Ga naar het forum
The Eightfold Path

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] The Eightfold Path

56 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,614 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bah het is nu toch wel balen op cake.

Mijn roll blijft stijgen, mijn cashout blijft pending en de actie blijft verminderen.

Zit nu al 2 uur te wachten op een tafel die opent. Heb even een kwartier gespeeld, buyin gewonnen en nu weer wachten...

Ben het wel betrekkelijk beu om eerlijk te zijn, ik denk eraan om mijn funds uit te cashen en door een betrouwbaar persoon over te laten zetten op een andere site (zodat ik niet moet blijven wachten op die pending cashout). Zal de aanvraag even doen op het forum. Even zien wat de uitkomst is..

yo fedieltje, interessante blog, zal af en toe eens komen checken ;)

maar misschien dan toch eens uitcashen en naar een pokerroom gaan met wat meer traffic?
want als je zo lang moet wachten op een tafel, dat brengt ook niet op :D

ps, zeg nog eens tegen mijn broer dat hij een idioot is om die 50$ van PS gewoon te laten staan en in de plaats WOW te spelen... :D

Gabba1988
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Kenneh

maar misschien dan toch eens uitcashen

Wrijf het er anders in!

Lekker gemeen _biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Yups Kenneh,

Heb ik gedaan hoor, ik heb gister na een goede week het aangename nieuws gekregen dat mijn funds eindelijk overgecashed zijn naar mijn moneybookers.

Ik ga zeker een deel van mijn bankroll overzetten naar een andere room maar ben nog aan het twijfelen tussen FT, Party, of Stars. Ik eerst en vooral eens de thread over de belgische wetgeving eens goed doornemen vooraleer ik een beslissing neem welke site het zal worden.

Wat je bro betreft zal ik het hem zeker nog eens zeggen als ik hem later vnvnd zie.
Nu zijn 3D-kaart stuk is kan hij toch niet anders. :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteravond was ik betrekkelijk moe en zag ik het niet meteen zitten om nog een eindweek update neer te pennen. Bij deze hebben jullie hem vandaag. :D

Midden deze week eindelijk HEM kunnen configureren om mijn handen te importeren. Heb nog niet zoveel gespeeld sinds ook deels omdat die cashout zo lang duurde en ik deels begon te semi-tilten telkens ik die pending cashout zag in mijn cashier.

Wat mijn resultaten betreft ben ik zeker niet ontevreden. Zoals verwacht zakt mijn winrate naarmate mijn handsample groeit maar het is nog steeds een crushing 12bb/100 over 10k hands voor zowel NLHE als PLO.

Hieronder zie je mijn vooruitgang voor de laatste keer via PTR. Vanaf heden zal ik zoals alle andere normale mensen gebruik maken van mijn HEM grafieken.

Overall Progress

Progress per sesison

HEM Winnings graph as of 01/04/2011

Vanaf mijn volgende update zal ik trachtten enkele handjes up te loaden en mijn grafiek te vertonen in bb. Geeft een beter zicht op hoe ik speel.

Anyways, dit is het zowat voor de update. Ik ga een toertje lopen, even threads aflopen en kijken waar mijn tweede thuis zal worden voor de komende periodes.

EDIT: Good luck @ the tables everyone !!! :D

ah nice, je withdrawal is dan toch eindelijk gelukt :D :D
ben benieuwd naar welke pokerroom je gaat verhuizen

Varune
Elite Grinder

die winrate op PTR is in BigBets hea, dus big blinds is nog x2.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Kenneh
ah nice, je withdrawal is dan toch eindelijk gelukt :D :D
ben benieuwd naar welke pokerroom je gaat verhuizen

Ik hou je zeker op de hoogte van men beslissing!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Varune
die winrate op PTR is in BigBets hea, dus big blinds is nog x2.

Which is Twice As Nice ! _biggrin:

EmmaDauwe
PokerStrategist

Een goede SH speler. Grote bol hierzo:)

Updates? :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Yop luitjes,

Na het afhalen van iets meer dan 5k heb ik besloten terug wat meer live te gaan spelen. Deels omdat mijn status ondertussen alweer gezakt is en omdat ik het even beu was enkel maar online te spelen. Wat hieronder volgt is een overzicht van mijn prestaties live.

29/04/11: Local Cardroom ( + 434,00 EUR )
Session 1: + 438,00 EUR
Session 2: - 5,00 EUR

30/04/11: Local Cardroom ( + 150 EUR )
Session 1: + 326,00 EUR
Session 2: + 204,00 EUR
Session 3: - 100,00 EUR
MTT: - 250 EUR
Diversen: restaurant - 30 EUR

03/05/11: Namur dag 1 ( + 884 EUR )
Session 1: + 564,00 EUR
Session 2: - 58,00 EUR
Session 3: + 376,00 EUR

04/05/11: Namur dag 2 ( + 278 EUR )
Session 1: + 148,00 EUR
Session 2: - 500,00 EUR
Session 3: + 630,00 EUR

08/05/11: Local Cardroom ( + 2.470 )
Session 1: + 800,00 EUR
Session 2: + 1.670,00 EUR

10/05/11: Local Cardroom ( - 190 EUR )
Session 1: - 120,00 EUR
Session 2: - 70,00 EUR

11/05/11: Local Cardroom ( - 1.000 EUR )
Session 1: - 1.000,00 EUR

12/05/11: Local Cardroom (+ 3.202 EUR )
Session 1: + 262,00 EUR
Session 2: + 2.940,00 EUR

13/05/11: Local Cardroom ( + 794 EUR )
Session 1: + 666,00 EUR
Session 2: + 128,00 EUR

14/05/11: Local Cardroom ( + 562 EUR )
Session 1: + 90 EUR (100+50+10 KO MTT finish ninth place w 5 bounty's)
Session 2: + 472 EUR

Ondertussen heb ik nog een tweetal sessies gespeeld die nog moeten gelogd worden. Die zal ik later wel updaten. Ondertussen zit ik al bijna 2 weken thuis door een klein accidentje die ik laatst gehad heb. Momenteel zit ik met een 'brace' voor nog een drietal weken.

Gelukkig heb ik nog steeds een Stars.com account waar ik vandaag al wat funds op heb gezet en vanaf heden mijn thuisbasis zal vormen voor de komende weken.

Nice scores! Welke stakes zijn dat? 2/4 of 5/10 live?

Even over live: koop jij altijd 100bb of 200+bb in? Speel jij ook zoals de meeste live cashgamers extreem loose? Of verschilt dat van tafel tot tafel en pas jij je dan op je tegenstanders aan?

Cheers

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Nice scores! Welke stakes zijn dat? 2/4 of 5/10 live?

Even over live: koop jij altijd 100bb of 200+bb in? Speel jij ook zoals de meeste live cashgamers extreem loose? Of verschilt dat van tafel tot tafel en pas jij je dan op je tegenstanders aan?

Cheers

Stakes variëren tussen 200NL en 400 NL, soms 200PLO en 500PLO (wanneer er PLO tafels open zijn, jammer genoeg is er niet zoveel aanbod daarvoor) nog geen 1k NL op dit moment, bankrollwise is het 'nog' niet verstandig om daar aan te beginnen.

Zoals je ziet heb ik meestal 2 à 3 sessies, dit is omdat er meestal enkel maar 200NL tafels beschikbaar zijn op het moment van mijn aankomst, bij mijn aankomst schrijf ik me dan ook meteen in voor de 400NL mocht die opengaan.

Reden daarvoor is simpel. Op de 200NL zitten veel te veel colluding shortstackers die een bankroll sharen. Op de 400NL moet men al meer inkopen en zijn ze minder geneigd light af te stacken. Het is voor die spelers duidelijk een serieuze mentale drempel tussen minimum 50 EUR en 200 EUR waardoor ze niet bepaald draws gaan chasen en liever lopen te ploegen op de laagste stakes.

Mijn startingstack varieert afhankelijk van de stacksizes en spelers aan tafel, wel koop ik telkens minimum 100bb in. Als er ergens een plaats vrijkomt op een tafel met avg stacksizes van 125bb à 150bb zal ik meestal ook wat meer inkopen, dit natuurlijk enkel als ik zie dat ik een edge heb op enkele spelers.

Mijn live speelstijl is taggy in de eerste 2 orbits, tot ik een gevoel krijg van welk vlees we in de kuip hebben. Daarna is mijn speelstijl toch wel player-dependent, ik speel natuurlijk goeie kaarten maar zal mijn range aanpassen aan dit van mijn tegenstanders. Nu ik genoeg bankroll heb speel ik ook een stuk agressiever.
Bij twijfel ga ik veel meer betten en raisen in plaats van limpen en hopen (wat totnogtoe een goed uitdraait). Ik zal wel veel betalen indien ik onze villains niet sterk acht, maar heb ondertussen ook genoeg live gespeeld om ergens aan te voelen wanneer iemand werkelijk sterk is of doet alsof.

Uhu oké nice. 2 à 3 sessies. Dit wil dan zeggen in de dag en savonds of wat bedoel je daar juist mee?

Kan je volgend stuk eens beter uitleggen want snap een paar zinnen niet...

"Bij twijfel ga ik veel meer betten en raisen in plaats van limpen en hopen (wat totnogtoe een goed uitdraait).

Ik zal wel veel betalen indien ik onze villains niet sterk acht, maar heb ondertussen ook genoeg live gespeeld om ergens

aan te voelen wanneer iemand werkelijk sterk is of doet alsof."

Cheers!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

"-Bij twijfel ga ik veel meer betten en raisen in plaats van limpen en hopen (wat totnogtoe een goed uitdraait).
Hiermee wil ik zeggen dat ik vaker druk ga zetten zodat de villain al vroeg moet beslissen of hij al dan niet bereid is om voor stacks te spelen. (dmv c/r,3b, etc.)
-Ik zal wel veel betalen indien ik onze villains niet sterk acht, maar heb ondertussen ook genoeg live gespeeld om ergens

Er zijn betrekkelijk wat regulars en na verloop van tijd leer je hoe ze spelen.
Je komt vaak in situaties terecht waar het verhaal die ze vertellen, wanneer ze een hand spelen, gewoon niet klopt waardoor ze je in situaties komt waar je soms herocalls kan maken met relatief zwakke handen eens je weet hoe ze spelen.
Als je gewoon een beetje aandachtig bent en kijkt wat ze doen in verschillende posities, op verschillende bordstructuren en welke handen ze op showdown hebben, kun je in mijn opinie betrekkelijk snel met een ietwat lichtere range afstacken tegen bepaalde spelers.

Oorspronkelijk gepost door Fedieltje
"-Bij twijfel ga ik veel meer betten en raisen in plaats van limpen en hopen (wat totnogtoe een goed uitdraait).
Hiermee wil ik zeggen dat ik vaker druk ga zetten zodat de villain al vroeg moet beslissen of hij al dan niet bereid is om voor stacks te spelen. (dmv c/r,3b, etc.)
-Ik zal wel veel betalen indien ik onze villains niet sterk acht, maar heb ondertussen ook genoeg live gespeeld om ergens

Er zijn betrekkelijk wat regulars en na verloop van tijd leer je hoe ze spelen.
Je komt vaak in situaties terecht waar het verhaal die ze vertellen, wanneer ze een hand spelen, gewoon niet klopt waardoor ze je in situaties komt waar je soms herocalls kan maken met relatief zwakke handen eens je weet hoe ze spelen.
Als je gewoon een beetje aandachtig bent en kijkt wat ze doen in verschillende posities, op verschillende bordstructuren en welke handen ze op showdown hebben, kun je in mijn opinie betrekkelijk snel met een ietwat lichtere range afstacken tegen bepaalde spelers.

Uhu oké bedankt voor de uitleg. Klopt wel wat je zegt.

Jij speelt verschillende sessies op 1 dag dan in die room of?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zolang de tafels juicy genoeg zijn zal ik blijven spelen. Soms stop ik even om wat te gaan eten of soms zelf om even ontsteamen. Indien ik uitgecashed heb of van stakes wissel zie ik dit als een nieuwe sessie, volgens mij is dit een van de gemakkelijkste manieren om alles bij te houden.

Oorspronkelijk gepost door Fedieltje

Zolang de tafels juicy genoeg zijn zal ik blijven spelen. Soms stop ik even om wat te gaan eten of soms zelf om even ontsteamen. Indien ik uitgecashed heb of van stakes wissel zie ik dit als een nieuwe sessie, volgens mij is dit een van de gemakkelijkste manieren om alles bij te houden.

Uhu oké nice. Ja idd dat is het makkelijkste denk ik. Ik neem aan dat jij een Nederlander bent of niet? Speel jij ook veel HC of vooral in locale rooms?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Uhu oké nice. Ja idd dat is het makkelijkste denk ik. Ik neem aan dat jij een Nederlander bent of niet? Speel jij ook veel HC of vooral in locale rooms?

Neen, ik ben Belg.
Ik speel soms eens een avond in HC Breda maar dit komt niet zoveel voor.
Meestal locale rooms aan de kust.