Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Is gewoon iets wat ik al vaker merkte dat velen hier denken dat ik fish ben.![]()
Zolang je geen handen post waaruit blijkt dat je een baas bent vind ik iedereen per definitie vis
Is gewoon iets wat ik al vaker merkte dat velen hier denken dat ik fish ben.![]()
Zolang je geen handen post waaruit blijkt dat je een baas bent vind ik iedereen per definitie vis
Die maddogferg zat echt in een huge downswing paar maand geleden, zag die zelf op de 2.5s dan lol.
Wel goede deal moest die lukken, gl
@gildo
Ye maar krijg ook niet enkel van maddogferg coaching obv.
Moet allemaal nog in detail besproken worden.
@ssacr
tyty
Oorspronkelijk gepost door PtiiiPtaaa
![]()
Niet alsof ik nu hhs ga doorpluizen op zoek naar handen waar ik std resteals doe of fish own postflop. Wss komen die er wel eens tijdens een sessie maar heb niet meteen iets te bewijzen.
lolfish
Poker Stars $10+$1 No Limit Hold'em Tournament - t125/t250 Blinds + t30 - 8 players - View hand 1811448
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter
BB: t6406 M = 10.42
UTG: t18736 M = 30.47
UTG+1: t1175 M = 1.91
MP1: t9778 M = 15.90
Hero (MP2): t6769 M = 11.01
CO: t3209 M = 5.22
BTN: t2155 M = 3.50
SB: t7184 M = 11.68
Pre Flop: (t615) Hero is MP2 with A
3
3 folds, Hero raises to t560, 2 folds, SB calls t435, BB calls t310
Flop: (t1920) 5
3
Q
(3 players)
SB checks, BB checks, Hero checks
Turn: (t1920) K
(3 players)
SB checks, BB checks, Hero checks
River: (t1920) 3
(3 players)
SB bets t750, BB folds, Hero raises to t1875, SB raises to t6594 all in, Hero calls t4304 all in
Final Pot: t14278
Hero shows A
3
(three of a kind, Threes)
SB shows J
K
(two pair, Kings and Threes)
Hero wins t14278
Hoi, tijd voor een update dacht ik zo. Meteen ook al weer duidelijk dat ik niet de beste blogger ben. Ik denk er gewoon niet altijd aan hier iets neer te zetten.
Maandag ben ik volledig kapot, extreem brak, thuisgekomen van dourfestival 2012. Al reeds de 8e keer dat ik er heen ging, en zoals gewoonlijk waren het weer 5 gekke dagen vol drank, drugs en muziek. Waarvan die eerste 2 misschien wat in een te grote maat.
De muziek die ik ben gaan kijken was uitsluitend elektronisch. Komt ook wel door het enorm kutte weer dat we geen zin hadden om smiddags ergens reggae ofzo te gaan kijken. Performances die ik heel goed vond waren die van Delta Heavy, Feed Me, Forreign Beggars, figure en datsik.
Anyway, ik heb me weer erg goed geamuseerd, ben weer heel wat geld en hersencellen kwijt, en heb atm nog tot eind volgende week verlof om te bekomen.
Na er een weekje tussenuit geweest te zijn had ik wel erg veel zin in poker. Dus maandag maar meteen sessie mtts gestart met wat 180s erbij. (enorm moe maar w/e) Ging lekker, werd 3e in een 27$ 360cap toernooi voor 700 oid (DeKuip zat er btw nog in dus dunno of hij de headsup gewonnen heeft of niet)
Ook gisteren een hele dag gespeeld. 2 final tables, 4e in een 13.5ko voor 500 dacht ik en 7e in een 5hyper. Ook de 180s liepen decent waardoor ik deze week toch al een kleine 1k up ben.
Vandaag opnieuw de hele dag grinden. Ben net begonnen dus hopelijk kan ik wat shippen.
Grz
ty
Gisteren ging niet bepaald lekker. Ondanks opnieuw 2 final tables te halen toch bijna 1k down.
Maar kan beter gewoon nog geen 55$ spelen ook. Gisteren weer niet kunnen laten de hot55 en big55 te reggen, alsook een 44t. Terwijl ik nochtans niet hoger dan de 33$ wilde spelen.
Zo gaat het obv snel.
Maybe vandaag nog een sessie. Zullen voornamelijk 3r/180s worden wss aangezien ik niet veel tijd heb en ik morgen vroeg men bed uit moet aangezien ik dan een weekje richting Frankrijk vertrek. Een kleine vakantie met mijn familie, voornamelijk bedoeld om te vissen. Ik neem mijn laptop wel mee aangezien er draadloos internet is en ik zo maybe wel eens een sessie kan/wil spelen.
Grtz
Even een kleine update.
Ik zit nog tot zaterdag in Frankrijk met mijn familie. Lekker 32 graden, mooi huisje aan een visvijver. Het terras loopt letterlijk tot over het water dus kan ik mijn hengel uitgooien vanuit mijn luie zetel op het terras. Al redelijk wat gevangen, gisteren lekker wat zelfgevangen baarzen op de bbq.
momenteel is het wel wat te warm om te vissen, dus zit ik wat op de ipad met een belgisch biertje bij de hand.
Pokerwise nu. Heb al enkele vids bekeken, eerder oudere mtt vids van enkele goeie grinders van toen. Bijzonder weinig nieuws tbh. Eigenlijk bedroevend hoe het niveau enkele jaren terug was. Was ik maar vroeger serieus aan de mtts begonnen denk ik dan.
standaard 3x openen met 20bb stacks op 300/600 level enzo.. Horrible 3betsizings die 1/4 van stack investeren om dan te folden op niet gehitte boards ect. Ook gewoon vrij veel flawed thinking en spewy bluffs.
Anyway vandaag maybe wat eigen hh reviewen.
Ook heb ik besloten momenteel nog geen stakingdeal aan te gaan. In ieder geval niet met de persoon die ik het enkele weken terug over had. Mijn vroegere coach/staker shipte laatste weken de big11 en nog wat dingen waardoor hij nu beter rolled is. Dus misschien kom ik met hem tot een nieuwe deal. Moet ik ff bespreken een dezer dagen. Dunno of hij nog interested is tbh.
Grtz
Idd vissen is wel relaxed. Ben wel helemaal niet professioneel ofzo. Hebben wel redelijk aantal hengels en materiaal, maar ik doe maar wat tbh. Gewoon voor de fun met men vader wat vissen met een biertje erbij is altijd leuk. Behalve wanneer men vader plots erg competitief wordt hou ik er al snel mee op.
En np voor de staking man.
Vanmorgen 7u thuisgekomen van reis na rit van 8u. Toch wel blij terug thuis te zijn tbh.
Net ff men eerste sessie in lange tijd gestart.
Haha idd
9/14 in een 27ko, maar no way dat ik em ship, heb nooit geluk (kan maar proberen he
)