Het zijn geen tips over goed poker spelen, maar ik weet gewoon goede manieren. Niets arrogant, ik probeerde gewoon wat tips te geven aan mensen die hun bankroll willen bouwen. Vind het een beetje triest van je om iemand aan te vallen die probeert te helpen...
Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo
Het zijn geen tips over goed poker spelen, maar ik weet gewoon goede manieren. Niets arrogant, ik probeerde gewoon wat tips te geven aan mensen die hun bankroll willen bouwen. Vind het een beetje triest van je om iemand aan te vallen die probeert te helpen...
²
Verder vroeg Sharp er zelf achter... wil je ze ook even naar mij sturen :)? Ik ben wel benieuwd: xackitt@hotmail.com
Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo
bedankt ik ben er blij mee...
Oorspronkelijk gepost door Alecos89
hohoo don't get me wrong was een grapjeik zag dat hij er zelf om vroeg.
Ok, sorry, dan begreep ik het verkeerd
Ik zal even toestemming vragen aan Leo. Maar ik denk dat het niet mag omdat je een andere site erbij gebruikt...
Misschien dat het wel mag, want als mensen een grotere bankroll hebben dan kunnen ze sneller goud/diamond worden. Dus wie weet...
Ik hou voor mijn SNG's alleen de FT-bankroll aan, om de simpele reden dat ik Full Tilt de prettigste site vind voor SNG's.
Ik speel echter maar weinig, daar ik momenteel meestal te moe/druk ben om mijn goede spel te leveren. In principe probeer ik niet te spelen wanneer ik niet goed in mijn huidcellen rondhang.
Pokeren en niet fit zijn gaan erg slecht samen i.m.o.
Maar wat mijn BR betreft: ik probeer met mijn BR op FT verder te komen in de SNG-limieten. Het is meer een spel voor mij om het daarmee te redden en een ontspanning om te doen. Voor MTT's speel ik liever op Stars.
Een inkomen uit pokeren is op dit moment nog niet echt een optie voor mij, al blijf ik die droom najagen met volle ijver. De tijden dat ik niet kan spelen probeer ik met leren toch verder te komen. Maar mijn tijd komt nog wel. Ik ben nou eenmaal een depressieve aartsoptimist...
Z.
Ha! Was het maar waar
Nee, ik heb het gewoon heel erg druk gehad...
Maar inderdaad wordt het tijd voor een update
Misschien vandaag, maar ik doe ff een paar dagen rustig aan en dan zal ik eens een update schrijven. Thanks for reminding
Z
Okee, op veler verzoek van Elias.......
De laatste tijd heb ik erg weinig gepokerd en ook niet echt bijgehouden wat de resultaten waren. Ik had het erg druk en kwam er niet echt aan toe, m.u.v. af en toe een SNG of kleinere MTT/freeroll
Ik speel in principe geen grote toernooien wanneer ik niet goed in m'n vel zit of erg moe ben.
Zondag had ik er wel een keer weer zin in en dat pakte goed uit in de BOD. Na een hele stapel 72, 73 etc. zag ik met een paar handen hoe de HSS toesloeg. Zo langzaamaan zou je gaan denken dat je in het begin beter slechte kaarten kunt krijgen. Uiteindelijk was een runner runner de boosdoener van het einde. Met AK en een K op de flop verloor ik van een runner runner, wat me een flink deel van de stack kostte. Uiteindelijk werd ik dus 80e.
Op FT ben ik wat blijven hangen rond de $172 ($172,81) met de SNG's. Dit komt meer omdat ik geen concentratie kon vinden dan door slecht spel. Ook ben ik wat aan het experimenteren met MTT en heads-up op FT en dat is wat meer swingy.
Op Stars wil ik me voorbereiden op de toernooien met hogere buy-in. Daarvoor wil ik me echter eerst genoeg BR verzamelen. Ik kan nu wel $11 spelen, maar die hangen er voor mij net een beetje tussen qua gevoel. Ik ga dan toch liever eerst de kleinere MTT's van $5,50 en 3,30 uitwerken en wil een strategie bedenken om RA-toernooien te spelen zonder rebuy en add-ons. Dat lijkt misschien raar, maar de winst in een RA zonder rebuy/add-on kan aardig oplopen door de hogere uitbetalingen.
Of het gaat werken weet ik niet, maar ik vind het gewoon boeiend om uit te zoeken. De HSS lijkt er wel aardig geschikt voor te zijn, gezien de resultaten...
Ik hou jullie (ooit) op de hoogte
Z.
Hoi Z, bedankt voor je update
Misschien moet je eens de r/a satellites op FTP proberen? Ze zijn bij echt tight spel best wel makkelijk te winnen en brengen ook veel geld op. Veel succes!
naar wat ik begrepen heb van anderen (artanis11) zijn rebuy tourneys of RA vooral voor de zeer ervaren spelers. In t geval je hier toch mee wilt beginnen, raad ik je aan om wat informatie op te zoeken over wanneer wel en wanneer niet een addon te nemen
volgens mij moet je altijd een addon nemen..
maar als ik een MTT wil spelen, zoek ik toch altijd naar een freezeout
Ik wil gewoon eens kijken of er in de wat lagere RA's iets te doen is waarmee je winstgevend dit soort toernooien kunt spelen.
Het is meteen een goede leerschool om tegen agressive spelers te spelen, want die kom je in het eerste uur ruimschoots tegen.
Overigens ben ik het er helemaal mee eens dat het moeilijker kan zijn dan een FO, maar ik denk dat mijn postflopskills ook vooruitgaan en ben gewoon benieuwd wat ik ermee kan doen
Volgens mij is dit winstgevend te doen op de lagere niveau's, maar alleen wanneer je het vanaf het begin goed aanpakt.
Even een korte update, zo tussen de wallen op mijn afgeleefde snuit door.....
Heb nog steeds grote slaapproblemen, wat me sterk hindert om MTT's te spelen. Je hebt toch wel een beetje fitheid nodig om die dingen vol te houden en scherp te blijven. Dit is mijn grootste blokkade om MTT's te shippen. Chronische vermoeidheid sucks!
Ook aan SNG's kom ik eigenlijk niet toe omdat er ook nog andere dingen te doen zijn.
Voorlopig richt ik me dan ook vooral op de studie en de zondagtoernooien om technisch wel verder te komen. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk om coachings te volgen, ook van andere disciplines.
Het analyseren van partijen vind ik ook een goede manier om het spel te verbeteren, dus ik gebruik vaak de replayer om histories uit te pluizen.
Hopelijk brengen de komende maanden wat rust aan het thuisfront, zodat ik weer wat leuke MTT's kan doen...
Z.