Ga naar het forum
LetsGambleBaby's bl...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] LetsGambleBaby's blog

2,420 Berichten
93 Gebruikers
0 Reacties
53.5 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag maar heeeeel eventjes kunnen spelen, daarna kwam me moeder op bezoek en zijn we even dingen gaan kopen voor me nieuwe huisje en later op de avond bezig geweest met reviewen en alles.

Morgen even een hele dag geen poker, ik heb nog veel te doen in me huisje en even weg van het poker (dagje :P ) is ook goed denk ik om alles weer helder te zien als ik terugkom donderdag.

So tot later _cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En heeft iemand nog een mening over gold membership op Pokerstategy kopen voor 3maanden, dit is $66

:spade: Meer videos
:spade: Meer strategy artikelen
:spade: Gold coaching Unam op dinsdagavond, voor sng expert

Iemand die denkt dat dit veelste veel geld is of juist niets met vergeleken wat je erbij terugkrijgt en het zo terugverdient in die 3maanden?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ben lekker druk in mijn huisje met alle rolluiken ophangen, nog wat dozen uitpakken en kasten in elkaar zetten. Ben lekker op weg zo :D zal wel ff wat foto's posten als het klaar is van de week.

In de pauzes ff wat op het handbeoordelingsforum gekeken etc..we blijven bezig :P

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
Morgen even een hele dag geen poker
om alles weer helder te zien als ik terugkom donderdag.

Wat doe je hier vandaag? :D

Iamallsuited
Poker Player

Ik wou dat ik net zoveel tijd had als jou

* jaloers *

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door hoedinie

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
Morgen even een hele dag geen poker
om alles weer helder te zien als ik terugkom donderdag.

Wat doe je hier vandaag? :D

beetje spammen in me blog :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag een goeie tip van solartje gehad om zo beter ranges in bepaalde situaties in te kunnen schatten.

In HEM een filter instellen en vervolgens een stuk of wat handen bekijken en kijken wat mensen voor handen hebben in gegeven situaties.

Ik heb net me filter ingesteld:

Hero : SB/BB
PFR : BTN
Raisesize: 2BB

dus ik zit in de blinds en word geminraised.

1206 handen :D .....daar gaan we :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Whahaha check deze!!

Honden die surfen

Ze bedenken steeds gekkere dingen :P wel funny shit

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is min of meer gelukt om niet te spelen woensdag aangezien het nu donderdag is (00:00) :P so ff sessie van 6 tafels doen, ik moet nog anderhalf uur wachten op mijn broer die nog wat komt afgeven dus....anders moet ik me vervelen en dat kan natuurlijk niet :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik heb even 7 hypers gespeeld, ging wel redelijk, op het laatst belde me broer aan en ben ik 1 tafeltje uit geblind, waar ik 1/3 stond nouja jammer, wel iets profit igg over die games, so alright, maar ik ben moe nu en ik ga slapen, morgen weer een dag, nog wat dingen afmaken in huis en dan morgen avond een lange grind sessie tot diep in de nacht _cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag nog helemaal niet kunnen spelen, me moeder is net weg en me huisje is eindelijk helemaal klaar!! zal even wat foto's droppen van het weekend, wel nice geworden.

Me broer vroeg of ik vanavond iets kwam drinken op het werk bij hem en dat is al over een uur dus ik denk dat ik even wat hypers ga spelen en mijn 45 mans sessie weer of morgen of zaterdag weer ga oppakken. Zaterdag t/m zondag ga ik sowieso vol grinden en wat volume maken. 400 games moet toch wel lukken dit weekend.

Vanaf maandag even wat structuur inbrengen en toch maar weer over een planning na gaan denken, omdat ik maandag ook ga starten met het sporten (morgen intake, vetmeting etc..).

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Lets grind, paar uurtjes niks te doen :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

pffff :rage: kan ik de coaching van helemaalnicks niet volgen, jammer!!

Me nichtje komt bij me eten en daarna de stad in denk ik, dus weer niet kunne pokeren, maarja ook wel ff goed wat anders als pokeren natuurlijk, vandaag wel even 2 handen gepost, dus niet niks gedaan :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zo net ff uitgeweest, ik verveel me en ga maar geen 45's grinden :P dat gaat fout hehe, maar ff The Big 4,40 spelen, just for fun :coolface:

KillBZ
Oldschool Grinder
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door KillBZ
must have been fun :coolface:

haha omdat ik zo vroeg weer ben you mean :P? ja was leuk, was bij me broers voetbal vandaar dat ik zo vroeg weer ben en begon al wel op tijd, dus genoeg gehad :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

toch niet goed hoor als je hebt gedronken gaan spelen :P betrapte mezelf erop dat ik net ff nadacht om wat FPP toernooien te openen van 500fpp :P was zonder geweest als ik dat had gedaan "in deze toestand" :facepalm: snel afsluiten die pc en naar bed, pak me laptopje nog wel even om wat op het forum te kijken, maar nu spelen gaat dus NIET gebeuren :O

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net even een video van CollinMoshman gezien voor de 2e keer, weer wat inspiratie opgedaan :D en GRIND!!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Even een sessie gespeeld van 38 games...ff pauze nemen zo, ff de stad in wat winkelen en dan nog een sessie spelen.

Tot nu toe gaat ie wel lekker..nog 6 tafels open, 3 ervan aan de FT en 2 ervan kom ik er ook zeker wel aan.

So...helpt toch dat geevalueer gedoe he :coolface:

C0rpsbal
Oldschool Grinder

Als ik zie waar je vandaan komt gamble ben je goed bezig, keep up the good work! :)