Oorspronkelijk gepost door onmybike
gratz mbn!
jij hebt geen recht om iemand te mbn'en gek
gratz mbn!
jij hebt geen recht om iemand te mbn'en gek
Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
Oorspronkelijk gepost door benjamin04
ik heb je nog gevolgd tot laatste 50 en dan heb ik het opgegeven.
zo is je jaar badrun plots ingehaald zeker.
![]()
wat is er bierpokkel schat
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
gratz mbn!jij hebt geen recht om iemand te mbn'en gek
![]()
lol wou dat ik zulke dingen kon shippen
Oorspronkelijk gepost door benjamin04
ik heb je nog gevolgd tot laatste 50 en dan heb ik het opgegeven.
zo is je jaar badrun plots ingehaald zeker.
Min of meer ja.
Gelukkig runde ik wel al een tijdje beter op andere sites dan stars.
speelde je het zelfde als tijdens je downswing? Of had je bepaalde dingen in je spel aangepast en was het effectief puur variance op stars.
als je gedurende een jaar niet veel aanpast aan je spel kan je beter stoppen, maar dat wil niet zeggen dat hij daarvoor niet goed genoeg was
je kan toch niet blijven aanpassen?
na x-aantal tijd heb je toch een speelstijl ontwikkeld?
om effe vlug wat neer te pennen.
quasi iedere video die ik bekijk hanteert dezelfde speelstijl.
Preflop openingsranges
Cbet
Double barren,3barrel
3bet positie
3bet uit postie
3bet uit positie vs steal
3bet 4 bet.
dit ook aan de hand van gekende standaard ranges.
Ik vraag me altijd af wat mensen dan bedoelen als ik verbeter mijn spel etc.
Vraag me dan af wat ze anders doen dan daarvoor.
Soms flat ik eens azen om eens iets verrassends te doen en geen fold te krijgen bij 3bet ofzo ( maar ik beklaag me dat dan )
Mss bepaalde ranges aanpassen ( nu toss ik AJ en KQ utg bij 20 bb)
small pairs speel ik minder utg bij deep run.
maar voor de rest.
Maar het is niet dat je bijv plots compleet andere kaarten gaat beginnen spelen en dingen gaan beginnen uit te vinden ofzo.
enlighten me
( bierpokkel
:heart:)
het spel verandert ook constant he, als je 3 jaar geleden raise/folde met 14bb vond iedereen je een fish. Je moet blijven veranderen of je geraakt achterop.
als je gedurende een jaar niet veel aanpast aan je spel kan je beter stoppen, maar dat wil niet zeggen dat hij daarvoor niet goed genoeg was![]()
Dit ja.
De games veranderen zowat elk half jaar dus moet je wel aan je game blijven werken. Leaks pluggen is ook gewoon sick goed voor confidence.
Confidence is erg belangrijk en is obv niet makkelijk geweest in mijn geval. Maar heb een erg goede coach/backer die me bleef steunen en in me bleef geloven wat het ook allemaal wat makkelijker maakt.
Nuja heb men vertrouwen nooit echt verloren hoor. Als je ziet hoe slecht bepaalde spelers zijn met vb 50k+ winnings, geeft je dat genoeg zelfvertrouwen om door te zetten.
Oorspronkelijk gepost door Krulle37
als je gedurende een jaar niet veel aanpast aan je spel kan je beter stoppen, maar dat wil niet zeggen dat hij daarvoor niet goed genoeg was![]()
Dit ja.
De games veranderen zowat elk half jaar dus moet je wel aan je game blijven werken. Leaks pluggen is ook gewoon sick goed voor confidence.Confidence is erg belangrijk en is obv niet makkelijk geweest in mijn geval. Maar heb een erg goede coach/backer die me bleef steunen en in me bleef geloven wat het ook allemaal wat makkelijker maakt.
Nuja heb men vertrouwen nooit echt verloren hoor. Als je ziet hoe slecht bepaalde spelers zijn met vb 50k+ winnings, geeft je dat genoeg zelfvertrouwen om door te zetten.
er zijn idd een pak spelers met meer dan 50k profit die een pak slechter zijn als krulle
is nunji je coach en backer?
laatste wat ik nog weet van 9L van je was dat je een jaar alleen op poker ging focussen en stoppen met werken.
dunno of je dat dan effectief gedaan hebt.
Ondertussen al weer gewerkt en nu in opleiding.
Maar liever bespreek ik hier niet teveel prive benjamin.
(btw ik stopte niet met werken, ik kreeg geen contractverlenging)
Ook geen zin om strategy te bespreken hier. Maar neem een runitonce account en je bent al heel ver.
Oorspronkelijk gepost door rrrood
@ Benjamin: Wait whut?Supermooi Krulle!
Congrats![]()
Het is je zwaar gegund
![]()
Thx man!