Bwa... Gisteren niet gespeeld, uitrusten van de Red spade en het railen van de SM
Red spade
net buiten het geld eruit. Ziek goed gerunned in het begin, denk dat ik op level 3 + 11k stond.
Krijg ik AA op SB, minraise voor me met iemand nog called (ook rond de 11k die kerel) dus ik 3bet. Original raiser fold, andere called. Flop komt 789h, - had dus ook nog eens de nut flush draw. ik cbet, kerel called. Turn J, dus bet nogmaals - dit keer heel klein om nog een harten kaart op de river te zien en dan te check/jammen - , call... River Q... Ik check omdat ik al wel een T in zn range had zitten. Kerel bet 30% pot dus mja... Ik had moeten folden maar toch gecalled en ofc TT :-/ Had nog 3k over ofzo toen...
Nuja, ik had eig op de turn moeten opgeven denk ik maarja. Had ik mn flush daar gemaakt had ik +250 BB gestaan en vond dat wel het gokje waard. Mn call op de river was echt slecht maar begon te denken dat hij eventueel zn AJ of AQ nog zou valuebetten daar. En dan 3u later eruit op 300 plaatsen van het geld met AK tegen JJ.
SnG shotjes
Eens een kans genomen zondag nacht tijdens het railen. Daar 9e eruit en nog 5e.
SnG 0.5 grind
Gisteren dus niet gespeeld... Vandaag rustig begonnen, ondertussen 8 gespeeld, nog niets gecashed maar wat ik nu al gezien heb.
AK vs K4 -> 44x flop... Bam eruit
JJ tegen 99 -> set 9 op flop
AK vs AJ -> J op de river
Dus nu, ff eten en dan verder zeker. Sta momenteel nog steeds 60BI up. Hoop vandaag toch nog wat te binken