ty
ff stad in geweest, een dweil gekocht voor me parket vloertje :P, toen gedweild en nu weer een goeie sessie doen, want moet vanavond nog langs iemand, dus dan weer geen tijd
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
38 games roi: 91%![]()
new roll: 411
Gaat weer goed jonguh!
Toppie en hou nu je harses erbij he!!!
Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
38 games roi: 91%![]()
new roll: 411
Gaat weer goed jonguh!
Toppie en hou nu je harses erbij he!!!
yeah komt goed, kheb een groot hoofd, scheeld weer
nog even een kleine sessie gespeeld, nu 57 gespeeld.
Even douchen en dan naar me ex
en denk vanavond nog even de stad in, dus dat word morgen pas weer grinden en maandag een lange review van me weekendsessies
nog even een kleine sessie gespeeld, nu 57 gespeeld.Even douchen en dan naar me ex
![]()
en denk vanavond nog even de stad in, dus dat word morgen pas weer grinden en maandag een lange review van me weekendsessies
Veel plezier kid!
Gister avond nog wat fpp toernooitjes gespeeld, steps etc.. ging wel ok maar had ze liever niet gespeeld want niks aan overgehouden
nu even een goeie sessie neerzetten
46 games gespeeld tot nog toe...bankroll back to 250 dollar ofzo...baal ik van, misschien iets te veel tafels gespeeld of gewoon variance i dont know yet...ga het morgen wel ff nakijken.
Maar ga vrolijk door met grinden, een swing over 45 games
zal wel redelijk normaal zijn.
pfff kwil de hele tijd die sunday storm enzo spelen van 11 dollar, maarja mag niet van mijn BR
mehhh
pfff kwil de hele tijd die sunday storm enzo spelen van 11 dollar, maarja mag niet van mijn BRmehhh
![]()
Je kan voor ik denk 235 FPP een SH Hyper spelen. 2 eerste plaatsen leveren een ticket voor sunday storm.
Oorspronkelijk gepost door CarlyTuur
pfff kwil de hele tijd die sunday storm enzo spelen van 11 dollar, maarja mag niet van mijn BRmehhh
![]()
Je kan voor ik denk 235 FPP een SH Hyper spelen. 2 eerste plaatsen leveren een ticket voor sunday storm.
Er zijn wel meer goede sats vor mtts. Wel EV+
Oorspronkelijk gepost door rrrood
Oorspronkelijk gepost door CarlyTuur
![]()
Er zijn wel meer goede sats vor mtts. Wel EV+
![]()
ik zie het ja, nogal makkelijk die sats
thanks
ik heb in dit toernooi geen een hand gespeeld en toch 2e geworden
en gewonnen dus
Poker Stars, $0.01 Buy-in (25/50 blinds, 10 ante) No Limit Hold'em Tournament, 3 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.
BTN: 3,920 (78.4 bb)
SB: 820 (16.4 bb)
Hero (BB): 260 (5.2 bb)
Preflop: Hero is BB with Q
4![]()
BTN raises to 100, 2 folds
Results:
Spoiler
155 pot
BTN mucked and won 155 (95 net)
inmiddels helemaal teruggezakt van 400 naar 235, misschien wel normale variance op de 3.50 geen idee, iemand hier een idee van?
ik ga nu gewoon de 3.50 en 1.50 mixen tot 200 en vanaf de 200 ga ik weer alleen maar 1.50's grinden
nog nooit zoveel flips verloren achter elkaar, wat irritant..dacht ik net dat het weer beter zou gaan, verlies ik een paar grote handen voor de FT, lijkt wel of alles fout gaat
....nog ff en moet dowmoven, WTF ben zulke swings niet gewend van cashgames, daar tilte ik gewoon
en verloor ik het
60BI down, ik vind het niet meer leuk
maak me laatste tafels af, 104 games gespeeld ROI: -51%
back to 1.50's
ga zo maar even mijn database induiken en pak er de grootste win/loose pots bij kijken of het echt een downswing is of dat ik ook gewoon slecht speelde ofzo