Ga naar het forum
LetsGambleBaby's bl...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] LetsGambleBaby's blog

2,420 Berichten
93 Gebruikers
0 Reacties
53.5 K Weergaven
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Als ik het goed begrepen heb, zei steambull in z'n coaching dat het verschil in tussen nash en sng wizard groot is, omdat sng wizard er van uitgaat dat mensen véél looser callen dan dat ze in werkelijkheid doen!
Aanpakken die K5s dus!

88 vind ik moeilijk, zou daar zelf niet kunnen folden, maar of dat + of - ev is, dat is een andere zaak (geen idee)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

iemand enig idee hoeveel license keys je bij sng wizard krijgt, bij holdem manager zijn dit er 2, vandaar.

nog iets: hoe krijg je de stats van mensen te zien in de verschillende toernooifases, zoals de 3bet stats bij 15/30 blinds en apart die van de 100/200 bijvoorbeeld? Doordat ik alle fases door elkaar heen heb, geven deze denk ik een verkeerd beeld.

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
iemand enig idee hoeveel license keys je bij sng wizard krijgt, bij holdem manager zijn dit er 2, vandaar.

1 :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door samni

1 :)

jammer :P dacht ik ff goedkoop aan sng wizard te kunnen komen :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

:rage:

Ik had 340 dollar op een gegeven moment, maar nu 100 games later sta ik op 198 en moet ik terug naar de 1.50...ik heb nog 3x 3.50 open en ga nu weer 1.50 reggen ......so dan weten jullie dat :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

kheb nog 242 dollar :D de laatste 3.50 geshipt...lucky me :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag ga ik 9mans hyper spelen (1.50)

En goed letten op de push fold fase

gl. keep me posted. Hoeveel tafels ga je tegelijk spelen? Ben van plan om ze zelf ook te gaan spelen om wat aan mijn push/fold te werken nl.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door hoedinie

gl. keep me posted. Hoeveel tafels ga je tegelijk spelen? Ben van plan om ze zelf ook te gaan spelen om wat aan mijn push/fold te werken nl.

IK heb er net 7 gespeeld...6 tafels tegelijk, zijn echt goed te doen, wat een beroerd niveau...Ze pushen te tight richting de bubble en callen ook veelste tight.

Ik zou er eigenlijk 4 tegelijk gaan spelen als ik jouw was, ga ik nu ook doen straks. Omdat je zo beter de mensen in de gaten kunt houden en meer op je spel kunt letten. Ik ga denk is even op zoek naar een push chart ergens, ik moet toch ergens me basis gaan leggen, nu doe ik maar wat volgens mij :f_biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kheb een programma gevonden die me misschien wat kan helpen met de push and fold fase onder de knie te krijgen. Push Pot heet het.

Onder het spelen (als het toegestaan is) druk je op het aantal spelers left to act en vervolgens hoeveel blinds je nog hebt en hij geeft de pushingrange. met en zonder antes.

De pushingrange moet ik dus wel helemaal zelf invullen, dit is nogal wat werk, waar ik nu gelijk mee ga beginnen en jullie imput bij nodig heb!! Ik pak equilator erbij en ga gewoon maar eens kijken wat me goed lijkt en dan hoor ik van jullie waar ik aanpassingen moet maken (AUB) _cool:

onmybike
BlackMember

Waardeloos programma en waarschijnlijk verboden om tijdens het spelen te gebruiken. (op stars)

Kheb een programma gevonden die me misschien wat kan helpen met de push and fold fase onder de knie te krijgen. Push Pot heet het.

Onder het spelen (als het toegestaan is) druk je op het aantal spelers left to act en vervolgens hoeveel blinds je nog hebt en hij geeft de pushingrange. met en zonder antes.

De pushingrange moet ik dus wel helemaal zelf invullen, dit is nogal wat werk, waar ik nu gelijk mee ga beginnen en jullie imput bij nodig heb!! Ik pak equilator erbij en ga gewoon maar eens kijken wat me goed lijkt en dan hoor ik van jullie waar ik aanpassingen moet maken (AUB) _cool:

http://www.pokerstars.eu/poker/room/prohibited/
is niet toegestaan tijdens het spelen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Coaching steambull, word een 45man van mij gereviewd!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag eerste een uurtje coaching gehad van Liessens... samen 2 HH nagelopen. Wat kleine aanpassingen daardoor aan mijn spel kunnen doen (ZEER NiCE dus) Ik open bijvoorbeeld Heeeel vaak 2X, terwijl beter is 2.5 of 3 vanuit bepaalde posities. En daarnaast wat handen nagekeken in Sng Wizard, zo weet ik nu dat ik beter op icm moet letten en ook bepaalde spots waar ik weer wat looser kan pushen.

Daarna even wat HH's opgestuurd naar Steambull en die is hij gelijk in de coaching van afgelopen avond gaan behanden, zeer nice dus, helemaal omdat ik daar weer wat dingen uit heb kunnen halen. Zo heb ik wat aanpassingen gemaakt aan het spelen van mijn PP's in bepaalde posities. En kan ik soms iets wijder callen/isoshoven als ik dacht met bepaalde Ax hands.

Al met al niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee day!!!

Daarna een sessie opgestart, 40 tafels, 30% ITM gekomen gelijk met deze aanpassingen, ik shipte de een na de ander en new bankroll 382

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net nog even een video wezen kijken ergens, van Rob Hollink, voelde me helemaal thuis :P toen ik hem hoorde, praatte lekker plat :P gheheh

Die begint echt vanaf het begin af aan over sng's en heet push or fold, dit zijn 5 series, ben benieuwd hoe hij verder gaat.

Ga hier geen reclame maken voor andere site's :D dus vertel niet waar ik hem vandaan heb.

Ga er even over nadenken van de week hoe ik het beste mijn geld kan investeren. Coaching of Sng wizard en wanneer ik dit moet doen, sng wizard is wel een hele hap uit mijn BR nu vind ik, dus dat doe ik liever als ik 1K ofzo heb, of denken mensen dat dit echt een HUGE toevoeging is voor mijn spel?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

denk dat dit wel een nice range is om er even bij te pakke voor de SB vs BB pushrange..denk dat een reg hier wel rond de 30% called vs mij, veel looser zullen ze niet gaan.

De volgende chart gaat er dus vanuit dat iemand je niet wijder als 30% gaat callen.

[IMGM] [/IMGM]

Teal: Push <20BB
Red: Push <15BB
Purple: Push <10BB
Blue: Push <7.5BB

Ik denk dat mijn range tussen de 10BB en 15BB wel ok is op het moment als ik dit zo zie. Maar als ik kijk naar bijvoorbeeld 8 en 9BB (purple) daar zitten toch nog wel redelijk wat handen bij die ik niet push en ook als ik kijk naar als ik 15 tot 20BB heb, zitten er nog genoeg handen bij die ik gewoon fold, dus goed om even naar deze 2 te kijken.

blinds 50/100

Hero 1600 KTo (SB)
Villian 1600 BB stats: 14/10 fold2steal 70

Ik heb deze ff zelf bedacht, maar als ik hier dus 16BB heb, dan speel ik hier vaak minraise fold of fold, omdat ik mijn stack vaak te groot vind om hier te shoven, maar dit is dus easy shove??? Graag comments hier?? :coolface:

onmybike
BlackMember

Zozo goed aan je spel aan het werken!
tegen een passive BB die weinig op je terug gaat spelen is minraise/fold normaal gesproken beter als hij wel actief terug speelt kun je hem beter pushen want dat is sowieso +EV. Sit en go wiz is opsich niet zo'n HUGE toevoeging ik heb het zelf niet maar wacht op sit en go wiz 2 waarmee je zelf callingranges kan invullen.
Ben je van plan een deel van je BR voor coaching te gaan gebruiken?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok thanks, denk dat ik dat dan nog wel redelijk ok doe tegen passive villians, maar tegen aggro minraise/fold ik hem vaak, waar shoven dan beter is zie ik nu, iets om op te letten in me sessie morgen.

Ja geen idee, ik wil toch eens goed kijken hoe ik sessie goed kan reviewen etc..en een keer coaching hier in hebben kan alleen maar +EV zijn i guess. En nog voor meer dingen, als ik ergens vastloop zal coaching beter zijn als het een leak laten (zijn ook genoeg dingen die ik zelf nog niet zie)
Een coaching verdien je denk ik vrij snel weer terug.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door onmybike
Sit en go wiz is opsich niet zo'n HUGE toevoeging ik heb het zelf niet maar wacht op sit en go wiz 2 waarmee je zelf callingranges kan invullen.

Ik heb net een programma gevonden wat denk ik stukken beter is als Sng Wizard 1, zo kan je er zelf ranges invullen en kan je bij tafels as FT2 al ICM laten meerekenen. Zo waren er nog wat handigheidjes wat het denk ik tot een handig en goed programma maakt

HIER vind je hem