldschool Grinder

Het is juist niet dat ik dan minder kan verliezen, maar meer kan winnen op dit limiet, maar misschien is het inderdaad toch verstandiger om NL2 te spelen.

Neoken
PokerStrategist

Je kan meer winnen als je met 100bb speelt dan als je met 20-40bb speelt hoor. Bovendien speelt het veel makkelijker. Met zo'n half stack kan je bijvoorbeeld nooit profitabel setminen, en dat is nochtans de grootste bron van inkomen...

TheErwin Topicstarter
TheErwin
Oldschool Grinder

Setminen? Ik ben niet zo thuis in te moeilijke pokertaal. Maar heb wel besloten dat ik netjes NL2 ga spelen. Bedankt voor de reacties! :D

Oorspronkelijk gepost door Neoken
Je kan meer winnen als je met 100bb speelt dan als je met 20-40bb speelt hoor. Bovendien speelt het veel makkelijker. Met zo'n half stack kan je bijvoorbeeld nooit profitabel setminen, en dat is nochtans de grootste bron van inkomen...

Ik weet niet waarom iedereen dit denkt maar dat is dus echt niet zo.

Meeste winst komt van AQ+/TT+. Althans, voor mij. Meer winst natuurlijk van AA dan TT, maar dat is echt waar er een dikke 700+ bb/100 verdient wordt gemiddeld. 22-55 setmine ik eigenlijk alleen maar, en ik verlies hier dus alleen grote potten mee door coolers maar deze zijn misschien net 300 bb/100. Hoewel ik wel ERG vaak gecoolered en runner runnered word door die vissen...ohja en gutshots...die ze maar nooit neerleggen en 40% van de keren hitten...

Neoken
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx

Oorspronkelijk gepost door Neoken

Ik weet niet waarom iedereen dit denkt maar dat is dus echt niet zo.

Meeste winst komt van AQ+/TT+. Althans, voor mij. Meer winst natuurlijk van AA dan TT, maar dat is echt waar er een dikke 700+ bb/100 verdient wordt gemiddeld. 22-55 setmine ik eigenlijk alleen maar, en ik verlies hier dus alleen grote potten mee door coolers maar deze zijn misschien net 300 bb/100. Hoewel ik wel ERG vaak gecoolered en runner runnered word door die vissen...ohja en gutshots...die ze maar nooit neerleggen en 40% van de keren hitten...

:f_confused:

Eerst vlakuit zeggen dat het niet zo is terwijl iedereen denkt van wel, en dan verklaren dat het althans in uw geval zo is...

En je setmined enkel maar 22-55??? Wat doe je dan met 66-99? Speel je uw pp's wel correct? Wat is uw samplesize?