Ga naar het forum
Giraffe in een leve...

Meldingen
Alles wissen

Giraffe in een levenslange grind

880 Berichten
87 Gebruikers
0 Reacties
30.5 K Weergaven

Gaat lekker op SH dan! Was het veel adjusten komend van NL400 FR of viel dat wel mee? :)

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977 Topicstarter
giraffe1977
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Infie
Gaat lekker op SH dan! Was het veel adjusten komend van NL400 FR of viel dat wel mee? :)

Nou heb wel wat dingen aangepast

:diamond:nog meer stealen (dit kan je vaket doen als bij fr en ik kom er mee weg dus dit is een dikke + voor je winrate)
:diamond:meer 2nd barrels
:diamond:sowieso meer river blufs, bv als je duidelijk weet dat je tegenstander een pocketpair heeft en het board alleen maar wetter en wetter wordt ga ik lekker 3 barrels vuren
:diamond:openingsranges tov fullring helemaal omgegooid, dit doe ik heel suf nog van een briefje, net als 3 bet range tegen bepaalde openingsrange moet ik echt nog van papier doen.
:diamond: ik table select veel meer, zo move is als er een shark op de btn/co zit wanneer ik op de blinds zit. In het ideale geval wil ik een nit in de blinds als ik op de btn/co zit. Als er dan ook nog b
eetje passieve speler op de co/btn zit wanneer ik in de blinds zit is het helemaal perfect.

Ik speel momenteel denk ik iets van 26-24 met 3bet van 9%. Mijn fold to 3bet is hoog maar dit komt meer omdat de gem speler een 3bet van 4% heeft ofzo. Iedereen is sowieso in mijn ogen veel te passief dus super exploidable.

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977 Topicstarter
giraffe1977
Oldschool Grinder

Je hebt een 2de gratis $50 startkapitaal van PokerStrategy.com

Als ervaren pokerspeler en actief lid van PokerStrategy.com ben jij geselecteerd voor onze promotie-testgroep en ontvang je een tweede gratis startkapitaal bij Ladbrokes Poker.

Er zijn verder geen voorwaarden voor dit tweede $50 startkapitaal - je hoeft zelf geen geld te storten en je hoeft niet te slagen voor een quiz zoals bij de eerste $50.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Toch maar even ladbrokers installeren en kijken of het wat is 50 dollar voor free zeg ik geen nee tegen.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door giraffe1977

:diamond:nog meer stealen (dit kan je vaket doen als bij fr en ik kom er mee weg dus dit is een dikke + voor je winrate)

:diamond:openingsranges tov fullring helemaal omgegooid, dit doe ik heel suf nog van een briefje, net als 3 bet range tegen bepaalde openingsrange moet ik echt nog van papier doen.

Hier heb ik net toevallig over na zitten denken, komt dit overeen voor een tghte tafel? (IK speel ZOOM SH)

Geen SC's onder KQ vanaf UTG en MP!!

UTG open is 4BB voor value, tighte range 13% 44+, ATs+ Ajo+ en KQo

MP open is 4BB voor value, tighte range 15% 55+, A7s+ A9o+ en KQo

CO open is 3BB, 25% 22+, A2s+, A9o, KTo J8s+, 97s+, 65s+

Steal BTN en SB range 50 tot 60% afhankelijk van fold to steal 70%+ en 3bet <5% SB/BB
CO, BTN en SB open is 3BB, goedkoop stealen

Laat maar weten als er iets anders kan :)

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door martijnde666

Hier heb ik net toevallig over na zitten denken, komt dit overeen voor een tghte tafel? (IK speel ZOOM SH)

Geen SC's onder KQ vanaf UTG en MP!!

UTG open is 4BB voor value, tighte range 13% 44+, ATs+ Ajo+ en KQo

MP open is 4BB voor value, tighte range 15% 55+, A7s+ A9o+ en KQo

CO open is 3BB, 25% 22+, A2s+, A9o, KTo J8s+, 97s+, 65s+

Steal BTN en SB range 50 tot 60% afhankelijk van fold to steal 70%+ en 3bet <5% SB/BB
CO, BTN en SB open is 3BB, goedkoop stealen

Laat maar weten als er iets anders kan :)

bij een tighte tafel kan je juist meer SC's en suited azen openen. Verder: waarom open je utg vanaf 44 en mp vanaf 55?
Beter 22+elke positie...

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

:diamond:sowieso meer river blufs, bv als je duidelijk weet dat je tegenstander een pocketpair heeft en het board alleen maar wetter en wetter wordt ga ik lekker 3 barrels vuren
:diamond: ik table select veel meer, zo move is als er een shark op de btn/co zit wanneer ik op de blinds zit. In het ideale geval wil ik een nit in de blinds als ik op de btn/co zit. Als er dan ook nog b
eetje passieve speler op de co/btn zit wanneer ik in de blinds zit is het helemaal perfect.

Ik speel momenteel denk ik iets van 26-24 met 3bet van 9%. Mijn fold to 3bet is hoog maar dit komt meer omdat de gem speler een 3bet van 4% heeft ofzo. Iedereen is sowieso in mijn ogen veel te passief dus super exploidable.

FR kan je juist meer stealen,omdat ze zo tightish spelen..

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Ik denk dat het verschil is dat Giraffe eerst 400NL FR heeft gepeeld, hier zullen de regs zeker adjusten en terugspelen

Nu speelt hij 25NLSH en daar zitten nog wat spelers die hier niet op letten.

Denk ook dat ze op 400NLSH harder zullen terugspelen omdat ik denk dat een SH reg daar meer mee bezig is als een FR reg.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

@rrood, merk dat ik met 22/33/44 van UTG/MP OOP nog wat lastig heb om meerdere barrels af te vuren, tegen hoog f2cbet flop c-bet ik wel, maar turn en river is nog lastig.

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

@rrood, merk dat ik met 22/33/44 van UTG/MP OOP nog wat lastig heb om meerdere barrels af te vuren, tegen hoog f2cbet flop c-bet ik wel, maar turn en river is nog lastig.

mja is erg board en villain afhankelijk (fold 2 cbet, range, aggressie).

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977 Topicstarter
giraffe1977
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door rrrood

FR kan je juist meer stealen,omdat ze zo tightish spelen..

Ik bedoelde met meer kunnen stelen dat je vaker per rondje op een steal spot zit bij 6 max tov fr en daarom dus meer kan stealen.

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977 Topicstarter
giraffe1977
Oldschool Grinder

Ziet iemand hier nog wat bijzonders? Sample is 12K handen nl25

vpip/pfr/wtsd
23/19/23

3bet / fold2 3bet / 4bet / fold2 4bet / squeeze
6.8/63/2.1/38.5/4.5

steal / fold2 steal/ fold vs resteal/ sb fold 2 steal/ sb resteal / bb fold 2 steal / bb resteal
38/80/74/84/9/77/9

Flop AF / Turn AF / River AF
4.63 / 3.45 / 2.65

flop cbet / fold 2 flop cbet / fold to cbet 3betpot / flop donkbet / flop bet reraise / turn bet / turn bet-fold
56 / 53 / 48 /16 / 14 / 38 / 39

Denk zelf dat steal percentage nog wel wat meer omhoog kan en flop cbet aan de lage kant is.

Squeeze is heel laag omdat de meeste tafels redelijk tight spelen en bij SQueeze wil je toch ook FE

Fold to flop cbet op 53% weet ik niet of dit een leak is

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Niet helemaal mn limiet, speel zelf 10NLSH maar dit:

IK zou wat meer bluf 4betten tegen villians die hier veel tegen folden, 2% 4bet is toch wel nuts, als ik dit zie dan shove ik alleen KK+ na een 4bet :)

Dus villians zoeken die veel 3betten, maar veel folden tegen 4bets, dan opzoeken met SC's/TT en laten folden op je bluf 4bets.

Beantwoorden
Citeren

4betten op deze stakes is sowieso iets wat amper voor komt. Dus daar zou ik me helemaal niet druk over maken.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

4betten op deze stakes is sowieso iets wat amper voor komt. Dus daar zou ik me helemaal niet druk over maken.

Dan wil je toch juist kijken of je hier kan bluffen en geld kan oppakken?
Ook stijgt je 4bet percentage en krijg je een aggro image waardoor ze je monsters lichter af zullen betalen PF :)

Beantwoorden
Citeren

Je moet altijd kijken of je iemand profitabel kunt 4betten, maar probleem is dat je op deze stakes niet zo snel een goed sample op iemand hebt.

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977 Topicstarter
giraffe1977
Oldschool Grinder

Dan wil je toch juist kijken of je hier kan bluffen en geld kan oppakken?
Ook stijgt je 4bet percentage en krijg je een aggro image waardoor ze je monsters lichter af zullen betalen PF :)

De gemiddelde 3bet range op sh nl25/nl50 op pkr is rond de 3 a 4 % je kan dus alleen 4betten voor value vandaar mijn zeer tighte 4bet range.

Beantwoorden
Citeren
ninjaconsul
Oldschool Grinder

Gebruik je een HUD op pkr? Ik heb die nooit kunnen gebruiken tenzij ik maar één tafel speel.

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977 Topicstarter
giraffe1977
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
Gebruik je een HUD op pkr? Ik heb die nooit kunnen gebruiken tenzij ik maar één tafel speel.

Dit is beter dan niks :D :D

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Zijn er meer stats dan in het screenshots op de homepage?

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977 Topicstarter
giraffe1977
Oldschool Grinder

nee helaas je moet het doen met vpip/pfr/3bet/fold23bet/wtsd/cbet/fold2cbet en agf per street

Beantwoorden
Citeren