Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.8 K Weergaven
Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Net op het nieuws: de rode kaart van Esteban wordt geseponeerd.

ik was je voor jonge:D

Jonge ik gebruik mn modpowers en dan verwijder ik jouw post. Ben ik toch weer 1st :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Erg triest allemaal, maar het volgende:
Wat zou Verbeek hebben gedaan als AZ met 0-2 aan de leiding zou hebben gestaan? Ik denk dat ik het antwoord wel weet.

Zullen we nooit weten en doet ook niet terzake vind ik. Zo was de situatie nu eenmaal niet. Da's net zoiets als speculeren 'wat als die gozer een mes had gehad'. Tja, daar kun je geen antwoord op geven omdat 't nu eenmaal niet zo was...

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Samwise90

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Elke debiel die zegt dat Esteban niets had mogen doen wens ik eenzelfde situatie toe.
Primaire reactie op attack = defend. En dan zorg je ervoor dat die gozer op de grond blijft door te trappen op de benen. Je zorgt niet voor schade, maar wel voor je eigen veiligheid.
Je kan ook duidelijk zien dat Esteban in paniek is en denkt dat er nog meer supporters volgen. Aangezien hij zich in vechthouding omdraait naar de eerste steward die arriveert. Toen hij zag dat het geen supporter was maar een steward, was het klaar.

Sowieso is ajax hier schuldig. Ik ben het ermee eens dat het overal kan gebeuren, maar de club is verantwoordelijk voor de veiligheid. Dus om deze debiel tegen te houden.
Volgens RTV-NH had deze jongen ook nog is een stadionverbod. Dat maakt het nog kwalijker. Sancties voor de club lijken mij dan ook niet meer dan logisch.

Verder is Naaihuis volledig incompetent. Niet eerst even naar Esteban gaan om te kijken hoe het met hem is, maar zo snel mogelijk die rode kaart trekken.
En dan laten we de overduidelijke penalty en rode kaart voor enoh maar achterwege.

Jouw AZ bril maakt me altijd aan het lachen.

Goeie punten met een sterke redenatie man.
Vertel jochie, waar ben je het niet mee eens.

Beantwoorden
Citeren
Thormtos91
Oldschool Grinder

Ben het wel met Kees eens wat betreft Esteban.

Maar wel of geen gegeven penalties en andere rode kaarten doen er verder niet echt toe imo.

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Erg triest allemaal, maar het volgende:
Wat zou Verbeek hebben gedaan als AZ met 0-2 aan de leiding zou hebben gestaan? Ik denk dat ik het antwoord wel weet.

Dit.

Nogmaals zeer klote en lullig wat er gebeurd is maar..... Dit is feitelijk hetzelfde als een streaker toch?
Want of je nu erop rent naakt of iemand neerslaat, de daad zelf kan een club weinig aan veranderen.

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

Elke debiel die zegt dat Esteban niets had mogen doen wens ik eenzelfde situatie toe.
Primaire reactie op attack = defend. En dan zorg je ervoor dat die gozer op de grond blijft door te trappen op de benen. Je zorgt niet voor schade, maar wel voor je eigen veiligheid.
Je kan ook duidelijk zien dat Esteban in paniek is en denkt dat er nog meer supporters volgen. Aangezien hij zich in vechthouding omdraait naar de eerste steward die arriveert. Toen hij zag dat het geen supporter was maar een steward, was het klaar.

Sowieso is ajax hier schuldig. Ik ben het ermee eens dat het overal kan gebeuren, maar de club is verantwoordelijk voor de veiligheid. Dus om deze debiel tegen te houden.
Volgens RTV-NH had deze jongen ook nog is een stadionverbod. Dat maakt het nog kwalijker. Sancties voor de club lijken mij dan ook niet meer dan logisch.

Verder is Naaihuis volledig incompetent. Niet eerst even naar Esteban gaan om te kijken hoe het met hem is, maar zo snel mogelijk die rode kaart trekken.
En dan laten we de overduidelijke penalty en rode kaart voor enoh maar achterwege.

Scroll omhoog ik heb mijn punt gemaakt. Maar lezen is vaak niet je sterkste kant. Meer gefrustreerde uitspraken over Ajax maken hoe lucky wij wel niet zijn en wat voor nep supporters iedereen is behalve jijzelf obv.
Rode kaart was te zwaar geweest en penalty was het geweest alsie niet zo schwalbe-achtig was gevallen.

Beantwoorden
Citeren
joyceenbob
PokerStrategist

ben het volledig met kees eens... wat zei hij eigenlijk?

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Ik reageer al niet meer op KeesAZ omdat ik het altijd helemaal oneens ben met alles wat hij zegt xD.

Beantwoorden
Citeren

Scroll omhoog ik heb mijn punt gemaakt. Maar lezen is vaak niet je sterkste kant. Meer gefrustreerde uitspraken over Ajax maken hoe lucky wij wel niet zijn en wat voor nep supporters iedereen is behalve jijzelf obv.
Rode kaart was te zwaar geweest en penalty was het geweest alsie niet zo schwalbe-achtig was gevallen.

Ik heb jouw bericht gelezen, net als alle anderen. Maar als ik op iemand speciaal reageer quote ik diegene wel. Aangezien jij mij quote, verwacht ik wel een normale reactie over mijn bericht. Je kant het met me eens zijn of niet. Daar zijn forums voor. Om daar over te discussiëren.

Een streaker vergelijken met een aanval vind ik vrij lachwekkend. Al zal je wel bedoelen dat het om het feit gaat dat er iemand op het veld komt die er niet hoort. Dit is de verantwoordelijkheid van de club om dat tegen te gaan. Lukt dat niet dan is het wel degelijk de verantwoording van de club en dus moeten er sancties komen. Het gaat er niet om of dat bij andere ook kan gebeuren. Altijd maar dat wijzen naar een ander. Groot landelijk probleem.

Verder geef je hierboven zelf al aan dat het een overtreding was en dus een penalty. Bedankt.
Overtreding van Enoh was van eenzelfde soort als Leeuwin afgelopen weekend. Twee benen vooruit. Dan maakt het niet uit of je de bal raakt of niet.
En waar haal jij het vandaan dat ik iedereen nep supporters vind behalve mezelf? Ben zeer benieuwd.

P.s. Twisted. Ik ook met jouw, raar he. :D

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Nu moet de winnaar van Ajax-AZ tegen GVVV. Stel dat beide clubs geschorst worden (AZ voor het zelfstandig van het veld afgaan en staken van de wedstrijd en Ajax omdat de veiligheid niet op orde is), dan staat GVVV toch maar even mooi in de halve finale. :D

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder
Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
http://hooliganwesley.tumblr.com/

Lol :).

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

wauw sommige mensen hebben echt niets te doen.

Beantwoorden
Citeren

Hahahahaha! GENIAAAAAAL.

Beantwoorden
Citeren
Cognitief
PokerStrategist

Toch nog een kater na gister terwijl ik bijna niks heb gehad in het stadion. :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Zitten echt zalige tussen! xD

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Benieuwd wat KNVB besluit over Ajax - AZ morgen... Hoop op gewoon uitspelen elf tegen elf, als dat kan volgens regels.

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Neuh, rode kaart staat.

De drie opties zijn (niet volgens mij maar zoiets las ik):

- doorspelen met huidige stand en rode kaart
- de wedstrijd opnieuw starten
- de wedstrijd wordt beëindigd met de huidige stand (1-0).

Ik verwacht dat de KNVB voor optie 1 gaat want optie 2 kunnen ze sowieso niet maken want dan kan elk team van het veld stappen als het even niet lukt en lekker opnieuw starten met 0-0. AZ accepteert dat wel of niet en als ze niet willen spelen dan zal optie 3 wel staan.

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Ziedaar de sprekende hoop van den Ajacied :)

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

?

Dit is hoe het is hoor, dit zeg ik helemaal niet als Ajacied. Het is gewoon een logische voorspelling.

Beantwoorden
Citeren