Zozo, lange tijd het poker even gelaten voor wat het was. Had het al vermeld, wat familiale problemen... Ziekte en nadien overlijden, dat allemaal zien geloof me, dan is de mindset echt niet geschikt om dit soort mind intensive games te gaan spelen.
Maar goed... We zijn terug begonnen en het voelt ook terug goed aan om te spelen. Beslissingen worden niet constant overwogen maar gewoon genomen als voordien. Mindset zit dus terug goed.
Vrijdag heb ik dus de eerste sessie gestart ergens in de loop van de namiddag, een 12-tal games gespeeld. Enkele min-cashes waardoor de lijn wat stabiel werd.
Zaterdag dan ook weer wat gespeeld en geen enkele hand kunnen winnen. Eender wat:
AK vs AK... Out against flush
KK vs AA... out
AK vs anytwo... out
TT, JJ, QQ - niets kon standhouden...
dan handen zoals 86s wel flushes mee hitten maar dan beat door runner flush A high en van die zaken.
Gevolg... -8 BI....
En dan zondag... te laat om het WCOOP event01 te spelen... Dus dan maar aan de grind.
weer enkele zieke beats maar dan toch terug 2 FT's. ff pauze en dan toch nog maar sessie van 4 tafels gestart om het weekend af te sluiten. Eigenlijk had ik gewoon een gevoel, een goed gevoel... Tijdens het starten in deze sessie card dead tot level 50/100 en dan echt een rush gehad... Op die level dus plots op 2 tafels naar +20k en op de andere 2 boven average. De laatste 2 dan snel gebust (weer KK tegen AA en AJ tegen K9).
eindresultaat was 2e en 3e op die laatste 2 tafels. Leuk om het weekend te eindigen zo
momenteel sta ik +- 30 BI up. Zal straks nog eens een grafiekje plaatsen.
Deze week niet zoveel tijd dus zal ik me voornamelijk bezig houden met wat analyseren van handen, ze hier posten en proberen te bespreken.