Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
De volgende chart gaat er dus vanuit dat iemand je niet wijder als 30% gaat callen.
en hoe bepaal je dit?
De volgende chart gaat er dus vanuit dat iemand je niet wijder als 30% gaat callen.
en hoe bepaal je dit?
als ik ICM trainer open tijdens het spelen krijg ik een berichtje van stars dat dat verboden is.
Dus zal met dat programma ook wel het geval zijn denk ik dan?
Voor de rest, goede blog! bedankt om het allemaal neer te pennen, goeie herhaling voor deze vis
Oorspronkelijk gepost door hoedinie
De volgende chart gaat er dus vanuit dat iemand je niet wijder als 30% gaat callen.en hoe bepaal je dit?
Als je naar 30% callingrange gaat kijken, dit is toch een beetje de callingrange van een regg. Dus door naar stats te kijken en te onthouden hoe iemand called op vorige handen. Je kunt alleen de info gebruiken die je hebt, dus als je nog compleet niets weet, dan kun je prob nog wel iets looser gaan dan deze chart aangezien mensen meestal tighter gaan callen als dit. Helemaal op onze limieten en als ze je nog niet kennen en weten hoe je speelt!
Oorspronkelijk gepost door Astemblieft
als ik ICM trainer open tijdens het spelen krijg ik een berichtje van stars dat dat verboden is.
Dus zal met dat programma ook wel het geval zijn denk ik dan?Voor de rest, goede blog! bedankt om het allemaal neer te pennen, goeie herhaling voor deze vis
![]()
Met dat pushpot programma? Nee daarmee krijg je dat niet, maargoed hier geef je wel compleet alle ranges etc zelf in(veel werk) hier ga je dus een range moeten invullen die je uiteindelijk ook wel kan onthouden
als je hem helemaal hebt nagelopen en genoteerd hebt.
Super om te zien hoe serieus je met je game bezig bent! Misschien wat voor jou om een stake/coachdeal aan te gaan met bijvoorbeeld een Liessens. Enerzijds krijg je dan coaching van een vd beste 45s grinders momenteel, en anderzijds denk ik dat hij ook wel interesse heeft in een paardje die zo serieus bezig is als den uwe.
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Super om te zien hoe serieus je met je game bezig bent! Misschien wat voor jou om een stake/coachdeal aan te gaan met bijvoorbeeld een Liessens. Enerzijds krijg je dan coaching van een vd beste 45s grinders momenteel, en anderzijds denk ik dat hij ook wel interesse heeft in een paardje die zo serieus bezig is als den uwe.
dankje!
Pffffff shit he, net even een hand erbij gepakt die ik calde tegen onmybike en deze in icmizer gegooid, maar wat kan ik hier tight callen he, als ik mezelf een beetje een edge geef, kan ik hier gewoon JJ+ callen
interessant
Poker Stars, $3.19 Buy-in (600/1,200 blinds, 75 ante) No Limit Hold'em Tournament, 8 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.
BB: 6,945 (5.8 bb)
UTG+2: 5,670 (4.7 bb)
MP1: 36,742 (30.6 bb)
MP2: 3,874 (3.2 bb)
MP3: 1,398 (1.2 bb)
CO: 3,340 (2.8 bb)
Hero (BTN): 4,156 (3.5 bb)
SB: 5,375 (4.5 bb)
Preflop: Hero is BTN with A
J![]()
UTG+2 folds, MP1 raises to 36,667 and is all-in, 3 folds, Hero calls 4,081 and is all-in, 2 folds
Flop: (10,562) 2
7
9
(2 players, 2 are all-in)
Turn: (10,562) T
River: (10,562) 8
Results:
10,562 pot
Final Board: 2
7
9
T
8
MP1 showed 9
3
and lost (-4,156 net)
Hero showed A
J
and won 10,562 (6,406 net)
www.pokericmcalculator.com/icmizer/#KuQy
zelfs AK is een fold hiero
Oorspronkelijk gepost door liessens
AK is ook niet close. Enkel pocket pairs zou je wider kunnen gaan
Ja had alleen gedacht dat AK wel een call was, vandaar dat ik het zo zeg, nog genoeg te leren zo te zien dus
New bankroll: 341 dollar.
Ik heb namelijk een abbo genomen op die icmizer en de overmaking was nog 2 keer fout gegaan dus uiteindelijk iets meer getransferd als nodig was, maargoed dat komt wel weer terug.
Even een sessie van 2 uur spelen en dan eten koken en huisje netjes maken vanavond, moet nog van alles uitpakken en rolluiken voor me ruiten maken.
Huh abbo op icmizer wat kan je dan nog meer? Die site werkt toch gewoon al als een soort verbeterde nashding?
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Huh abbo op icmizer wat kan je dan nog meer? Die site werkt toch gewoon al als een soort verbeterde nashding?
whahah
verbeterde nashding
het is hetzelfde als Sng Wizard en dan nog uitgebreider, als je even goed kijkt zie je dat je maar 3 handen per dag kan reviewen. Als je dus abbo neemt heb je veel meer mogelijkheden en je kan de software ook gewoon draaien op je pc, hoewel je wel altijd internet nodig hebt, aangezien hij de calculaties op het internet maakt.
ja dat wel wss, maarja een jaar abbo is niet zo duur
en goeie support, binnen een uur had ik bericht terug
Oorspronkelijk gepost door hoedinie
1 year subscription
$79.99koop je bijna SNG Wizard voor
Ja klopt, maar dit is beter als Sng wizard
en daarnaast haal je dit er makkelijk uit in een jaar als je het een beetje gebruikt, binnen een maand al i guess
pfff net een kleine sessie gespeeld, ging mwoh
hier even wat hands:
Jammer:
Poker Stars, $3.19 Buy-in (800/1,600 blinds, 75 ante) No Limit Hold'em Tournament, 5 Players
Hero (BB): 10,935 (6.8 bb)
MP: 19,382 (12.1 bb)
CO: 5,088 (3.2 bb)
BTN: 18,603 (11.6 bb)
SB: 13,492 (8.4 bb)
Preflop: Hero is BB with J
J![]()
2 folds, BTN raises to 3,200, SB folds, Hero raises to 10,775, BTN raises to 18,350, Hero calls 85 and is all-in
Flop: (22,895) 8
T
8
(2 players, 1 is all-in)
Turn: (22,895) 2
(2 players, 1 is all-in)
River: (22,895) K
(2 players, 1 is all-in)
Results:
22,895 pot
Final Board: 8
T
8
2
K
Hero showed J
J
and lost (-10,935 net)
BTN showed Q
Q
and won 22,895 (11,960 net)
Heb ik weer, krijg ik telefoon zie ik niet dat er al geraised is, kwam trouwens ook door die ****** popups die op tafels komen over tournaments die komen gaan
Poker Stars, $3.19 Buy-in (200/400 blinds, 25 ante) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players
CO: 6,380 (16 bb)
BTN: 3,051 (7.6 bb)
Hero (SB): 9,195 (23 bb)
BB: 4,107 (10.3 bb)
UTG: 9,014 (22.5 bb)
MP: 2,260 (5.7 bb)
Preflop: Hero is SB with 6
7![]()
UTG folds, MP raises to 800, 2 folds, Hero raises to 9,170 and is all-in, BB folds, MP calls 1,435 and is all-in
Flop: (5,020) 9
9
K
Turn: (5,020) 5
River: (5,020) A
Results:
5,020 pot
Final Board: 9
9
K
5
A
Hero showed 6
7
and lost (-2,260 net)
MP showed A
A
and won 5,020 (2,760 net)
Jammer van die JJ :/
popups kan je afzetten:
options>tournament announcements>block popup announcements(ik zou beide afzetten)
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Jammer van die JJ :/popups kan je afzetten:
options>tournament announcements>block popup announcements(ik zou beide afzetten)
Done..thanks!!