Ga naar het forum
LetsGambleBaby's bl...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] LetsGambleBaby's blog

2,420 Berichten
93 Gebruikers
0 Reacties
53.5 K Weergaven
michel2311
PokerStrategist

Wat voor BRM houd jij eigenlijk aan als ik vragen mag?Lijkt me vrij agressief om onder de $300 aan de $3,50s te beginnen maar ik ben een STTer. Als je echt speelt om te leren maakt het snel upmoven ook niet echt uit imo. Dit komt vanzelf wel als je beter en beter wordt. Agressief BRM pas je alleen toe als je uit het verleden weet dat je een bepaald nivo verslaat. En je bijvoorbeeld snel een roll voor een hogere limiet wilt opbouwen.

Bovenstaand is just my opinion.

Verder is er niks mis met het spelen van een toernooitje. Ik doe het ook wel eens (bijv. de $2,20 10k GTD) maar zie dit als extraatje en verwacht er niks van. Puur voor het plezier en van te voren weten dat het -EV is.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik begon vanaf de 250 dollar en ga downmoven bij de 200 dollar. agressief BRM kan best vind ik als je maar downmoved op het juiste moment, ik lijk er nu goed tegen te kunnen, als ik kijk naar een paar maanden terug. Ik merk geen extra spanning of iets bij mezelf en vind dowmoven geen probleem meer, dus ik denk dat het dan wel kan. En natuurlijk ben ik bezig om te leren, maar of dat nu op de 1.50 of 3.50 is, maakt weinig uit imo, me BR verteld me waar ik moet leren vandaag :)

onmybike
BlackMember

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$3.19+$0.31

Stacks:
UTG (5,670) 5bb
onmybike (UTG+1) (36,742) 31bb
MP1 (3,874) 3bb
MP2 (1,398) 1bb
CO (3,340) 3bb
BTN (4,156) 3bb
SB (5,375) 4bb
BB (6,945) 6bb

Blinds: 600/1,200 Ante 75

Pre-Flop: (2,400, 8 players) onmybike is UTG+1 9♥ 3♥
1 fold, onmybike goes all-in 36,667, 3 folds, BTN goes all-in 4,081, 2 folds

Flop: 2♦ 7♦ 9♠ (10,562, 2 players, 2 all-in)

Turn: 10:heart: (10,562, 2 players, 2 all-in)

River: 8♥ (10,562, 2 players, 2 all-in)
BTN says "he op me fiets, doe je ff rustig"

Final Pot: 10,562
onmybike shows a pair of Nines
9♥ 3♥
BTN shows a straight, Seven to Jack
A♣ J♠

BTN wins 10,562 (net +6,406)

onmybike collects 32,586 (net -4,156)

kun je wel beetje mij gaan spite callen _evil: (was ik net zo lekker te tafel aan het aanstampen :coolface: )

EDIT: dit is trouwens best wel hele slechte cal btw :P denk nog erger dan die A6s en die was ook al wel slecht maar no hard feelings :f_love:
had je hem nog geshipt?

CheckRaise1990
PokerStrategist

waarom push jij hier eigenlijk? Want ik snap het niet...
EDIT: En waarom dit een "hele slechte" call van Gamble is snap ik ook niet ?(

onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
waarom push jij hier eigenlijk? Want ik snap het niet...

omdat ik MAX FE heb en MAX weinig riskeer

onmybike
BlackMember

lol heb het in nash bekeken ik heb daar gewoon 100% push :P
volgens nash kon je alleen 88+ callen zelfs als je wist dat ik 100% push
zie ook:
HoldemResources Nash Results

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

kheb dan toch met AJo wel een call?

onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
kheb dan toch met AJo wel een call?

nee je zit op e bubble he en ook al heb je maar iets meer dan 3bb je staat wel 4de ofzo in chips. En er zit nog iemand met minder dan 1bb en je hebt de bb al gepasseerd easy fold :) (+ je kon niet weten dat ik echt zo wijd zo shippen)

EDIT: vind het ook niet heel terrible hoor

je moet meer dan 67% hebben denk ik daar dat haal je niet met AJ nash zegt zelfs dat je Aks daar nog moet folden.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

:P ik weet jouw speelstijl uit jouw blog, dus dat je daar zo wijd zat had ik wel goed ingeschat

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

maar denk inderdaad dat het meer tegen AQs aanzit wat ik kan gaan callen

onmybike
BlackMember

:P ik weet jouw speelstijl uit jouw blog, dus dat je daar zo wijd zat had ik wel goed ingeschat

tsja als je snapt hoe de spot in elkaar steekt wel miss want dit is best specifieke situatie die zelden voorkomt.
Maar kijk nog maar eens naar de link die ik gepost heb is best wel leerzaam om de bubble van 45 mans beetje goed te snappen.

CarlyTuur
PokerStrategist

maar denk inderdaad dat het meer tegen AQs aanzit wat ik kan gaan callen

ICM speelt zo zwaar in onmy's kaart ;). Zelfs als je weet dat hij 100% shipped. Heb in de ranges van SB en BB nog AKs zitten. Maar als ik ze op AA,KK zet dan is hij nog altijd -0,22 EV.

[IMGM] [/IMGM]

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag 152 games gespeeld op de 3.50, ROI: 3,5%

new bankrol: $307

Ik moest bijna weer naar de 1.50 maar telkens shipte ik de laatste tafel waardoor ik nog door kon spelen en later ging het beter.

Ik heb vandaag wel gezien aan een aantal handen dat ik echter beter op ICM moet gaan letten, zoals de handen tegen onmybike, welke toch wel duidelijke fold waren, maargoed we keep on learning :D

onmybike
BlackMember

vandaag 152 games gespeeld op de 3.50, ROI: 3,5%

new bankrol: $307

Ik moest bijna weer naar de 1.50 maar telkens shipte ik de laatste tafel waardoor ik nog door kon spelen en later ging het beter.

Ik heb vandaag wel gezien aan een aantal handen dat ik echter beter op ICM moet gaan letten, zoals de handen tegen onmybike, welke toch wel duidelijke fold waren, maargoed we keep on learning :D

Ja speelt heel belangrijke rol je fouten waren ook niet zo groot en ik zie die door bijna alle weak-regs op 3.5 gemaakt worden. Het belangrijkste is het snappen wanneer je heel tight moet zijn of niet. Bij 3,5 is het vooral belangrijk bij het maken van calls bij pushes nog wat minder omdat je speler op 3.5 nog niet echt goed kan abusen omdat die best wel random calls maken.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb een 27inch monitor en als ik nu een screenshot maak word en deze hier op mijn blog plaats word deze super groot, hoe kan ik deze resizen, iemand een idee?

gebruik de imgm tag [imgm]url[/imgm]

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net de video van Collinmoshman gezien: Crushing the 45-Man

Paar interessante handen waar ik nog even een screenshot van maak en hier plaats.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

[IMGM] [/IMGM]

graag reacties op de bovenstaande hand. Volgens sng wizard is het een -EV spot en volgens nash een push. Volgens collinmoshman pakt hij zulke spots wel aan. Maar er zit een shorty aan tafel in de SB, dan is dit toch veelste loose om te pushen?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nog een handje die ik nogal loose vond. Hij vond hem ook net kunnen, zegt hij in zijn video maar als je hier fold, komen de blinds zo langs zegt hij en ga je hier met zijn allen proberen om wat stapjes hoger te komen, dan called hij hier liever om zo de chiplead over te nemen en voor de eerste plaats te spelen. Dit is trouwens een 45 mans.

[IMGM] [/IMGM]