Ga naar het forum
Running to beat 45 ...

Meldingen
Alles wissen

Running to beat 45 SnG

67 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
4,376 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis

Oorspronkelijk gepost door benjamin04
idd, run zelf momenteel 600k chips under ev op 500 games (3.5 + 2.5 )

Zegt nog niets , min 1.5 k games dan kan je al wat zeggen erover.

Lijkt me sterk dat ze niet te beaten zijn. Nog niet zoveel games maar als beginner loop ik er naar mijn gevoel redelijk door.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Even geleden dat ik nog ge-update heb, ook zeer weinig gespeeld door wat familiale problemen die wel prioritair zijn. Maar goed...

De laatste sessies die ik speel run ik redelijk goed. Ik heb wat advies opgevolgd en de Nash ranges aan het nakijken geweest. Heb een eigen safe range vastgelegd en het lijkt momenteel te werken.

Maar goed, pizza is klaar en vrouwtje runned goed in de PS freeroll op Gala dus ga wat railen en eten.

Tot later deze week wanneer ik wat meer tijd heb om hier wat te schrijven.

BRM: +16 BI

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door appo1979

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis

Oorspronkelijk gepost door benjamin04
idd, run zelf momenteel 600k chips under ev op 500 games (3.5 + 2.5 )

Zegt nog niets , min 1.5 k games dan kan je al wat zeggen erover.

Lijkt me sterk dat ze niet te beaten zijn. Nog niet zoveel games maar als beginner loop ik er naar mijn gevoel redelijk door.

Tuurlijk zijn ze te beaten , alles is te beaten zolang je er zelf maar veel tijd insteekt ^^ Lopen er hier genoeg die de 1.5 / 3.5 beaten.

Al is de switch van 1.5 / 3.50 al kenbaar , zijn daar allemaal nits op die 3.5.
Kan je insane veel stealen :D speel geen 45's , ben overgeschakeld naar STT.
Draai er verlies en op de 45 winst , dus vraag mij niet wat ik nog doe op STT :tongue:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zozo, lange tijd het poker even gelaten voor wat het was. Had het al vermeld, wat familiale problemen... Ziekte en nadien overlijden, dat allemaal zien geloof me, dan is de mindset echt niet geschikt om dit soort mind intensive games te gaan spelen.

Maar goed... We zijn terug begonnen en het voelt ook terug goed aan om te spelen. Beslissingen worden niet constant overwogen maar gewoon genomen als voordien. Mindset zit dus terug goed.

Vrijdag heb ik dus de eerste sessie gestart ergens in de loop van de namiddag, een 12-tal games gespeeld. Enkele min-cashes waardoor de lijn wat stabiel werd.

Zaterdag dan ook weer wat gespeeld en geen enkele hand kunnen winnen. Eender wat:
AK vs AK... Out against flush
KK vs AA... out
AK vs anytwo... out
TT, JJ, QQ - niets kon standhouden...

dan handen zoals 86s wel flushes mee hitten maar dan beat door runner flush A high en van die zaken.

Gevolg... -8 BI....

En dan zondag... te laat om het WCOOP event01 te spelen... Dus dan maar aan de grind.

weer enkele zieke beats maar dan toch terug 2 FT's. ff pauze en dan toch nog maar sessie van 4 tafels gestart om het weekend af te sluiten. Eigenlijk had ik gewoon een gevoel, een goed gevoel... Tijdens het starten in deze sessie card dead tot level 50/100 en dan echt een rush gehad... Op die level dus plots op 2 tafels naar +20k en op de andere 2 boven average. De laatste 2 dan snel gebust (weer KK tegen AA en AJ tegen K9).

eindresultaat was 2e en 3e op die laatste 2 tafels. Leuk om het weekend te eindigen zo :)

momenteel sta ik +- 30 BI up. Zal straks nog eens een grafiekje plaatsen.

Deze week niet zoveel tijd dus zal ik me voornamelijk bezig houden met wat analyseren van handen, ze hier posten en proberen te bespreken.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok de zin is terug. Tijd ook.

Heb gemerkt dat 4 tafels me soms net teveel verlies oplevert, de plays op zich zijn - denk ik - goed maar merk dat je soms beter tot F3T sterke handen weglegt met de kans te vroeg te busten. Lijkt me iets meer op te brengen long term.

Maar goed: volgende 9 dagen grinden

Morgen: 10 a 20 toernooien proberen te halen.
Zaterdag: maybe...
Zondag: 10 a 20 toernooien proberen te halen
Maandag: same thing tot zondag.

Aangezien ik nu wat volume kan halen hoop ik wat mee te kunnen pikken van de golden S&G's en per dag 1 a 2 MTT's te spelen, MTT om wat afwisseling te krijgen maar moet me hier wel nog op aanpassen vermoed ik, of net niet, knallen die handel :)

Hier nog ff grafiekje. Zou alleen die dalen moeten kunnen omzetten in iets of wat min cash endings. Ach ach, niet klagen. Wa staan er redelijk goed voor.

Ga nu laatste toernooi overlopen en een tiental handen posten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik heb jouw blog even verplaatst naar 'Jouw Poker Blogs', want daar past deze thread wat beter.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

netjes SDK ;)

snapte al niet waarom ik dit hier had gezet. Me and forums :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Graag gedaan. Zolang je nu wel weet waar je alles moet plaatsen heb je er toch wat van geleerd ;)

Beantwoorden
Citeren
jova23
Oldschool Grinder

Bolletje en gl met je 45 mans !

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

en vandaag nog eens grafiekje plaatsen...

spelletje loopt los.. Probeer niet teveel te grinden en heb een stop loss van 5BI genomen. Zorgt ervoor dat je soms een dag niet speelt, wat ook niet zo slecht is :)

edit: In deze graph staan blijkbaar ook wat freeroll's. zijn die vlakke lijntjes die je hier en daar ziet :f_biggrin:

als ik het zo blijf doen, en het kan zelfs nog beter denk ik, zou ik rond het 800ste toernooi een shotje naar de 1.5 kunnen nemen. Dus wat betreft target, zijn we op koers...

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

5 BI ? dus na 5 spelletjes te blanken kan je niet meer spelen ?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

is per dag hè... Is dat zo weinig?

+ is in a row loss hé... Niet als ik 6 keer speel, 2 keer ITM zit en ik dan tvolgende eruit ga ik stop natuurlijk...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nice graph, de 5 BI lijkt me wat aan krappe kant maar als het voor jou werkt en je er goed bij voelt wie zijn wij dan om je tegen te houden _evil:.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nice graph, de 5 BI lijkt me wat aan krappe kant maar als het voor jou werkt en je er goed bij voelt wie zijn wij dan om je tegen te houden _evil:.

thx :) Zit rond de 20% ROI, 17.74 om precies te zijn. In het begin was het +- 30% maar niet zolang. Toch lees ik verhalen dat 30% haalbaar moet zijn tot de 1.5, of run je dan gewoon ziek goed :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
5 BI ? dus na 5 spelletjes te blanken kan je niet meer spelen ?

Wat betreft de BI stop loss... Is niet dat ik me daar echt hard op focus. Als ik 's ochtends een sessie van 2 of 4 tafels start en ik blank die allen start ik uiteraard een nieuwe sessie van 2 of 4 tafels. Hierdoor speel ik sowieso 8 of 6 games voor het in-a-row verlies kan voorkomen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik cash ongeveer 1/6 games denk ik. 1 op 10 top4. Dus vind het nu momenteel allemaal wel leuk gaan, toch, er is altijd verbetering mogelijk.

Ik heb wel problemen met die dingen te winnen, meestal bust ik 4e ofzo dus hier een 3e plek van maken lijkt me al redelijke winst. Heb de indruk dat ik teveel steals fold en als ik dan zelf ga stealen ik tegen een echte hand aanloop... tja, kunnen we aan werken denk ik.

Bij op todo: alle F2T's overlopen en kijken wat we fout doen.

Wat me ook net opvalt. Vrijdag avond, hands to FT -> 45 a 50!!! Tijdens de dag zit je toch al 70 a 80 handen te spelen vooraleer je hier FT ziet...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel opvallend dat je op vrijdagavond minder handen speelt om de finale tafel te halen.
Hoe gaat het de afgelopen dagen met het spelen en reviewen van de 45 mans SNG's?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gaat wel goed, sta nu 60BI up over 280 games. Redelijk stabiel hoewel ik nog steeds vind dat ik die dingen te weinig win :) Hoewel, ik heb er net nog eens eentje gewonnen.

Moet wel mn FT plays eens nakijken. Denk dat ik veel te tight speel net voor de bubble en daardoor eigenlijk short blijf zitten.

Soms loop ik te folden:
J7s+ 62s+ A5o en lopen er ziekte flops... Dit wat ik net noem zijn 3 handen na elkaar op een FT net, had 9BB dus fold ik deze handen pré. Flop komt - als ik had gespeeld - tegen 2 pushers DP, trips en een straight waarmee ik ongeveer van +9 BB naar +40BB had gegaan om dan ITM te zitten met een Big stack.

Dus mja, het loopt goed maar Bubble play is toch iets waar ik me ongemakkelijk blijf voelen, te tight, te nitty, te short...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

BI: +62

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooie grafiek :f_biggrin:
Gaat het sinds je deze grafiek hebt gepost nog net zo goed op de 45 mans of heb je nu met meer tegenslag te maken gehad?

Beantwoorden
Citeren