ik zal op post zijn
tot straks
Oorspronkelijk gepost door hoedinie
zijn er ook speciale coachings voor 45 mans in de planning?
Hey Hoedinie,
De coaching van DonBartos op dinsdag van 19:00 - 20:30 richt zich meestal helemaal op deze toernooien, dus daar zou ik zeker even voorbijwippen
thanks! jammer van het tijdstip. zal s kijken of ik wat kan schuiven met mijn eigen planning.
verzoeken/suggesties kan je altijd plaatsen in deze thread:
Coaching vandaag (10 februari)
nog een mooi item om effe bij stil te staan:
MTT's met Rebuy/Add-On optie
hoe te spelen gedurende de Rebuy/Add-On periode en wanneer van deze optie gebruik maken (van welke factoren hangt dit af?)
Oorspronkelijk gepost door Kweetet
hoe te spelen gedurende de Rebuy/Add-On periode en wanneer van deze optie gebruik maken (van welke factoren hangt dit af?)
Goed plan, komt volgende week zeker aan de orde. Deze week heb ik namelijk een aantal HH's in mijn e-mail box gehad, en de mailer kennende, zal hij er deze week al bij zijn. Voor deze week gaan we dus die HH's checken met universal replayer en bespreken.
Nick zou je een keertje aandacht willen besteden aan blind defence met pocketpairs ?
Hi,
Ik heb nog een HH review op de rol staan, van kroel-nogiets, ik wil hem ook niet veel langer laten wachten daarmee. Denk dat het handig is dit
Oorspronkelijk gepost door Kweetet
nog even voor een volgende week te bewaren, dan kan ik dan ook pocketpair defense doen, voor een theorie coaching met 2 behoorlijk specifieke onderwerpen... is wel een idee denk ik toch?
Btw, ik weet niet wie kroel-nog iets is trouwens. Het begin is kroel, en ik weet natuurlijk de rest ook, maar ik post liever niet de pokerstars-nick van anderen hier op het forum. Als je dus kroel... als nickname hebt op stars, zou handig zijn als je nu al zegt wie je bent. Als je niet in de coaching bent ga ik immers ook niet over de HH praten.
Helemaalnicks, ik kan er niet bij zijn vanavond, zit al 3 uur met me zoontje in het ziekenhuis. Kan je mijn hh volgende week doen dan? Sorry...
Oorspronkelijk gepost door kroelsokjuh
Helemaalnicks, ik kan er niet bij zijn vanavond, zit al 3 uur met me zoontje in het ziekenhuis. Kan je mijn hh volgende week doen dan? Sorry...
helemaal geen probleem. Succes,
Ik zit nu te kijken naar rebuy logica, ik kan daar wel het 1 en ander kort over zeggen, maar ik denk dat het beter is live te spelen, en een heel uitgebreide uitleg voor een later tijdstip te bewaren. Dit is namelijk zeer ingewikkelde materie. De vragen die ik zeker beanwoord wil hebben (om een zeer fijn beeld te krijgen van wat een rebuy precies is) zijn:
- hoeveel bb's moeten we minimaal kopen om profitabel te kunnen rebuyen?
- kunnen we negatieve flips aangaan in een +R toernooi, omdat we 'toch wel kunnen rebuyen', en zo ja, tot hoever?