Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Nice! Ben jij eig fulltime pro?
Goh, ik werk niet meer sinds januari, totnogtoe lukt dat wel mooi om rond te komen. Momenteel ben ik dan ook niet echt op zoek naar werk. Toch ben ik de laatste tijd aan het twijfelen om ergens iets deeltijds te gaan doen, zodat ik terug wat regelmaat heb in mijn leven. Op dit moment is het namelijk de hel als het gaat over regelmaat. Ik slaap op alle uren van de dag, grind dan vanaf ik wakker ben of ga live gaan spelen.
Ik denk met wat deeltijds werk/verplichtingen dat er misschien wat meer regelmaat in men leven komt, op vaste tijdstippen eten en slapen bijvoorbeeld.
Het mag ook niet TE veel tijd opslorpen want poker kost ook veel tijd. Zoals alle dingen in het leven, als je ergens echt goed in wilt worden moet je constant trainen en beter trachtten te worden, wat niet zo goed lukt wanneer je nog eens fulltime werkt.
Ik zie mezelf zeker niet als een pro, klinkt zo .... goed.
Kzie mezelf als een speler, iemand die altijd bereid is te leren en beter te worden, ik lees veel, herbekijk veel handen en vraag hier en daar wat feedback indien ik echt moeite heb de juiste beslissing te vinden in bepaalde situaties. Ik tracht eruit te leren en aan te passen aan de situatie indien die nog eens voorvalt.
Meestal weet ik al genoeg na het bestuderen van een bepaalde HH of ik die hand goed of slecht heb gespeeld.
Kzal mezelf pas als fulltime pro zien eens ik een milestone cash maak, of mijn totale bankroll over de 150k $ weet te groeien of wanneer ik een vaste reg wordt op de 1K NL/PLO. Wat wel nog wat tijd zal in beslag nemen maar zeker niet onmogelijk is.