Hoi Z, kom is wat meer op skype man!!
Tja, ik kan daar momenteel gewoon niet de power voor vinden....
Privéomstandigheden en andere zaken zuigen momenteel zoveel energie weg, dat ik iedere kans aangrijp om even stil (met de nadruk op STIL) achter mijn PC te kruipen en even helemaal alleen, afgesloten van de wereld, te zijn en wat te werken.
Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Is dus geen desinteresse in anderen, maar momenteel ben ik aan het surviven....
Hopelijk komt daar snel verbetering in, want ik wordt er momenteel een beetje depri van....
Z.
Dit is mijn eerste post in jouw blog besef ik me nu!
Ach ja, je weet vast wel dat ik alles toch wel braaf lees, maar niet vaak reageer
Hahahaha
Hij was er misschien wel eerder bij dan jij?
Werd in zijn eerste Titan-bronze meteen 5e of zo....
Die gasten sporen niet joh...
Maar troost je, de volgende duurt nog even voor hij kan meedoen
Word jij dan het poker equivalent van de "voetbalouder"? Luidruchtig, dronken en nonstop commentaar gevend?
Of ben je dat mischien al?
Hopelijk voor hem (en de kinderen) niet
Misschien wel andersom, dat de kinderen voor pa gaan roepen enzo
Nah.... dronken ben ik bijna nooit, advies nemen ze niet aan en verslaan doe ik ze nog steeds met poker, al won Xov de laatste partij wel.
Maar ik ben gewoon trots op die gasten en hun pokeprestaties en daar durf ik voor uit te komen
Van mij mogen ze winnen en beter worden. Rij ik straks als oude vent in een ferrari naar de pokertafels...
Dan heb je helemaal al geen tijd meer om op skype te komen :(.
Maar zou idd wel vet zijn, stel je voor dat we binnen 5 jaar met heel wat members samen naar WSOP gaan
Geloof het of niet, maar ik heb zomaar weer eens de tijd genomen voor een turbo-sng ($6,50)
Nog gewonnen ook ($27), wat mijn FT-saldo op nieuwe recordhoogte van $190 brengt...
Da's nou wel weer leuk wanneer je zo weinig speelt... wanneer je dan eens wint, is het nog leuk ook, in plaats van een klein stapje in een grote wandeling...
Na een dag vol stress en drukte had ik me voorgenomen om vandaag maar eens niet te pokeren.
De $3,30 MTT verloor ik met TT tegen AQo
De eerste vier turbo SNG's van $6,50 liep ik 4x tegen een beat op
en werd ik 9, 8, 8, 9
De vijfde werd ik 2e
De zesde won ik
Daarna ben ik maar snel gestopt met niet pokeren.....
Totale winst na een hele avond NIET pokeren: -3,30 - (6x 6,50) + 16,20 + 27 = +$0,90!!!
Dat is tenminste de moeite waard na een avond niets doen!
Aahhhh, eindelijk klaar met dit topic doorlezen.
Het kostte me ongeveer 4 uur ofzo:D Maar ik heb er van genoten!
Wat voor mij moeilijk is te begrijpen is hoe je zoveel pokerstudie kan volgen. Ik ben redelijk onervaren, maar ik dacht altijd als je je eigen spel uitbuit dat dat genoeg is.
Maar nu ik jouw die SNG zie spelen, heb je gewoon een %400 Winst gemaakt in 7-8 maanden? Dit is natuurlijk maar $150,- winst. Maar als je deze volgende 7-8 maanden dit bedrag weer verviervoudigd, heb je al $600,- winst. En die volgende 7-8 maanden etc. etc.
Hoewel ik weet dat je zo niet mag rekenen qua moeilijkheidsgraad etc.
Maar je bent gewoon serieus goed op weg!
Keep playing, and have fun
Het is ook gewoon een tic van me dat ik alles wil uitzoeken.
Ter verduidelijking: ik heb nu geloof ik in al die tijd pas iets van 270 SNG's gespeeld.... Er zijn er zat die dat in een paar dagen doen
Aan de andere kant vind ik het wel leuk om te zien dat ik over de laatste 90 games een winst heb gemaakt van zo'n 22% per game. Het is dat ik net bij het overstappen op de $5 en $6 SNG's net een serie beats kreeg (misschien ook wel wat onwennigheid/onzekerheid) anders was mijn saldo een stuk hoger geweest.
Eigenlijk onzin dat ik er niet meer speel, maar tja....
Ik moet er wel bijzeggen dat ik meestal maar 1 SNG tegelijk speel. Zodra ik er bv 4 tegelijk doe, gaat het mis. (Zo waren in de laatste sessie de eerste 4 allemaal 8e en 9e plaats, al was het ook door bad beats. Zou ik er echter maar 1 tegelijk hebben gespeeld, dan had ik in zeker 2 van deze situaties gefold.
De laatste 2 gingen dan ook veel beter, toen ik me weer goed kon concentreren op de tafels. Die werd ik 2e en 1e.
Dit is overigens ook de reden waarom ik liever MTT's speel, waarin ik meer op 1 toernooi gefocust kan blijven.
Overigens ben ik ervan overtuigd dat je altijd beter spel levert wanneer je jezelf in het spel verdiept en de moeite neemt om coachings te volgen en dergelijke.
Het is werkelijk verbazend hoeveel leaks een speler kan hebben
Coachings kosten toch een fortuin?
Najaa, ik zie wel dat er algemene coachings worden gegeven, weet alleen nooit hoe ik ze moet volgen:D
270 SNG is inderdaad erg weinig.
Maar je haalt er goede winst uit, als je veel gaat spelen, raak je misschien sneller gefrustreerd en verveeld. Zo hou je het elke keer weer spannend.
Ik denk dat een variatie tussen SNG en MTT erg goed is, zo blijft je algemene pokerspel in balans.
Volgens mij zijn er weinig goede MTT in partypoker, ik zie er eigenlijk nooit heen. Alleen maar sattelites naar garantueed, en daar heb ik geen zin in
Heb in totaal op partypoker ook serie SNG gespeeld. had een bankroll van $18,00 ongeveer. En had na 2 dagen afzien van poker, weer moed gekregen.
Ik doe trouwens ook maar 1 tafel, kan ik veel beter verdiepen in tegenstanders etc.:D
Maar deze serie ging ontzettend goed, ik geloof dat ik 7 SNG heb gespeeld. 2x $1 (4e en 7e) 1x $11 ( 4e, had AA, werd gekraakt door 52s had flink de pest erin) 1x $6 ( 1e, speelde foutloos en bij de HU had ik enorm geluk. K-10 versloeg A-6, en de laatste 1000 chips gestolen met K-2 tegen K-Q) Lekker $25
en nog 3x 3$ (1x 2e en 2x 1e:D Is ook wel lekker:D
Weetniet of dit helemaal klopt, maar ik weet wel dat ik weer op $50,03 cent zit.
Maar deze topic gaat over jouw:D
Ik heb dit topic helemaal uitgekamt, ik verdien wel een paar nieuwe resultaten van je:D
Succes met je poker pro-tour:D Groetjes:)
De algemene coachings van Helemaalnicks zijn gratis (donderdagavond) en erg interessant om te volgen.
Je klikt gewoon om ca 20.30 op "deelnemen" bij de coaching (die kun je vinden op de Homepage en onder "coachings" en je wordt er vanzelf heengestuurd.
Ik kan het je zeker aanraden om er een aantal te volgen en je vragen te stellen!
Mijn enige resultaten deze week zijn: 1 keuken gesloopt en 1 nog te plaatsen
Succes!
Oorspronkelijk gepost door timkroes
Najaa, ik zie wel dat er algemene coachings worden gegeven, weet alleen nooit hoe ik ze moet volgen:D
Een coaching volgen is zo simpel dat ik onmogelijk onder woorden kan brengen hoe het moet. Ik doe toch een poging in deze video vanaf minuut 2. Laat maar eens weten of het duidelijk is ;).