Ga naar het forum
The Eightfold Path

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] The Eightfold Path

56 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,615 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door Fedieltje

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Uhu oké nice. Ja idd dat is het makkelijkste denk ik. Ik neem aan dat jij een Nederlander bent of niet? Speel jij ook veel HC of vooral in locale rooms?

Neen, ik ben Belg.
Ik speel soms eens een avond in HC Breda maar dit komt niet zoveel voor.
Meestal locale rooms aan de kust.

Oké. Ik speel ook af en toe in HC Breda. Ken jij toevallig de 2/4 regs Roelio van Gestel en Dieter Kustermans van in Breda?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ken jij toevallig de 2/4 regs Roelio van Gestel en Dieter Kustermans van in Breda?

Neen die ken ik niet, ik kom er niet vaak genoeg om te weten wie de regs zijn in Breda. Als ik er 4x op en jaar ga is het veel. xP

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is weer zover mei was een zéér goeie maand, zowel live als online.
Livewinsten lopen op tot een dikke 7.000 EUR.
Online heb ik enkel nog PLO shorthanded gespeeld.
Hieronder kan je al enkele grafieken bekijken van vorige maand.

Big Bet grafiek met EV lijn

Big Bet grafiek met Showdowns

Grafiek in $$$

Dus kortom, thx May gogo June !!! _biggrin:

Nice! Ben jij eig fulltime pro?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nice! Ben jij eig fulltime pro?

Goh, ik werk niet meer sinds januari, totnogtoe lukt dat wel mooi om rond te komen. Momenteel ben ik dan ook niet echt op zoek naar werk. Toch ben ik de laatste tijd aan het twijfelen om ergens iets deeltijds te gaan doen, zodat ik terug wat regelmaat heb in mijn leven. Op dit moment is het namelijk de hel als het gaat over regelmaat. Ik slaap op alle uren van de dag, grind dan vanaf ik wakker ben of ga live gaan spelen.

Ik denk met wat deeltijds werk/verplichtingen dat er misschien wat meer regelmaat in men leven komt, op vaste tijdstippen eten en slapen bijvoorbeeld.
Het mag ook niet TE veel tijd opslorpen want poker kost ook veel tijd. Zoals alle dingen in het leven, als je ergens echt goed in wilt worden moet je constant trainen en beter trachtten te worden, wat niet zo goed lukt wanneer je nog eens fulltime werkt.

Ik zie mezelf zeker niet als een pro, klinkt zo .... goed.
Kzie mezelf als een speler, iemand die altijd bereid is te leren en beter te worden, ik lees veel, herbekijk veel handen en vraag hier en daar wat feedback indien ik echt moeite heb de juiste beslissing te vinden in bepaalde situaties. Ik tracht eruit te leren en aan te passen aan de situatie indien die nog eens voorvalt.
Meestal weet ik al genoeg na het bestuderen van een bepaalde HH of ik die hand goed of slecht heb gespeeld.

Kzal mezelf pas als fulltime pro zien eens ik een milestone cash maak, of mijn totale bankroll over de 150k $ weet te groeien of wanneer ik een vaste reg wordt op de 1K NL/PLO. Wat wel nog wat tijd zal in beslag nemen maar zeker niet onmogelijk is.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

F*ck U - Sriously Sirius

xP Srsly Sirius iz tha man

We want updates :P

waarom blog je niet meer?

Oorspronkelijk gepost door donksandme
waarom blog je niet meer?

jij bent percies ook ineens in actie geschoten met posten? want heb je naam nooit gezien en nu zie ik je in elk topic :D

Zoiets heet een bot Fab. :tongue:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Yop heren,

Het is inderdaad even geleden.
Heb een lelijk begin van de maand gehad online.
Daarom had ik besloten (weeral) een tijdje niet te spelen, wat coachings te bekijken en gewoon passief met poker bezig te zijn, alles buiten spelen.

Dropte op 1 avond zowaar mijn ganse winst van vorige maand. :facepalm:
Men moet ook 100% eerlijk zijn met zichzelf op zo'n moment en toegeven dat het gewoon een mix was van slechte play, tilt (zowel pokerwise als factoren buiten het pokeren) en spelen met een verkeerde 'state of mind'.
Verveling alom
Doordat ik nog steeds wat sukkel met mijn voet en niet te veel mag steunen erop zijn mijn dagen nogal monotoon geworden. Veel luieren, slapen, tv kijken, pokeren en lezen is wel eens leuk voor een dag of twee maar nu hangt het me toch wel serieus de keel uit.
Zou graag eens toertje gaan lopen of eens gaan zwemmen om toch het gevoel te hebben dat ik toch één iets constructiefs doe.
Na men zuurverdiende winst van vorige maand te hebben verloren in een kleine 20min. Heb ik heel wat bezig geweest met het lezen over HUPLO en wat coachings bekeken.

Same F*ckin sh!t, diffrent day. _evil:
Thuis is het altijd hetzelfde gezaag over dezelfde stomme dingen etc., etc.
Heb meer dan 2 weken geleden zo'n monitorarm besteld en betaald, tot op heden nog geen spoor ervan. Support zegt dat het al onderweg is.. :rage:
Ook zit het niet zo snor tussen een goede vriend en mezelf wat dagelijks zorgt voor random tilt.
Over die situatie ga ik niet veel uitbreiden, het is gewoon een situatie die me zwaar kan ergeren met momenten nu hoe langer hoe erger.
4 day sabbat over
Eergisteren ben ik dan begonnen met de eerste sessies HUPLO. Wat betrekkelijk goed verlopen is.
1 hit 'n run gehad :f_mad:, 2x 1stack in de min gegaan maar dan beide keren de villains kunnen stacken waarna ze telkens de tafel verlieten.
Gisteren meegereden met een maat om een live turbo mtt te gaan spelen waar ik jammer genoeg 12 werd. ( -50 EUR )
Conclusie
Volgens mij dragen al die factoren samen bij tot de state of mind waar ik de laatste dagen in verkeerde.
Het is zeker geen excuus om slecht te spelen en eigenlijk écht geld uit de ramen te smijten.

Ziehier de ultralelijke graph voor juni totnogtoe.

HUPLO gaat goed zo te zien ;). Waar 'leer' jij HUPLO?

Cheers

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

HUPLO gaat goed zo te zien ;). Waar 'leer' jij HUPLO?

Cheers

Ik heb heel wat filmpjes van Cole South en Phil Galfond gekregen van een maat van me.
Ook ben ik hier bezig met de HU serie van Suitedeuele die wel zeer leerrijk is. Zo heb ik zijn HUD nagemaakt en krijg het gevoel veel bij te leren wanneer ik hun redenering in bepaalde spots bekijk tegen bepaalde villains. Zo leerde ik ook dat de stacksizes en tendencies bij bepaalde boardtextures zeer belangrijk zijn. Kijken wat ze in welke spot doen met welke range van handen en zo veel mogelijk adapten zodat zij veel moeite hebben om je op een bepaalde range te zetten.

Uhu oké vet. Heb jij skype?

:heart: fedieltje gief h0trun :f_thumbsup:

Leef jij nog? :D