Ga naar het forum
Running to beat 45 ...

Meldingen
Alles wissen

Running to beat 45 SnG

67 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
4,374 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bwa... Gisteren niet gespeeld, uitrusten van de Red spade en het railen van de SM :)

Red spade
net buiten het geld eruit. Ziek goed gerunned in het begin, denk dat ik op level 3 + 11k stond.

Krijg ik AA op SB, minraise voor me met iemand nog called (ook rond de 11k die kerel) dus ik 3bet. Original raiser fold, andere called. Flop komt 789h, - had dus ook nog eens de nut flush draw. ik cbet, kerel called. Turn J, dus bet nogmaals - dit keer heel klein om nog een harten kaart op de river te zien en dan te check/jammen - , call... River Q... Ik check omdat ik al wel een T in zn range had zitten. Kerel bet 30% pot dus mja... Ik had moeten folden maar toch gecalled en ofc TT :-/ Had nog 3k over ofzo toen...

Nuja, ik had eig op de turn moeten opgeven denk ik maarja. Had ik mn flush daar gemaakt had ik +250 BB gestaan en vond dat wel het gokje waard. Mn call op de river was echt slecht maar begon te denken dat hij eventueel zn AJ of AQ nog zou valuebetten daar. En dan 3u later eruit op 300 plaatsen van het geld met AK tegen JJ.

SnG shotjes
Eens een kans genomen zondag nacht tijdens het railen. Daar 9e eruit en nog 5e.

SnG 0.5 grind
Gisteren dus niet gespeeld... Vandaag rustig begonnen, ondertussen 8 gespeeld, nog niets gecashed maar wat ik nu al gezien heb.
AK vs K4 -> 44x flop... Bam eruit
JJ tegen 99 -> set 9 op flop
AK vs AJ -> J op de river

Dus nu, ff eten en dan verder zeker. Sta momenteel nog steeds 60BI up. Hoop vandaag toch nog wat te binken :)

Beantwoorden
Citeren
Manuel8043
PokerStrategist

Bolletje en GL!!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gooi ik vandaag helemaal overboord :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes met spelen vandaag.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na 10 games, 2 FT busts eindelijk ITM... Wel mr 4e maar beter dan niets uiteraard.

Heb wel de indruk dat stars vandaag een pik heeft op me, loop constant tegen runner straights of flushes aan waarbij ik in 90% van de gevallen ver voor sta pre en het er makkelijk in krijg.

Gambling reward is weer aangepast in hun policy... Fuckt is het... Fuckt :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Jammer dat het niet liep afgelopen dinsdag X(
Heb je gisteren nog gespeeld en heb je plannen voor vandaag?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Jammer dat het niet liep afgelopen dinsdag X(
Heb je gisteren nog gespeeld en heb je plannen voor vandaag?

Tja, je kan niet alles winnen hè :) En anders blijft mijn grafiek niet geloofwaardig.

Vandaag beginnen we er terug aan, nu aan 't 'ontbijten' en nog even gaan shoppen en dingen plannen... Daarna, let the games begin :)

Ga voor 20-tal games vandaag.

grt

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb net de MicroMillions eens goed bekeken en overeengestemd met mn agenda.

Totaal 15 of 16 games die ik zal spelen.

Om het mezelf makkelijk te maken hier ff een overzicht van wat ik wil spelen:

15-11 -> 8u00 -> 5$

16-11 -> 8u00 -> 2.2$
16-11 -> 12u00 -> 3.5$

17-11 -> 19u30 -> 11$ (Storm special)

18-11 -> 12u -> 5.5 $

20-11 -> 8u -> 5.5$
20-11 -> 10u -> 2.2$

21-11 -> 8u -> 5.5$
21-11 -> 10u -> 3.3$
21-11 -> 12u -> 4.4$
21-11 -> 14u30 -> 2.2$

22-11 -> 10u -> 3.3$
22-11 -> 17u30 -> 2.2$

23-11 -> 10u -> 2.2$
23-11 -> 14u30 -> 8.8$ (nog niet zeker, hangt van aantal registraties af)

24-11 -> 19u30 -> 11$ -> als ik op tijd thuis ben...
24-11 -> 20u30 -> 22$ -> Main Event

Edit: Buyin kost 99.8$

Indien iemand wil swappen of 50/50 of 70/30 gaan. Just ask

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

out - 4e - out...

Lijkt me vandaag niet de dag van de flushes te zijn :-/

Out 4 a run... Back in game binnen een uurtje ofzo

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Laatste 50 games toch weer netjes gestegen.

nu +70 BI. Even volhouden.

Vanaf de 90BI ga ik verder shotten naar de 1.5$.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

run redelijk goed :f_biggrin:

dadelijk wat handjes posten waar ik wat vragen bij heb..

Beantwoorden
Citeren
Skrolk
Oldschool Grinder

succes en een bolletje :D,

Zal je binnenkort wel tegen komen dan op de 1,5 dollars

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Skrolk
succes en een bolletje :D,

Zal je binnenkort wel tegen komen dan op de 1,5 dollars

Gaat nog wel een weekje duren vermoed ik hoewel ik naar mijn gevoel de 0.5 redelijk goed onder controle heb. Na 60 dagen spelen eigenlijk nooit echt down gegaan.

Ga proberen ze toch totaal beat te hebben, vraag is alleen... Wanneer heb je iets beat ?( Ik vermoed dat zonder verlies spelen met een duidelijke opgaande lijn hier mee onder valt... mja, ik had voor mezelf uitgemaakt deze te blijven spelen tot 150 BI up, nu weet ik het niet zo goed meer :f_confused:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zozo.

Wat aan mn push/fold game gewerkt met resultaat.

Na mn 10 games down nu terug gaan voor de upline ;)

Vannacht wel tegen wat gamblers gezeten en eigenlijk te moe om te spelen... Die brazilianen zijn nog erger dan de russen :) Meest zieke calls gehad en geen enkele keer pockets die bleven staan of zelfs in coinflips niets kunnen winnen. Zonde wel want was aan een goede run bezig.

November Mission
Heb me daarnet dom genoeg registered via VeryEasy2 wat me nu, gezien de Micro Millions eraan komen niet zo slim is. Door me aan de planning te houden lijkt het me makkelijk 30VPP te halen. 10 is idd al very easy...

Dus ja, beetje dom. Ga eens navragen dat ik het ongedaan kan laten maken en toch nog voor Easy2 te gaan.

Door 30 0.5 sng's te spelen haal ik sowieso al de 10VPP mark... :facepalm: Ogen open houden en 3 koffies drinken voor codes in te geven kan helpen

Micro Millions
Aangezien we hier MTT gaan spelen plots vraag ik me af dat ik veel moet adjusten tegenover mn SnG game. Vermoed dat je de eerste levels hier wel vrij los kan gaan floppen.

Heb ook enkele vids gezien waar men spreekt over: Be uber aggressive from -30BB!
* 3bet shove vanaf 25BB op elke FI met bv:
AT+ A8s+ A5s-A2s KT+ QTs+ JT 88+

* FI met ~60% handrange vanaf MP met -30BB
we zullen dit wat nauwer maken en eens proberen in de -3$ games...

Die 3bet shove kan ik me nog in vinden, die FI vanaf 30BB met 60% range lijkt me gewoon de uitgang opzoeken niet?

Iig, kijk ernaar uit ze te spelen. Heb de roll al opzij gezet, maar ga wel proberen te qualificeren met FPPs...

Out the blog, into the game now.

Beantwoorden
Citeren

gaat goed zo te zien :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door DenVoeger
gaat goed zo te zien :D

Met momenten wel ja :)

Momenteel lijkt het alsof ik niets kan winnen... We keep going :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het grote verschil met de turbo 45 mans is dat je in MTT's een stuk meer post-flop spel te maken krijgt en zeker als je dat niet gewend bent kan het een flinke omschakeling zijn.

Heb je nog wat gespeeld de laatste dagen of ga je nu vooral op de MicroMillions focussen?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Het grote verschil met de turbo 45 mans is dat je in MTT's een stuk meer post-flop spel te maken krijgt en zeker als je dat niet gewend bent kan het een flinke omschakeling zijn.

Heb je nog wat gespeeld de laatste dagen of ga je nu vooral op de MicroMillions focussen?

Heb nog wel wat gespeeld ja, niet enorm veel maar naast poker zelf nog coachings aan het bekijken geweest, nash aan het bestuderen geweest en wat icm training handen gespeeld in bepaalde spots, vooral met nog 5 a 6 mensen aan tafel dan.

MTT heb ik wat aan het trainen geweest op BWin, redelijk fishy daar want telkens ITM. Dus ja, normaal morgen eerste Micro Millions. Ga diegene die ik speel dan wel combineren met mn SnG.

Een omschakeling zal het wel zijn maar kijk er naar uit. Ding is, ik heb al wel wat flops gezien en gespeeld maar dan vooral op cash games. Flops kan ik dus wel aan en dat maakt het spel ook net leuk hè.

Zal wel regelmatig updaten hier en in de rail posts

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

We zijn voorbij de 100... Nog even vasthouden.

Al zeg ik het zelf, ik zie wel vooruitgang in wat ik doe en hoe ik situaties inschat. Leuk spelen momenteel

Nu op naar de micro millions ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooie grafiek _biggrin:
Succes met de MicroMillions toernooien die je gaat spelen.

Beantwoorden
Citeren