Ga naar het forum
nieuwe poker speler

Meldingen
Alles wissen

nieuwe poker speler

41 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
981 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor je reactie en evaluatie.

Gisteren avond en vanmorgen de BSS doorgenomen. Ga hier vandaag mee beginnen.

Ik hoop op een leerzame en winstgevende dag :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Begonnen met BSS. Het spel spreekt me wel aan, speel zo ook wat meer handen vergeleken met MSS. Helaas wel verlies gemaakt. Sta ongeveer 180 big blinds negatief.
Ga vanavond zelf al mijn handen doornemen om te zien of ik een bepaald patroon kan ontdekken waardoor ik verlies.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Met BSS op 4NL flink verloren, circa 300 big blinds.

Heb getwijfeld om 2nl of 10nl te gaan spelen. Gekozen voor 10nl fastforward en MSS. Eerste 1000 handen zijn goed gegaan, 320 big blinds in de plus. Ik vind het ook wel een leuk spelletje en ga hier nog even mee door.

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

En hoest nu?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Tja... gaat niet zo heel erg goed. Heb inmiddels circa €50 verloren. Daar heb ik op zich niet zo'n moeite mee maar vind het tegenvallen dat ik geen winst kan maken, ook niet een heel klein beetje.

Over het algemeen win ik beetje bij beetje om vervolgens mijn hele stack te verliezen tegen bijvoorbeeld een set. eginner beter zijn?
Weet nog niet goed hoe hier mee om te gaan. Misschien toch terug naar MSS?

Iemand advies voor mij? Ik speel nu 6 max cash games. Zou fullring voor een beginner beter zijn?

Mijn trail versie van Holdem Manager zit er bijna op. Heb zojuist pokeroffice gedownload en ga morgen verder.

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Pokeroffice is niet zo fijn hoor. Pokertracker wel :-)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oke, dan doe ik die na pokeroffice!

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Als beginner maakt het niet echt veel uit of je nou BSS SH/FR of MSS speelt, want je zult als beginner vaak nog veel beginnersfouten maken en dan maakt het niet echt uit welke variant je speelt. Het beste is gewoon veel studeren en handen posten in het handbeoordelingsforum. Ik heb je daar nog niet gezien dus zou aanraden om eens wat handen te posten, want veel beginners denken wel dat als ze verliezen het vaak pech is, totdat ze wat handen posten en blijkt dat er redelijk wat voorkomen had kunnen worden. Gl

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag pokertracker gedownload. Pokeroffice werkt maar tot 300 handen tijdens de trail versie.
Ik ben begonnen met Zoom. Bevalt me wel, na 1500 handen in de plus kunnen eindigen. Merk dat ik vooral moeite heb met C-bets. Wanneer maak ik een C-bet en bij een call, wat dan op de turn.
Morgen post ik wat handen en ga ik op zoek naar informatie hierover.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Inmiddels speel ik op pokerstars. Wat een voortreffelijke software zeg!

Ik wil gaan beginnen met zit n go toernooitjes. Kan iemand mij adviseren welke ik zou kunnen spelen?
Ik twijfel tussen single table en 18 of 45 mans toernooien.
Is misschien de 50fifty iets om mee te starten?
Mijn bankroll is circa $270.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Als je heel makkelijk wil beginnen zijn de 0,25$/ 45 man ideale SnG wat mij betreft.Best wel makkelijk om in de money te komen ook.50/50 vind ik zelf niet zo leuk en stt ken ik amper. Denk wel dat 45 man's een goede basis geeft voor andere vormen. De 1$ zijn ongeveer hetzelfde niveau. Als je wat sneller leuker vind de turbo's van de 45.

Wordt ook gespeeld door veel mensen hier en kun je snel veel leren. Zat goede spelers en coaching.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ga vandaag een start maken met sit n go toernooien. Ik heb gekozen voor de 45 mans toernooien van $1,50.

Mijn huidige bankroll is nu: $289,53

Ik ben benieuwd naar wat mij meer aanspreekt, toernooien of cashgames. Ik ben van plan om in ieder geval 250 van deze toernooien te spelen, daarna kijk ik of ik terug ga naar cash games, andere toernooien ga spelen of gewoon door ga.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eerste toernooitje verloren. Ik maakte een all in call met QQ. Had ik natuurlijk nooit mogen doen.

PokerStars - $1.36+$0.14|75/150 NL - Holdem - 9 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: 20.6 BB (VPIP: 33.33, PFR: 33.33, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 6)
SB: 20.43 BB (VPIP: 22.22, PFR: 25.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 10)
BB: 13.27 BB (VPIP: 19.23, PFR: 4.00, 3Bet Preflop: 10.00, Hands: 27)
UTG: 12.97 BB (VPIP: 16.67, PFR: 16.67, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 6)
UTG+1: 8.23 BB (VPIP: 13.04, PFR: 8.70, 3Bet Preflop: 10.00, Hands: 24)
UTG+2: 5.33 BB (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 6)
MP: 11.63 BB (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 6)
Hero (MP+1): 9.23 BB
CO: 10.8 BB

SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has Q♥ Q♣

fold, UTG+1 raises to 8.23 BB and is all-in, fold, fold, Hero raises to 9.23 BB and is all-in, fold, BTN raises to 20.6 BB and is all-in, fold, fold

Flop: (28.2 BB, 3 players) 9♥ 2♣ 4♠
Turn%s: (28.2 BB, 3 players) J♣
River%s: (28.2 BB, 3 players) 6♠

Hero shows Q♥ Q♣ (One Pair, Queens) (Pre 17%, Flop 9%, Turn 5%)
BTN shows K♥ K♣ (One Pair, Kings) (Pre 53%, Flop 77%, Turn 88%)
UTG+1 shows A♦ K♦ (High Card, Ace) (Pre 29%, Flop 14%, Turn 7%)
BTN wins 28.2 BB

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dit is gewoon pech hebben, want zou behoorlijk nitty zijn om hier te gaan folden en veel betere spots zul je niet krijgen. Is jammer dat de button KK hier oppikt.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oke, was het wel goed om te callen? Ik dacht dat ik daarvoor eigenlijk minimaal KK nodig had.

in tussen mijn tweede toernooitje verloren. Ik had KK all in tegen 77. Nog een 7 op de flop.

Ik ga gewoon door :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het zit me niet mee. Big stack callt mijn KK all in met K3 en wint met een straight.

Tot nog toe 4 verloren 0 in het geld.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik weet niet hoe je erbij komt om tegen een UTG push van een 8bb stack met alleen KK en AA kunt callen, want deze speler zal toch minimaal 10% 77+,A9s+,KTs+,QTs+,AJo+,KQo van de handen pushen en dan is hij nitty bezig.

Equity   Winst   Split
UTG+1  34.70%  33.98%   0.72% { 77+, A9s+, KTs+, QTs+, AJo+, KQo }
MP1    65.30%  64.59%   0.72% { QhQc }

Misschien is het een idee om wat video's bekijken van Steambull, want dan heb je een idee hoe het in zo'n 45 mans sng aan toe gaat en mocht je dat niks vinden kun je ook artikelen over SNG's lezen, want SNG's zijn totaal niet te vergelijken met de BSS bij ringgames.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Helaas heb ik 6 van de 6 toernooien verloren. Ik ga me eens verdiepen in de artikelen en de video. Bedankt hiervoor!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik zou me nog niet te veel zorgen gaan maken, want is niet heel raar om in 6 45 mans sng's niet te cashen. Hopelijk heb je wat aan de video's en artikelen en gaat het de komende dagen beter.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ben naar unibet gegaan vanwege de SNG promotie. Speel hier nu de 25 cent 9 mans toernooitjes.

Beantwoorden
Citeren