Ga naar het forum
Running to beat 45 ...

Meldingen
Alles wissen

Running to beat 45 SnG

67 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
4,375 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb gemerkt dat het spelen van SnG in combinatie met MTT toch lastig is, totaal andere mindset voor mij dus zet ik de SnG onhold tijdens het spelen van de Micro's.

Nu, één tafel gaat me allemaal wat langzaam dus speel wat freerolls en satelite toernooien erbij.

Tot nu toe maar 1 buyin moeten betalen voor de micros, andere allemaal via FPP qualifiers. Die dingen zijn echt zo mja, easy :)

mr goed.

Status in SnG is + 105BI... Ben wel net nog 10BI down gegaan hier maar zoals gezegd, combo met MTT lukt me niet, speel die SnGs dan veel te los early waardoor ik - meestal wel met de beste hand :rage: - hier vee lte vroeg bust of extreem short raak.

Wss, morgen geen micro's dus wel wat SnG... Hangt van de dag morgen af.

Back to the table... 50 BB left in event65 - 2nd break voorbij

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb je nog wat gespeeld na MM event 65 en 66?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren dagje niets... Vandaag dan 4 MTTs waarvan 3 Micros.

De 8$ net gebust met min cash. Alle andere geen hand kunnen winnen.

In de 8$ ging ik goed, bijna altijd 150 a 200 BB. Dan, the usual zoals op de turn de juist call maken met JJ en dan zien dat AKo zn straat maakt met een 3 op de river.

Al bij al, leuke tijd aan de tafels :)

Morgen nog de
11$ en main event...
Ben benieuwd :)

Wie speelt die dingen nog want zie niet zoveel beweging in die rail thread

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik verwacht morgen zeker meer actie in de railthread met o.a. de main-event.
Al heb ik zelf nog niks gespeeld. Veel te druk bezig geweest om mijn 150 VPP af te ronden met Fifty50's en dat had ik gisteren afgerond. Verder heb zelf nog te weinig tijd voor vrijgemaakt om serieus wat MTT's te gaan spelen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik hoop er morgen wat beweging te zien iig, ook altijd leuk om aan iemands tafel te gaan railen.

Nuja, we zien wel wat en hoe.

Ik ben bezig 30VPP :facepalm: met toernooien bij elkaar te spelen, vermoed jij ook voor de november challenge? Zit nu op 20, dadelijk nog wat sng's. en dan morgen de 11 en 22 zullen we er wel brengen vermoed ik.

Morgen deep gaan, heb nu reeds 3 keer gecashed in 11 toernooien. Voor MTT lijkt me dit al ok.

Enkele keren ook deep met +80BB en dan - boom, suckouts, dus die dingen moet ik mijden.

Top 100 zou mooi zijn... :f_cool:

Iemand moet het ding winnen, ik wil me daar wel voor opofferen :]

grt

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zal zelf eens kijken of ik morgenavond wat leuks ga spelen op MTT-gebied ;)

Inderdaad van de wekelijkse missie had ik de 150 VPP gehaald. Ik neem aan dat je dat bedoelt met november challenge, want in december is er over de hele maand een VPP challenge. Al is dat alleen voor Nederlanders of er is voor Belgen een vergelijkbare promotie, maar dat zou ik zelf niet weten.

Iedereen wil de $11 of $22 toernooi wel winnen, want dat geeft een flinke boost aan je bankroll of je eigen bankrekening als je het ergens anders aan wilt besteden :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zozo...

we zitten op de 1.5 met een gezonde BR.

So, on to the next challenge... Zal een mix worden van:
Grinding for gold status op GALA (headsup)
Grinding 1.5$ to 7$ SnG
Grinding =< 10$ MTT met max cap 1000

daarnaast ga ik zoom eens een kans geven. Ben uiteindelijk cash game speler maar zoom leek me altijd wat overroepen. heb het eens getest met 3 tafels op 10NL en lijkt me dat er wel wat te exploiten valt.

Dit alleen nog beetje verder uitwerken en dan een nieuwe blog openen.

@admin. hier mag een slotje op.

Happy NY to all...

Beantwoorden
Citeren